Gå til innhold

Sweet June

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer

Er det noen som har besøkt Sweet June?

På 13.4.2026 den 20.07, Langbein skrev:

Jeg får vel svare selv på mitt spørsmål, siden ingen andre har gjort det.

Som flere ganger før så tok jeg en for laget og besøkte Sweet June her om dagen. Det må jeg bare si, det var en meget hyggelig og koselig opplevelse

Tok kontakt dagen før på sms og spurte om hun var ledig dagen etterpå. Det var hun, men hun ville at jeg skulle sende ho ei melding to timer før avtalt tidspunkt. Det gjorde jeg. Avtalte treff på 1 time til kr 3000. I øvre prisklasse for meg, men dama virket svært interessant så jeg jeg lot det stå til.

Jeg angrer ikke. Jeg møtte opp i ei airbnb leilighet i sentrum og ble tatt varmt imot av ei utrolig søt og ung thai dame rundt 30 år. Hun hadde dempet belysning og det var temmelig mørkt i rommet. Jeg spurte om en dusj og hun viste meg til badet. Etter en kort dusj kom jeg ut i den kombinerte stua/ soverommet og la meg på magen på senga. Fikk en kjempedeilig massasje før hun ba meg om å snu meg på rygg. På med gummi, en hærlig blowjob, før hun satte satte seg oppå meg. Avsluttet med doggy.

Sweet June er ei flott, veldig søt og utrolig trivelig ung thai dame rundt 30 år. Ingen rush. Her får du virkelig god pleie og valuta for pengene. Og hun snakker godt svensk.

Om jeg vil anbefale henne? Absolutt!

Om jeg vil besøke henne igjen hvis anledningen byr seg? Absolutt!

Skrevet
56 minutter siden, Langbein skrev:

om flere ganger før så tok jeg en for laget og besøkte Sweet June her om dagen.

Hun er tidligere nevnt i forbindelse med squirting, du merket ikke noe til det, eller kanskje det ikke er en greie for deg, bare det er vått 🙂

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

Er det noen som har besøkt Sweet June?

Jeg får vel svare selv på mitt spørsmål, siden ingen andre har gjort det.

Som flere ganger før så tok jeg en for laget og besøkte Sweet June her om dagen. Det må jeg bare si, det var en meget hyggelig og koselig opplevelse

Tok kontakt dagen før på sms og spurte om hun var ledig dagen etterpå. Det var hun, men hun ville at jeg skulle sende ho ei melding to timer før avtalt tidspunkt. Det gjorde jeg. Avtalte treff på 1 time til kr 3000. I øvre prisklasse for meg, men dama virket svært interessant så jeg jeg lot det stå til.

Jeg angrer ikke. Jeg møtte opp i ei airbnb leilighet i sentrum og ble tatt varmt imot av ei utrolig søt og ung thai dame rundt 30 år. Hun hadde dempet belysning og det var temmelig mørkt i rommet. Jeg spurte om en dusj og hun viste meg til badet. Etter en kort dusj kom jeg ut i den kombinerte stua/ soverommet og la meg på magen på senga. Fikk en kjempedeilig massasje før hun ba meg om å snu meg på rygg. På med gummi, en hærlig blowjob, før hun satte satte seg oppå meg. Avsluttet med doggy.

Sweet June er ei flott, veldig søt og utrolig trivelig ung thai dame rundt 30 år. Ingen rush. Her får du virkelig god pleie og valuta for pengene. Og hun snakker godt svensk.

Om jeg vil anbefale henne? Absolutt!

Om jeg vil besøke henne igjen hvis anledningen byr seg? Absolutt!

Takk for rapport, dette frister!

Imens lurte jeg på hva du skulle gjøre med springeren din, men nå skjønner jeg at du prioriter nytelse først, og det tror jeg flere setter pris på )

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

ei utrolig søt og ung thai dame rundt 30 år.

Så, bildene er ekte?

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
9 timer siden, Tukleren skrev:

Så, bildene er ekte?

Ja, ekte bilder.

Sladdet ansiktet, men kroppen gjenspeiler bildene på RE. Som de fleste vet, så har jeg en forkjærlighet for litt frodige damer. Sweet June er ikke frodig, men absolutt en flott kropp.

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
10 timer siden, jegern skrev:

Takk for rapport, dette frister!

Imens lurte jeg på hva du skulle gjøre med springeren din, men nå skjønner jeg at du prioriter nytelse først, og det tror jeg flere setter pris på )

Nytelse først ja. Stor nytelse var det!

Springere hopper hit og dit. Du får snart se 😀

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
11 timer siden, Nelson skrev:

Hun er tidligere nevnt i forbindelse med squirting, du merket ikke noe til det, eller kanskje det ikke er en greie for deg, bare det er vått 🙂

Merket ingenting til noe squirting.

Joda, squirting kan absolutt friste meg, har bare aldri spurt dama om hun gjør sånt. Kanskje neste gang 🙂

Skrevet

Sweet June er nevnt i tråden for damer med flere annonser. Massasjeannonsen (Earn wealthy) aktiverer hun stort sett bare i Kristiansund og Bergen. Det kan ha med innkvartering eller jobbsted å gjøre.

• 1 month later...
Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer

Jeg besøkte Sweet June igjen for ei uke siden da hun var i min by. Det ble ennå en gang et svært vellykket besøk. Ei utrolig søt thaijente i begynnelsen av 30-årene. Betalte 3000 kr for 1 times treff som inkluderte en meget god massasje på rundt en halv time og avsluttet med deilig sex i flere stillinger. 3000 kr. er litt over min foretrukne pris på 2500 for en time. Men hun er absolutt verdt pengene! Jeg har ikke særlig mer å si om henne enn det jeg skrev i min forrige omtale av henne.

Anbefales!