Gå til innhold

Lav forum aktivitet

Featured Replies

Skrevet

Er det bare meg eller er det veldig lite aktivitet her for tiden? Pleide å våkne opp til anmeldelser, tullball og drama men nå er det veldig lite. Hva har skjedd?

Er en stund siden jeg har truffet en ny dame selv så jeg er vel delvis skyldig.

Skrevet
16 minutter siden, Tukleren skrev:

er det veldig lite aktivitet her for tiden?

Hvis flere brukere var aktive og hadde 1,6k innlegg som deg, så hadde det sett annerledes ut. Det har vært flere nye brukerprofiler som plutselig spør etter damer som ikke har omtaler her har jeg sett, og noen, kanskje eskorten selv, som ikke vil ha bilder her eller bli omtalt. Og så er det flere som spør om opplysninger og tips til forestående bytur eller helg, men de legger ikke igjen rapporter her.

Så er det vel noen, meg selv inkludert, som er litt i tankeboksen om hva som skal eller bør deles her. Men det er lovet et utspill om det fra moderatorene.

Endret av Nelson

Skrevet

Ja, det er bare FP BB CP bla bla bla i lugubre thaisalonger og nerder som spiller sjakk. Hallo! Er det økonomien kanskje?

Skrevet
2 timer siden, Gull skrev:

bla bla bla i lugubre thaisalonger

Ja, enig i det at det er en del luguber virksomhet der. Det er veldig stor interesse for thai-salonger blant oss på Noresk, vi klarer aldri å være helt oppdaterte på de salongene som har mange damer innom virksomheten. Bilder og telefoner brukes om hverandre, og det er kanskje der man til slutt legger mest penger igjen for timen som inkluderer FP. Dette vet thaiene å utnytte.

Skrevet
5 timer siden, Tukleren skrev:

Er det bare meg eller er det veldig lite aktivitet her for tiden?

Det er nesten som om taushetssyken i Vestfold, Telemark og Agderfylkene-tråden har spredt seg til resten av forumet...

Endret av Natt

Skrevet
  • Moderatorer
6 timer siden, Nelson skrev:

Så er det vel noen, meg selv inkludert, som er litt i tankeboksen om hva som skal eller bør deles her. Men det er lovet et utspill om det fra moderatorene.

Tror ikke det er oss moderatorer som stopper for innspill.

Det er bare å dele som tidligere. Bare tenk igjennom hva man deler. Unngå konkrete adresser og andre opplysninger som identifiserer damene så slipper alt igjennom.

At vi har hatt ett enkelt tilfelle av ei som ikke ville ha bilde på forumet bør vel ikke stoppe aktiviteten. Resten av rapporten om henne ligger jo fortsatt tilgjengelig.

Det har vel egentlig aldri vært mange som har lagt ut rapporter her. Det er noen gjengangere som har skrevet mye.

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Natt skrev:

Det er nesten som om taushetssyken i Vestfold, Telemark og Agderfylkene-tråden har spredt seg til resten av forumet...

Ja, det er nesten så at man lengter tilbake en måned da forumet flommet over av spam og det var full action.... neida... jeg tuller bare 😀

Skrevet
4 timer siden, Gull skrev:

Ja, det er bare FP BB CP bla bla bla i lugubre thaisalonger og nerder som spiller sjakk. Hallo! Er det økonomien kanskje?

Skitt da - og jeg som er mest interessert i FP BB CP bla bla i lugubre thaisalonger.......

"Nerder som spiller sjakk", så lenge det er moderator som gjør det, så er det ok - det er liksom for meg et signal at The Moderator er i live og følger med. Har ikke hørt noen sjakk ennå, ei heller noen rokade, eller den ultimate sjakk matt! Det må jo opplyses da!

Økonomien - den har vel aldri vært bedre, har den vel ? (0 = 0 )

Men, får vel ta noen nye turer til noen flere lugubre thaisalonger da, og dele det så godt det lar seg gjøre.

Og kan jo slenge ut litt flere spørsmål om lugubre aktiviteter også, golden showers anyone ?

Endret av LongJohn

Skrevet

Jeg synes det er god og jevn trafikk. Men skulle ønske det var flere anmeldelser selvsagt.

