Gå til innhold

** Hvorfor er det deilig å ha sex med "bamser" menn ? ;-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde jeg  var den eneste som tenkte sånn , men ser at andre damer mener dét samme ... B| ...
De er ofte kosete og deilige..og kjemien passe nesten alltid bra 💋💋 ...

http://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/prostituert-de-aller-fleste-av-mine-kunder-er-gifte-menn/ar-AAnfj4p?ocid=UE12DHP

... " En liten industri-hemmelighet: Vi kommer som oftest når vi er sammen med overvektige menn, så lenge vi er på topp. Jeg vet ikke hvorfor. "...  ^_^ ..

Lenke til kommentar

Hun sier også: " Av en eller annen grunn føler jeg mindre press når jeg er sammen med en kunde enn når jeg har sex privat. Jeg har allerede fått pengene hans, så jeg bryr meg lite om han tror jeg later som om jeg kommer eller ikke "
Mener hun da at dersom hun har sex privat, så hun komme? Ellers ville det være et nederlag/flaut for den som ikke klarer å gi henne orgasme???

Lenke til kommentar

vet ikke....

Vet bare at hvis det er "kjemi nok " og hvis man er god i senga og gjør godt...så  "snu jeg meg på magen"  9_9...
Hadde en møte med en deilig fyr 20.02 (han var en gentleman , høflig og deilig..) Han viste seg så selvsikker..men usikker uansett.. (kanskje han hadde prestasjons angst...vet ikke...)

Selv om han kommet 3 ganger og var med meg i nesten 2 timer - så  følte jeg at dette var ikke 100 %....
Liksom, jeg liker ikke "rolige-romantisk" sex... dét er for kjedelig..........
B| ....

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Gjest skrev:

Hadde en møte med en deilig fyr 20.02 (han var en gentleman , høflig og deilig..) Han viste seg så selvsikker..men usikker uansett.. (kanskje han hadde prestasjons angst...vet ikke...)

Selv om han kommet 3 ganger og var med meg i nesten 2 timer - så  følte jeg at dette var ikke 100 %....
Liksom, jeg liker ikke "rolige-romantisk" sex... dét er for kjedelig.......... 
 ....

Han her har fått en " bonus-kort"... extra kreditt , fordi han var så flink med samtale... (selv om han stressa meg litt méd dét og datt..)
Men han var (er) deilig... og jeg liker ha deilig sex...  B| ...

Lenke til kommentar