Gå til innhold

Størrelsen teller.

Featured Replies

Skrevet

Hører alltid at noen forsøker å trøste seg med at størrelsen teller ikke. Nei vel. Ei av de kjente massasje damene sa nei takk til BB. Ok sa jeg da glemmer vi det. Så kommer ordren - kan du snu deg rundt. Så kommer det - Å fan! Den må jeg prøve. Skjørtet forsvant og trusa samme vei, hun oppå og tredde seg på helt til hun hadde bunnet og litt til. Presset på og presset på., nesten alt forsvant. Her ligger på youtube og på FB også en masse forbudte sanger i fra eldre tider. Så på Lola May på you tube.

Anita Hardcok - What a Difference 6 Inches Makes (Rare 40s Song) Hit 1940s Parody Song

Lick It, Stick It, Put It In by Anita Hardcok (Banned 1940s Song) Lola May - Put It In (Part 1)

Endret av Jan Moen

Skrevet

Størrelse er veldig viktig. Nesten det viktigste.

Skrevet
1 minutt siden, Gull skrev:

Størrelse er veldig viktig. Nesten det viktigste.

Hehe, tror vi kan matche deg med Jan da. Men det var dette med denne kondomen da.

Skrevet
13 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Hehe, tror vi kan matche deg med Jan da. Men det var dette med denne kondomen da.

Det er noe litt barskt og huleboeraktig ved ham. Spennende

Skrevet

Sprøyt!

De fleste av oss på forumet gjør alle vårt beste - og allerede der ligger vi hestehoder foran konkurrentene. Tenk hva som egentlig inngår i "lovemaking"..

Mvh

Revenger

Endret av Revenger
Treading carefully..

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Gull skrev:

Det er noe litt barskt og huleboeraktig ved ham. Spennende

Jeg vet ikke hva som skal til men i fra jeg var 16 år har jeg aldri manglet dameselskap. Ikke er jeg rik eller berømt, men alle damer også de som selger sier jeg er en av de snille kundene som de gjerne vil ha igjen. Beklageligvis ble hun jeg er gift med syk i overgangsalder. Etterpå ble det vanskelig og vondt og der er vi mange menn som har opplevd. Vi vil ikke "vake" kona. Da er damer som selger en velsignelse. Kanskje vi er litt huleboaktig og at det er det som gjør at vi slipper å gå aleine hjem i fra fest eller bo for oss selv. Jeg ble så forskrekket sa jeg var blitt resirkulert ungkar. To dager etterpå banker ei skolevenninne på døra, ei jeg ikke hadde sett siden vi var 17 år. En annen jeg kjenner fikk et spørsmål da han var først i 20 åra. ei på 17 hadde bydd seg frem i mange måneder og fikk følgende spørsmål. Hvorfor er alle de kjekkeste gutta opptatt? Jo derfor, det var svaret. Det er konkurranse om de kjekkeste gutta men jeg hadde ikke regnet med at en nyseparert mann på de 50 skulle oppleve det samme. Jeg hadde ikke fått "slikket mine sår" for det sto flere som ville overta meg. Da fant jeg ut at jeg skulle leve livet uten fast dame, det gikk 2 år så flyttet en ny og alt for ung ei inn for godt.

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden, Revenger skrev:

Sprøyt!

De fleste av oss på forumet gjør alle vårt beste - og allerede der ligger vi hestehoder foran konkurrentene. Tenk hva som egentlig inngår i "lovemaking"..

Mvh

Revenger

Velkommen tilbake, @Revenger . Hyggelig å ha deg tilbake i forumet )