Gå til innhold

Lisa thai massage 3

Featured Replies

Skrevet
21 timer siden, Tukleren skrev:

Nå har vi jo levd i det ville vesten i årevis uten at det var et stort problem.

Skal vi rapportere ting så faller jo din sjakk tråd under "9. Private meldinger (PM) uten almen interesse skal sendes privat."

Ja, ikke vits å rapportere noe her. Fant ørten tilfeller av det de kaller regelbrudd, ga beskjed om flere og ingenting av det er fjernet. Ligger telefonnummer, adresser og bilder av eskorter, deres private instagram osv.

Skrevet

drit i regelverket, la oss ikke ødelegge det flotte anarkiet vi har her. det å drive og slette innlegg fra folk som bidrar er dustete og unødvendig. mange av retningslinjene kan tolkes sånn at omtrent hvem som helst allerede bryter dem. hvorfor ikke holde dere til det alle er enig om at er et problem - spam? mindre arbeid for dere også.

Skrevet

Jeg synes moderatorene gjør en kjempebra jobb - på en pragmatisk måte. Og det er deres jobb å "tolke" reglene og håndheve de.

Skrevet
  • Moderatorer
6 timer siden, 223 skrev:

Ja, ikke vits å rapportere noe her. Fant ørten tilfeller av det de kaller regelbrudd, ga beskjed om flere og ingenting av det er fjernet. Ligger telefonnummer, adresser og bilder av eskorter, deres private instagram osv.

Det er vel noe tilbake i tid vil jeg tro. Vi har tatt slike ting fortløpende.

Jeg har fjernet noe av det jeg har kommet over fra gammelt av, men det er sikkert mer som ligger i gamle tråder.

Om noen finner noe så er det bare å sende meg en melding så fjerner jeg slike ting fortløpende.

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden, slimyboy73 skrev:

drit i regelverket, la oss ikke ødelegge det flotte anarkiet vi har her. det å drive og slette innlegg fra folk som bidrar er dustete og unødvendig. mange av retningslinjene kan tolkes sånn at omtrent hvem som helst allerede bryter dem. hvorfor ikke holde dere til det alle er enig om at er et problem - spam? mindre arbeid for dere også.

Det er mest spam vi fjerner fortløpende.

Så har vi også fjernet gamle innlegg hvor identitet, telefonnummer med mer har vært lagt ut. I mange av de tilfellene har det også vært kommentert at dette burde vært fjernet mens tråden gikk sin gang. Men da var det ingen som hadde mulighet til å gjøre det.

Det vil være stor takhøyde fortsatt. Ikke vær redd, @slimyboy73 Du er jo en av de som bruker takhøyden ganske fritt har jeg sett i dine innlegg ;-)

Skrevet
20 minutter siden, SolanGundersen skrev:

det er som sagt bra, godt jobba. hvis vi møtes en dag spanderer jeg en 30min billighore fra colombia på deling på dere!

22 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Det vil være stor takhøyde fortsatt. Ikke vær redd, @slimyboy73 Du er jo en av de som bruker takhøyden ganske fritt har jeg sett i dine innlegg ;-)

stemmer det ja, liker takhøyde. men er bare et spørsmål om tid før sutrekoppene begynner å rapportere sånne type innlegg du sikkert refererer til, moderatorne vil ikke takle det ENORME presset fra sutrekoppene, og taket vil begynne å senke seg gradvis...

Skrevet
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Så har vi også fjernet gamle innlegg hvor identitet, telefonnummer med mer har vært lagt ut. I mange av de tilfellene har det også vært kommentert at dette burde vært fjernet mens tråden gikk sin gang. Men da var det ingen som hadde mulighet til å gjøre det.

Her har en lagt ut bilde av at hun spiller sjakk, lurer på hvor den inspoen kom fra... Dette innlegget som bryter reglene likte du også SolanGundersen. Hun sier klart ifra at hun ikke setter pris på at han la ut det bilde og at det var uten tillatelse.

Rart ingen plukker opp slike ting. Tråden er blant de øverste på Oslo-tråden.

At dere har fjernet gamle innlegg med telefonnummer stemmer slettes ikke. Søk på +47 og se hvor mange resultater som kommer opp. Søk på "private instagram" så vil du også se innlegg.

Vanskelig å ta reglene seriøst når moderatorer liker innlegg de selv kaller regelbrudd.

Skjermbilde 2026-04-15 kl. 10.40.29.png

Skjermbilde 2026-04-15 kl. 10.39.21.png

Skrevet
10 minutter siden, 223 skrev:

Hun sier klart ifra at hun ikke setter pris på at han la ut det bilde og at det var uten tillatelse.

Nei, du leser jo ikke tråden engang. Hun har ingen problemer med det sjakk bildet

Your photo at the chess table looks cute and I have nothing against it, there is no my face or tattoo there.

Skrevet
  • Moderatorer
24 minutter siden, 223 skrev:

At dere har fjernet gamle innlegg med telefonnummer stemmer slettes ikke. Søk på +47 og se hvor mange resultater som kommer opp. Søk på "private instagram" så vil du også se innlegg.

Jeg skal være kort, siden denne tråden omhandler Lisa Thai massage.

Du skriver at vi ikke har fjernet gamle innlegg med telefonnummer. Det stemmer ikke. Både @SolanGundersen og jeg har allerede fjernet mange gamle innlegg som inneholder private telefonnummer og andre personlige opplysninger som strider mot retningslinjene siden vi ble moderatorer for kort tid siden. Vi vet at det fortsatt finnes mange flere innlegg som også burde vært fjernet. Som vi har sagt tidligere flere ganger, så oppfordrer vi medlemmene i forumet å rapportere inn regelbrudd, både gamle og nye. Vi oppfordrer til at man bruker rapporteringsknappen som fins på hvert innlegg. Da får både administrator og moderatorene beskjed.

Med dette ber jeg om at videre innlegg i denne tråden kun skal handle om Lisa Thai massage.