Gå til innhold

Erfaring med Alva Nuri og Massage Milf i Østensjø?

Featured Replies

Skrevet

Ser at Alva Nuri og Massage Milf ofte befinner seg i Østensjø. Noen med erfaring med noen av disse? Alva har fire anmeldelser, men har av og til inntrykk av at simps altfor ofte huker av for ekte bilder.

Skrevet
  • Forfatter

Ingen?

Mulig jeg må se meg nødt til å rage-teste dem ut selv, da, og komme med rapporter her inne.

Skrevet

Jeg har spurt om Alva Nuri før, det var noen som klarte å spore opp kilden til bildene. Disse bildene er nok stjålet.

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, Chen skrev:

Jeg har spurt om Alva Nuri før, det var noen som klarte å spore opp kilden til bildene. Disse bildene er nok stjålet.

Mulig jeg legger igjen besøk hos begge og får avklart dette her en gang for alle.🫡

• 2 weeks later...
Skrevet
På 6.4.2026 den 19.37, mhm skrev:

Ser at Alva Nuri og Massage Milf ofte befinner seg i Østensjø. Noen med erfaring med noen av disse? Alva har fire anmeldelser, men har av og til inntrykk av at simps altfor ofte huker av for ekte bilder.

Har møtt Alva og kan si at hun ikke er helt som bildene. Hunn er ikke stygg i det heletatt men bildene er villedende, hun er ca samme alder som hun som er på bildene. Når jeg var hos hun så var hun veldig imøtekommende og ga meg en 6/10 massasje. Men selve huset hun oppholder seg i er ikke noe å skryte om, spesielt med tanke på at man merker at noen har røyket cigaretter der inne. Kan også påpeke at engelsk ikke er første språket hennes så er litt opp og ned med hvor bra kommunikasjonen er. (Jeg var hos henne i fjor september, Så kan hende noe info ikke stemmer lenger)

Skrevet
På 7.4.2026 den 20.37, mhm skrev:

Mulig jeg legger igjen besøk hos begge og får avklart dette her en gang for alle.🫡

Må si ifra hvordan det gikk

Skrevet

Ikke overraskende at Alva ikke har ekte bilder og jeg tror ikke det er bedre hos hun andre heller. Vet at vi har lurt på hun andre før men jeg husker ikke konklusjonen.

Skrevet
14 minutter siden, izac skrev:

Har møtt Alva og kan si at hun ikke er helt som bildene.

Vet ikke om jeg forstod deg rett, men i en annen tråd tidligere i dag var konklusjonen din at du ville holde deg unna Massage-milfen

Skrevet
  • Forfatter
13 timer siden, izac skrev:

Har møtt Alva og kan si at hun ikke er helt som bildene. Hunn er ikke stygg i det heletatt men bildene er villedende, hun er ca samme alder som hun som er på bildene. Når jeg var hos hun så var hun veldig imøtekommende og ga meg en 6/10 massasje. Men selve huset hun oppholder seg i er ikke noe å skryte om, spesielt med tanke på at man merker at noen har røyket cigaretter der inne. Kan også påpeke at engelsk ikke er første språket hennes så er litt opp og ned med hvor bra kommunikasjonen er. (Jeg var hos henne i fjor september, Så kan hende noe info ikke stemmer lenger)

Takk for anmeldelse. Hvordan var puppene hennes? Store og ekte som på bildene?

Jeg legger så klart in review så snart jeg har fått besøkt noen av dem. Skjer nok om ikke så lenge.

Skrevet

Er det en hel gjeng med milfs på Østensjø, eller er det forskjellige annonser til samme tanta?

Skrevet
7 timer siden, mhm skrev:

Takk for anmeldelse. Hvordan var puppene hennes? Store og ekte som på bildene?

Jeg legger så klart in review så snart jeg har fått besøkt noen av dem. Skjer nok om ikke så lenge.

De var ekte og litt over average så vidt jeg husker

Skrevet
6 timer siden, Nelson skrev:

Er det en hel gjeng med milfs på Østensjø, eller er det forskjellige annonser til samme tanta?

Virker som at det er en helt gjeng med Prospective milfs