Gå til innhold

Jessyca

Featured Replies

Skrevet

Noen som kjenner til?

Skrevet
  • Forfatter

Stemmer👍🏻

Skrevet
  • Forfatter

Vil ha litt forskudd for outcall, er et stykke vekk. Kunne ta in call men var ikke alene der, litt skeptisk

Skrevet
1 time siden, JonnyBlaze skrev:

Vil ha litt forskudd for outcall, er et stykke vekk. Kunne ta in call men var ikke alene der, litt skeptisk

Døgnåpen service, alt på menyen, stengt for anmeldelser, flere lokasjoner, rumensk telefonnummer. Virker som et sikkert kort..😁

I WhatsApp er det mulighet for at hun kan dele sin posisjon med deg, tror ikke det vits å spørre. Klassisk outcall-scam annonse.

Skrevet
  • Forfatter
På 12.5.2025 den 23.26, Laila2025 skrev:

Hei folkens....
jeg er her...
Jeg er tilgjengelig dag og natt.. Vil du tilbringe litt kvalitetstid i mitt selskap?!!! Jeg er søt, varm og engasjerende, kjærestestil. Samliv i rolige, diskrete omgivelser med alle nødvendige forutsetninger for at du kan tilbringe en unik og super avslappende stund. Jeg er uavhengig og tilbyr den beste servicen.

la oss møtes hos meg eller hos deg. hvis du er interessert i meg kan du skrive til meg..

Bare gå til min personlige profillink>> https://spoo.me/bsex

Gutter gå til min profillink og søk på min bruker-ID>>> bsex18
Og ring meg dit.
Takk

1 time siden, Dag_driver skrev:

Døgnåpen service, alt på menyen, stengt for anmeldelser, flere lokasjoner, rumensk telefonnummer. Virker som et sikkert kort..😁

I WhatsApp er det mulighet for at hun kan dele sin posisjon med deg, tror ikke det vits å spørre. Klassisk outcall-scam annonse.

Tusen takk for svar, jeg prøvde den posisjons greia på ho. Men ville ikke det, kunne heller sende bilde. Å bildet ho sendte bekretet hun var ikke i ålesund så🤪

Skrevet

Hekkan, den dama så bra ut, med kjekk meny🤩

Men det blinker litt lys hos meg og. Men hadde defentlig testet om hun hadde vært i byen🤩

Skrevet

100% scam.