Gå til innhold

Mystiske Mephistopheles

Featured Replies

Skrevet

Greit, jeg har ventet så lenge jeg kan, og nå må jeg spørre...

Hver gang jeg logger meg inn på NE, ser jeg hvem som er på nett. Hver gang jeg ser at Mephistopheles er her – uansett når på døgnet, er han (og jeg antar det er en han, jeg lever for å bli fortalt noe annet) her på NE, nesten som den trøstende gløden fra en Shell-bensinstasjon (hvil i fred) om natten når bilen din går på eksos.

Og likevel tror jeg ikke jeg noen gang har sett en eneste kommentar eller reaksjon fra denne mest mystiske skapningen... litt som Yetien eller Loch Ness-monsteret...

Jeg har nådd det punktet hvor jeg begynner å bekymre meg for at Mephistopheles ikke vil være der når jeg logger meg inn.

Vil NE fortsatt føle det samme uten ham? Hvordan skal jeg klare meg hvis han ikke er her...!? Så begynner jeg å få panikk!!!

Befri meg fra min elendighet, hvis du leser dette, du som virker kjent og likevel forblir så ukjent, si hei og la meg få vite at du faktisk eksisterer og ikke bare er i fantasien min ...

Skrevet

@Mephistopheles har du puls eller logger du alt for dypstaten?

Skrevet

Han logget ut for fire minutter siden. Hvilke sider ser han på tro?

Skrevet
  • Forfatter

Han er logget ut...!? Å nei!! Hva har jeg gjort...!?

Jeg bare tullet!

Koooooooooooooooom tiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllbaaaaaaaaaaaaaaaaake!!!!!!

Endret av Natt

Skrevet

Ta det med ro, hen var akkurat innom. Det som er rart er at hen leser ikke tråder heller

Screenshot_20260414-124213.png

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Tukleren skrev:

Ta det med ro, hen var akkurat innom. Det som er rart er at hen leser ikke tråder heller

Jepp, jeg har sett inn klokken 07.00, 10.00 og nå, og han er bare ... alltid ... her!

Er det mulig at det er noen som logget inn for mange år siden (han har vært på NE siden 2023) og aldri giddet å logge ut ...?

Skrevet

Nei, må nok ha en tab åpen for at det skal telle. Hen er bare ekstremt sjenert, eller mer sannsynlig, en spion.

Skrevet
  • Forfatter

@Tukleren , mener du...?

polit.jpg

Skrevet

Det er ikke mange fordeler man har som bruker vs gjest når du ikke skriver innlegg. Du kan sende PM til andre brukere, det er den store. Du kan også "abonnere" på tråder.

Hvis hen ikke svarer vil dette bare legge seg til listen over NE mysterier. Hva skjedde med tototre? Har virkelig Dina kunder som betaler 10k for en time? Er det RE som betaler for at lysene står på her? Hvor mange kinesere kan Tukleren høvle over før han blir lei?

Endret av Tukleren

Skrevet
  • Forfatter

La oss heller ikke glemme: ligner jeg virkelig på Matt Damon...? Sikkert det største, eller i det minste det mest absurde, mysteriet av alle... 😂

Skrevet
2 timer siden, Tukleren skrev:

Hvor mange kinesere kan Tukleren høvle over før han blir lei?

Dette kan jeg prøve meg på, la oss se… pessimistisk estimat er én annenhver uke, estimert alder ca 50, estimert levealder 100 pga mye aktivitet, 24x50=1200 kinesere 😀

Skrevet
2 timer siden, Natt skrev:

Sikkert det største, eller i det minste det mest absurde, mysteriet av alle...

Bare legg ut bilde av deg selv så løser vi dette rimelig fort. Og hva sier venner og kollegaer?

Skrevet
14 minutter siden, jegern skrev:

24x50=1200 kinesere

Og 1800000kr fattigere, nei, er ikke sunt å tenke på slikt. Men heldigvis er det ikke så ofte som annenhver uke.

Skrevet
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Og 1800000kr fattigere, nei, er ikke sunt å tenke på slikt. Men heldigvis er det ikke så ofte som annenhver uke.

Haha, siden du forhandlet deg til 2x cum og en time for 1500 siden du måtte vente i bilen en halvtime, og vi reduserer til én hver fjerde uke, så blir det litt under en mill!

Det er ikke verst vel, det tar du igjen på å investere i Bitcoin 😀

Det er mitt håp hvertfall. Hope in a hanging snore.

Skrevet
4 minutter siden, jegern skrev:

det tar du igjen på å investere i Bitcoin 😀

Famous last words 😂

Skrevet
7 minutter siden, jegern skrev:

det tar du igjen på å investere i Bitcoin

Eller investerte i fjor sommer og er -50% nå. Kanskje vi trenger en krypto tråd...

Skrevet
  • Forfatter

Et bilde av meg selv, sier du...?

Å, greit. Jeg innrømmer at skjegget trenger litt trimning, men jeg synes jeg ser ganske bra ut for en fyr på min alder.

Kanskje @Mephistopheles, etter å ha sett dette, vil bestemme seg for at han vil ha meg som bestevenninnen sin...

damon.jpg

Endret av Natt

Skrevet

@Mephistopheles er i alle fall en person med talegaver. Virker til å være like reflektert som mange av oss her inne.

Nå kan du sove godt i natt, @Natt

Tipper vår kjære demon er tilkoblet i morgen også, siden han er i tjeneste for Lucifer 🤫