Gå til innhold

Eskorte som foreslåtte venner på FB

Featured Replies

Skrevet

I det siste året har jeg fått opp flere thai massører/eskorte som foreslåtte venner på FB. 😀.

I tillegg har jeg fått opp noen av de utelandske jeg har møtt noen ganger.

Ikke vet jeg hvor de har fått tak i det men mistenker WhatsApp har sett hvem jeg har hatt kontakt med.

Ikke de jeg legger til umiddelbart da -)

Skrevet
Akkurat nå, Ash_j skrev:

I det siste året har jeg fått opp flere thai massører/eskorte som foreslåtte venner på FB. 😀.

Ikke vet jeg hvor de har fått tak i det men mistenker WhatsApp har sett hvem jeg har hatt kontakt med.

WhatsApp og Facebook er begge eid av Meta. Det utveksles nok betydelig informasjon internt 😁

Skrevet
5 minutter siden, Ash_j skrev:

Det er jo ikke greit.

Skrevet
  • Moderatorer
15 minutter siden, Dag_driver skrev:

WhatsApp og Facebook er begge eid av Meta. Det utveksles nok betydelig informasjon internt 😁

Er glad jeg ikke bruker WhatsApp 😀

Skrevet
25 minutter siden, Dag_driver skrev:

21 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Det er jo ikke greit.

Enig, 100%.

Men samtidig er det ikke så vanskelig å bortforklare at FB foreslår disse som venneforslag. Om noen skulle lure på det, så er er bare å si at du så på lettkledde damer på Insta, noe som er helt normalt. Det er ingen som vet 100% hvordan algoritmene fungerer så ingen tenker noe mer over det.

Det er som å stå utenfor hos en eskorte og knote med mobilen. Du er veldig var på det selv, mens alle andre synes det ikke er noe rart at noen har nesa si nedi en mobil. 😆

Skrevet

Trur jeg har halve Tsjekkia som venneforslag.

Skrevet
4 timer siden, Ash_j skrev:

Jeg har to kommunikasjonsplattformer - en for dagligdags åpen kommunikasjon med familie, jobb og venner - og en for horeri. Dette er to rendyrkede plattformer som ALDRI går i beina på hverandre. Resultatet blir da at alt som dukker opp på den dagligdagse plattformen er relatert til mitt daglige liv, mens det som dukker opp på hore-plattformen er relatert til min godt skjulte hemmelighet.

Helt ærlig, så trodde jeg ikke noen som har holdt på med dette en stund brukte de dagligdagse kommunikasjonskanalene i kontakt med eskorter eller "massører".

Skrevet
2 timer siden, Ox1 skrev:

Jeg har to kommunikasjonsplattformer - en for dagligdags åpen kommunikasjon med familie, jobb og venner - og en for horeri. Dette er to rendyrkede plattformer som ALDRI går i beina på hverandre. Resultatet blir da at alt som dukker opp på den dagligdagse plattformen er relatert til mitt daglige liv, mens det som dukker opp på hore-plattformen er relatert til min godt skjulte hemmelighet.

Helt ærlig, så trodde jeg ikke noen som har holdt på med dette en stund brukte de dagligdagse kommunikasjonskanalene i kontakt med eskorter eller "massører".

Kan du skrive "plattformen" din. Noe vi andre kan lære av?

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Kan du skrive "plattformen" din. Noe vi andre kan lære av?

"Plattformen" 🤪

Skrevet
16 timer siden, Ox1 skrev:

Jeg bruker to forskjellige telefoner. Men det hadde vært greit å ha alt på en. Finnes det greit oppsett med dual sim der alt med lagring av bilder etc blir 100% adskilt?

Skrevet
6 minutter siden, Jabra2 skrev:

Jeg bruker to forskjellige telefoner. Men det hadde vært greit å ha alt på en. Finnes det greit oppsett med dual sim der alt med lagring av bilder etc blir 100% adskilt?

Nå spør du mer enn en gammel bukk kan svare på.....

Jeg har imidlertid lite tro på at vi i nattens mulm og mørke eller i en travel hverdag til enhver tid greier å skille 100% mellom "dette skal hit og dette skal dit". Jeg hadde i alle fall aldri tatt en slik sjanse.

For meg er det en annen fordel med 2 telefoner, nemlig at jeg kan slå av og legge bort hore-telefonen når fokuset må være andre plasser enn på neste ligg.

Skrevet
7 minutter siden, Ox1 skrev:

Nå spør du mer enn en gammel bukk kan svare på.....

Jeg har imidlertid lite tro på at vi i nattens mulm og mørke eller i en travel hverdag til enhver tid greier å skille 100% mellom "dette skal hit og dette skal dit". Jeg hadde i alle fall aldri tatt en slik sjanse.

For meg er det en annen fordel med 2 telefoner, nemlig at jeg kan slå av og legge bort hore-telefonen når fokuset må være andre plasser enn på neste ligg.

Godt poeng. Hvilket abonnement har du på moro-telefonen.

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Godt poeng. Hvilket abonnement har du på moro-telefonen.

Kontantkort med synlig nummer, men sperre på oppslag om hvem jeg er.

Skrevet

Jeg gjør nøyaktig det samme som @Ox1 ,

1. Kontantkort med synlig nummer, men sperre på oppslag om hvem jeg er. Forøvrig bytter jeg også kontantkort-nummer fra tid til annen. Og operatør også. VIktig å ha en operatør hvor man ikke trenger å gi beskjed om at det skal sperres for oppslag, men at det kan gjøres umiddelbart ved kjøp. Også lurt å ha annen operatør enn "real" tlf.

2. Anvender egen identitet på google og facebook, inkl egen gmail konto, med en ekstra outlook konto som backup, blander ALDRI disse sammen med "real me".

3. WA er da knyttet til hore-tlf og hore-email/FB.

Og, browser alltid med private på PC, samt anvender en ekstra (gammel) PC for det, blander ikke med real me PC.

Og seff egne passord og pin nr på alt dette som ikke samsvarer i det hele tatt med noe annet.

Så hore-FB er full av venneforslag på thai'er, som jeg heller ikke går videre med. Så få koplinger som mulig.

Og real-me FB er full av venneforslag på folk jeg absolutt ikke aner hvem er 🤪.

Paranoid jeg ?