Merker at jeg har involvert meg i tråder som jeg absolutt ikke har noe vettug å bidra med (thai og SD), så det er på tide å finne neste besøk. 😅

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Ja, det er nesten så at man lengter tilbake en måned da forumet flommet over av spam og det var full action.... neida... jeg tuller bare 😀

Kanskje jeg ikke burde ha blokkert TomX.

...tuller VIRKELIG. 😂

Endret av Natt

Skrevet

Kanskje jeg ikke burde ha blokkert TomX.

...tuller VIRKELIG. 😂

Så lenge vi fortsatt har Mephistopheles her så er jeg beroliget for forumets framtid😅

Skrevet
13 minutter siden, Jabra2 skrev:

Så lenge vi fortsatt har Mephistopheles her så er jeg beroliget for forumets framtid😅

gotcha-wink.jpg

Skrevet
  • Forfatter
4 timer siden, SolanGundersen skrev:

Tror ikke det er oss moderatorer som stopper for innspill.

Ser jo nå i en annen tråd at moderatorer har slettet tilbakemeldingene fra en ny fyr uten at resten av oss vet hvorfor 😕. Hvorfor skal folk gidde å dele når dere ødelegger sånn?

Slett spam men drit i å slette noe annet. Er det et problem så får admin ta seg av det...

Endret av Tukleren

Skrevet
11 timer siden, Tukleren skrev:

Er det bare meg eller er det veldig lite aktivitet her for tiden? Pleide å våkne opp til anmeldelser, tullball og drama men nå er det veldig lite. Hva har skjedd?

Er en stund siden jeg har truffet en ny dame selv så jeg er vel delvis skyldig.

Enig med deg, syns det har vært mindre aktivitet siden forumet var nede.

Jeg henger etter med noen reviews. Men har litt mindre vellykka treff , og mest min egen feil. Så ikke det gøyeste å skrive om.

Men skal skrive, så får noen en liten latter. Eller jeg får sympati 😂 jeg er på god vei til å bli one pump wonder 😆

Skrevet
8 timer siden, Pikkleif skrev:

Men har litt mindre vellykka treff , og mest min egen feil. Så ikke det gøyeste å skrive om.

Men skal skrive, så får noen en liten latter. Eller jeg får sympati 😂 jeg er på god vei til å bli one pump wonder 😆

Hvis treffene var morsomt nok mislykkede, kan du alltid legge dem inn i Tragedie!-tråden... 😉

https://www.noresk.com/forum/emne/16665-tragedie/

Skrevet

Hvis treffene var morsomt nok mislykkede, kan du alltid legge dem inn i Tragedie!-tråden... 😉

https://www.noresk.com/forum/emne/16665-tragedie/

Takk for tips 🙈 mye gøy lesing der. Vet ikke om mine tragedier som handler mest om pre ejaculation passer inn der 😂 men jeg oppretter en ny tråd heller tenker jeg 🤔

Skrevet
36 minutter siden, Pikkleif skrev:

men jeg oppretter en ny tråd heller tenker jeg 🤔

Alle tragedier er velkomne der, men hvis du oppretter en ny tråd lover jeg at jeg ikke leser den for fort... 😉

Skrevet
5 minutter siden, Natt skrev:

Alle tragedier er velkomne der, men hvis du oppretter en ny tråd lover jeg at jeg ikke leser den for fort... 😉

Hehe, takk for det. Opprettet en ny tråd om pre ejaculation. Og så skriver jeg nok om tragediene i review tråden min.

Skrevet
På 27.4.2026 den 10.50, Tukleren skrev:

Er det bare meg eller er det veldig lite aktivitet her for tiden? Pleide å våkne opp til anmeldelser, tullball og drama men nå er det veldig lite

Jeg er såååå glad du jinxa dette @Tukleren 😂

Skrevet

I begynnelsen av dette nye forumet så trykket jeg på vis ulest innlegg. Når jeg trykker på linken så åpnet siste uleste melding. Nå kommer jeg til begynnelsen av tråden. Nederst på siden så står det av og til neste uleste tråd. Det stemmer jo aldri. Når jeg har lest så dukker det opp uleste tråder likevel.

Skrevet

Det er noen funksjonaliteter som har absolutt blitt dårligere