Gå til innhold

.Sofi.

Featured Replies

Skrevet

Ikke møtt hun. Men vært i kontakt med hun. 3000 for 1 time incall. Var litt kjedelig meny. Skulle ha 1000! Extra for owo uten cim eller cof. Synes det er mye!

Men ser bra ut på bildene i annonsen. Håper noen tar turen, sjekker ut og deler erfaringen.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg tenkte akkurat det samme. Ser ut som mange skjulte priser for vanlige tjenester. Har hatt noen dårlige erfaringer med disse "estiske" jentene, så jeg vil ikke kaste bort tid på svindel. Men kanskje jenta er verdt prisen.

Skrevet

Det er jo enkelt regnestykke.

Dersom jenta skal tjene vil ha ca 10.000kr for dag. Så må hun ved priser 3000kr ha 3 kunder, hvorav kanskje en tar "ekstratjenester".
Med 2000 så må hun ha 5stk for dag. 2500,- 4stk.... Her tenker jeg det har litt med hva jenta selv er komfortabel med og hva som "lønner" seg totalt sett.

Så kan noen her klage og sutre over at det er for dyrt osv, men min erfaring er at man ofte får det man betaler for ;) Men la det være sagt. Jeg har aldri besøkt dette konkrete eksempelet.

Skrevet

Tror kanskje ikke de tjener 10k per dag i gjennomsnitt, finnes gode og trege dager. Uansett synes jeg 3000+1000 er i overkant og er ingen indikasjon på at hun er bedre enn en til halve prisen.

Skrevet
  • Forfatter

Ser ut som noen tar det personlig :) Det føles som om jeg får svar fra byrået eller en av damene. I denne bransjen bestemmer du ikke hvor mye du skal tjene per dag. Det kan være 0 eller det kan være tusenvis. Jeg mente at hvis du bruker tiden din for reise og får alle disse forespørslene om å betale ekstra for vanlige tjenester. Spørsmålet mitt handlet om denne damen, ikke om forretningsmodus, jeg vet hvordan det fungerer :)

Skrevet

Opplyste ikke om etnisitet i annonse eller kommunikasjon. Men tror jeg skjønner hva du mener med ”estisk”. Min erfaring er som regel at de da er fra Russland eller Hvittrussland. Uten at de gjør meg noen ting.

Tilbake til Sofi.

Fikk inntrykk av at det var hun selv som svarte og at det ikke var organisert. Men hva vet vel jeg.

For de som tenker å ta turen var det betaling i cash eller Vipps! Så der er det i grunn bare et alternativ. Like greit 👍

Men absolutt lokkende bilder, dog ikke verifiserte.

Skrevet

Sofi er mest sannsynlig den samme profilen som LeaReal. Bildene ligner, og annonsen opptrer alltid samtidig med Naomi. Så du kan søke på LeaReal for å få info om sofi. Tror jeg :-)