Gå til innhold

Charlotte200

Featured Replies

Skrevet

Er det noen som har kjennskap til Charlotte200 på SD? Virker legit, men litt «på» og vil ta resten av samtalen på Telegram, uten at det i seg selv er det rødeste flagget.

Skrevet
13 timer siden, Påsan skrev:

Er det noen som har kjennskap til Charlotte200 på SD? Virker legit, men litt «på» og vil ta resten av samtalen på Telegram, uten at det i seg selv er det rødeste flagget.

Hva får deg til å tenke at hun er legit?

Kanskje jeg tar feil, men flere røde flagg her. Bruker samme tekst som flere av disse tvilsomme rundt om i det ganske land gjør. :

"Hey there... I'm honest and serious, looking for someone to meet and have fun... 🤩

Og i tillegg så vil hun over på Telegram!

Jeg vet ikke hvor mye erfaring du har på siden der, men jeg råder deg til å trå varsomt. Men som sagt. Jeg kan ta feil.

Skrevet
  • Forfatter
12 timer siden, Jabra2 skrev:

Hva får deg til å tenke at hun er legit?

Har snakket med henne videre på Telegram, virker helt grei, men så er det det med magefølelsen da. At samme tekst er brukt andre steder hadde jeg ikke fått med meg. Er ikke naiv og blåøyd, men noen ganger lurer man og da er det jo flott at noen her inne kan si: våkn opp! 😄😄

Skrevet
3 minutter siden, Påsan skrev:

Har snakket med henne videre på Telegram, virker helt grei, men så er det det med magefølelsen da. At samme tekst er brukt andre steder hadde jeg ikke fått med meg. Er ikke naiv og blåøyd, men noen ganger lurer man og da er det jo flott at noen her inne kan si: våkn opp! 😄😄

Ja gøy å skrive tull og fjas iblant på tråder der det passer seg, men viktig å være til hjelp for hverandre. Det er jo det mange av oss er her for. Gi og få informasjon.

Angående Charlotte så kan jo hun være legit selv om jeg er skeptisk. Bare en ikke lar taksameteret starte før en har fått "saft på skaftet" så går det som regel bra😆 Jeg har selv gått på noen blemmer.