Gå til innhold

Yisheng

Featured Replies

Skrevet

Har ikke møt hen selv, men får VELDIG ts vibber av annonsen. Spesielt når hen tilbyr anal og ikke å motta… men ser at hen har fått flere gode anmeldelser dog

Endret av Duracellkanin

Skrevet

Slettet

Endret av Nelson
Feiladressert

Skrevet
39 minutter siden, John_doo skrev:

Føler litt usikker om dette er TS

Er det ts du er ute etter, eller er det frykten for at det er en?

Skrevet
58 minutter siden, Duracellkanin skrev:

men ser at hen har fått flere gode anmeldelser dog

Problemet med anmeldelser på slike er at de skriver "hun var nydelig" etc. selv om de har vært der å knullet en mann.

Blir veldig usikker jeg og. Hen veldig lav (152), det heller mot kvinne men dette anal greiene er skummelt.

Det enkleste er vel bare å spørre på WA om du kan ta henne i toern...

Skrevet

Kode rød er vel vanskelig å tilby uten fitte, spør om det heller.

Det er et fåtalls damer som skjuler de er ombygd, jeg kommer bare på Kazumi. I Norge.

Det jeg hører her, men har ikke prøvd selv, er at man vil se og føle forskjell på ekte vagina. Så tror ikke man bare kjører på med en ombygd hvis ikke det var meningen.

Skrevet
2 timer siden, jegern skrev:

Det er et fåtalls damer som skjuler de er ombygd, jeg kommer bare på Kazumi. I Norge.

GreenTea, Mizuno?, Mimi beauty etc. sikkert flere hvis man leter.

Skrevet

Hva er det som gir dere vibber om at dette er en TS?

Skrevet

Dette med å gi men ikke motta anal. Kan jo hende hen har huket av feil. Liker heller ikke setninger som "My massage service would be a different approach to all other girls here" og "I might be sound different, but i am surely giving you what you've read on my profile" når man er litt i tvil.

Jeg tror nok det er mindre enn 50% sjanse men jeg har ikke tenkt å finne ut av det personlig.

Skrevet
2 timer siden, Tukleren skrev:

GreenTea, Mizuno?, Mimi beauty etc. sikkert flere hvis man leter.

Fokk😮 er Green Tea ombygd? Det var ikke jeg klar over..

Men jeg syntes jeg hørte at hen var litt grov i målet når jeg klaska til på ræva🤣

Skrevet
2 minutter siden, Fussball skrev:

Fokk😮 er Green Tea ombygd? Det var ikke jeg klar over..

Skrevet

Må begynne ta med briller på disse teffa..

Alderssynet har visst begynnt å slå inn for alvor😅

Skrevet
På 16.4.2026 den 19.21, Fussball skrev:

Må begynne ta med briller på disse teffa..

Alderssynet har visst begynnt å slå inn for alvor😅

Hvis du velger å ha lysstyrken veldig lavt og ikke heller skal slikke på fitta, så kan det fint være at du ikke oppdager at GreenTea er ombygd. Hu er sykt deilig.

Skrevet
24 minutter siden, Testdriver skrev:

Hvis du velger å ha lysstyrken veldig lavt og ikke heller skal slikke på fitta, så kan det fint være at du ikke oppdager at GreenTea er ombygd. Hu er sykt deilig.

Med det møte ble jeg 1 erfaring rikere uten at jeg var klar over det selv😅

Hun var jo pen men jeg er ikke helt inn med disse ombygde.

Jeg husker jeg komenterte høyden hennes og hun sa "Im miss universe of phillipines hæhæhæ" med litt sånn tørr i halsen latter disse asiaterne har😆

Skrevet
32 minutter siden, Fussball skrev:

uten at jeg var klar over det selv😅

Du har blitt utsatt for voldtekt! Uhyre frekt å lure folk på denne måten.

Skrevet

Du har hatt ett behagelig og seksuelt oppfyllende møte med en skjønnhet.

Ingen her på forumet som disser deg for det. Nyt alt det livet har å by på.

Hun er en av de skjønneste skapninger som jeg har vært så heldig å få møte og jeg venter med lengsel på at hun kommer tilbake for å gi mer av seg selv.