Gå til innhold

Hei her er jeg

Featured Replies

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ny på dette forumet men,

har holdt på med denne "hobbyen" veldig lenge. Jeg visste faktisk ikke om dette forumet før nå nylig. Har sett noen linker hit men, har tenkt at det var ett av de dårlige annonse alternativene. En dag så klikket jeg inn og så var jeg her🙂

Jeg er ikke 20år lenger men, det er ikke mye om å gjøre som jeg pleier å si, selv om jeg har bikket 50.

Har vært på RE og shoppet damer i mange år og jeg har vært borti mange så jeg har kanksje noen erfaringer å dele.

Jeg liker damer selv om jeg fant ut i går at jeg hadde hatt sex med en ombygd mann😅 men det er det jeg synes er fint med dette forumet man kan lese seg opp her på godt og vondt🤣 ja jeg ble litt lei meg og grein en tåre men etter 2 øl så gikk det over🤣🤣

Fuzzball

Skrevet

Velkommen. Kjekt å se at du har humor, det trenger vi mer av på dette forumet 😄

Skrevet

Hei på deg kamerat 😄

Er godt over 50 selv og har for lengst funnet ut at dette er en hobby som jeg liker og vil fortsette med selv om jeg ikke er en hingst lengre. Men har valgt å utforske andre spennede varianter og måter å nyte sex på. Er ikke så hemmet lengre av hva andre mener og forventer at jeg skal gjøre. Er egentlig bare økonomien som holder meg tilbake.

Du har akkurat har vært så "heldig" å få erfare noe nytt å spennende, selv om det var ikke planlagt. Men jeg er sikker på at du hadde ett skikkelig godt treff med damen. Og det kan være at du finner det adskillig mer spennende hvis du besøker henne igjen nå som du er klar over hennes situasjon og kan da utforske dette bedre.

Er noen her på forumet som ikke har takhøyde for annet enn sex på "tradisjonelt" vis og vil gi syrlige kommentarer og negative smilefjes osv, men dette er ikke noe å bry seg om. Her er vi åpne for alle former og måter å nyte vår felles hobby. Og vi setter alle pris på å lese tilbakemeldinger og erfaringer fra nye og eldre besøk. Og gjerne legg til noen saftige detaljer for oss eldre gutta da vi trenger litt heftigere lesestoff for å få jekka opp pinnen.

Har hatt en del diskusjoner med disse "tradisjonelle" gutta og funnet ut at det beste er å bare smile av det de skriver og heller sette pris på de tilbakemeldingene de kommer med. De har sine gode bidrag til forumet de også å det er vel verdt å gi skryt og tommel opp der det er fortjent.

Og ikke vær tilbakeholden med å fortelle oss om flausene eller det du er mindre stolt av. For der har vi en utrolig takhøyde!

Skrevet
  • Moderatorer
5 timer siden, Fussball skrev:

Hei alle sammen!

Jeg er ny på dette forumet

Velkommen inn!

Her gir og tar vi. Vi deler egne erfaringer og mottar andre sine erfaringer.

Håper du vil kose deg i lag med oss andre i vår litt "hemmelige " klubb 🙂