Gå til innhold

Ki-Mi fra Kina/Hong Kong

Featured Replies

Skrevet

201423_ki_mi_68df7c27_c0dbb963.jpg201423_ki_mi_693c09a0_9c97bf4b.jpg201423_ki_mi_4476f489_f7a3d63d.jpg

GENERELL INFORMASJON:

Navn: Ki-Mi
Nasjonalitet: Kinesisk/Hongkonger
Kontaktform: Whatsapp (+4796868204)
Omtrentlig dato: Mars 2026
Lokasjon: Leilighet i sentrum
Lokasjonsstandard: Helt grei liten leilighet type hybel inkludert et relativt romslig bad med dusj
Pris: 30 min 1500 / 45 min 1800 / 60 min 2000
Ekstra: Nei
Alder: Annonsen sier 31. Jeg vil tippe henne mellom 31 og 38
Røyk: Nei
Annonsebilder: Gir et korrekt inntrykk av hva du møter

GENERELT INNTRYKK:

Hygiene: God
Ansikt: Pent
Kropp: Slank
Bryst: Ikke altfor store bryst med deilige brystvorter å leke med
Bakende: Deilig liten stuss
Piercinger: Ingen
Tatoveringer: Ingen
Holdning: Veldig imøtekommende og høflig
Språk: Kinesisk (tror jeg). Kommuniserte bra via oversetter på telefon

TJENESTEKVALITET:

Massasje: Ikke mottatt
Kysser: Ja - ivrig med tungen
OWO: Ja
Vaginal sex: Ja
Anal sex: Hun fikk en tommel dypt inn i rumpa da jeg tok henne i doggy - ingen protester
Involvering: Absolutt tilstede og delaktig i akten.

OPPSUMMERT:

Det beste: Overgikk forventningene med god margin
Det verste: Fint lite
Gjenta?: Kan fort skje
Anbefalt?: Definitivt

Besøket mitt hos Ki-Mi var egentlig litt tilfeldig. Utvalget på RE i nærområdet mitt var heller syltynt. I utgangspunktet var jeg lysten på en lett massasje med påfølgende kondomfri og lidenskapelig sex, men det var ingen som var villige til å tilby massasje og BB uten å ta seg grådig betalt.

Min erfaring med kinadamer har hittil vært stor villighet til kondomfri nytelse, men dessverre har jeg hittil blitt skuffet over stor mismatch mellom annonsene på RE og virkeligheten du møter. Så i mangel av gode alternativer sendte jeg avgårde en melding til Ki-Mi for å sjekke mulighetene for standard kinadame-ekstra (BB og CP). Svaret var et nedslående nei. Jeg kunne få BJ uten kondom, men sex var med kondom. Dermed ble det ingenting på meg den dagen.

Neste morgen var abstinensene like sterke, men utvalget var like syltynt. Så jeg kontaktet likegodt Ki-Mi igjen for å høre om jeg kunne komme til henne og få dekket det sterke behovet mitt for lidenskap og sex. Men svaret fra henne lot vente på seg. Etter noen timer tenkte jeg at jeg hadde forspilt mine sjanser hos henne gjennom å be om et kondomfritt møte dagen før. Ved en tilfeldighet var jeg innom annonsen hennes, og jeg oppdager da at hun hadde endret telefonnummeret for kontakt på Whatsapp. Ny melding til nytt nummer, og i løpet av et par minutter fikk jeg svar. Hun var klar til å ta meg imot i løpet av veldig kort tid, og det tok ikke lange stunden før jeg stod utenfor døren hennes.

Hun møtte meg i døra med en deilig omfavnelse omtrent før jeg fikk av meg skoene. Timen ble avtalt og betalt og sammen hoppet vi dusjen. Hun såpet inn og vasket meg både her og der mens jeg gjorde det samme med henne. På vei til senga omfavnet hun meg igjen og ga meg et deilig tungekyss. Jeg løftet den lille kroppen opp og hun slo beina rundt meg for å klamre seg til meg. Der og da hadde det bare vært så deilig å penetrere henne uten kondom, men jeg tenkte det fort kunne ødelegge hele stemninga.

Jeg bar henne over golvet og la henne på sengen, fortsatt mens hun hadde benlås på meg. De ivrige tungekyssene fortsatte og jeg startet en deilig pussyslide som hun tydeligvis satte pris på. Iveren hennes medførte at hun et par ganger tredde seg på pikken min, men hun trakk seg raskt tilbake når hun skjønte hva som skjedde. Etter hvert slapp hun taket i meg og tilbød OWO som fortsettelse. Vær så god kunne jeg sagt, men hun ventet ikke på svar. Har fått både verre og bedre OWO, og jeg ville heller pule. Hun fant frem kondomet, tredde den på, smurte litt gel på fitta og la seg inviterende på rygg med sprikende ben. Et par bemerkninger om kondomet - Riktig størrelse og nesten som å kjøre uten.

Ki-Mi ga fra seg en del lyder underveis som jeg vil kalle godlyder. For meg så virket det som at hun virkelig nøt stunden like mye som meg selv. Vi var vekselvis innom misjonær, cowgirl og doggy, og hun var aktiv og deltakende hele veien.

Avslutningen ble å ta henne så dypt som mulig i doggy. Jeg lot tommelen min leke lett med rumpehullet hennes før jeg stakk tommelen lett inn i hullet. Når protestene uteble stakk jeg tommelen så langt inn at jeg kunne kjenne pikken min jobbe inn og ut av fitta hennes. Av en eller annen grunn så er dette en kombinasjon som lett får meg til å sprute, og en god ladning fylte kondomet.

Timen min var imidlertid ikke over, så hun tok meg med i dusjen og sørget for at jeg fikk vasket av meg svette og andre kroppsvæsker før jeg ruslet fornøyd ut i den store verden igjen.

Skrevet

Bra review. Interessant dame - men synd hun ikke er japansk :)

Skrevet
  • Moderatorer

Jøss @Ox1 . Dette var knallbra! Nesten så jeg fikk ståpikk av å lese din rapport!

Jeg har aldri besøkt kinadamer, men etter å ha lest din fantastisk flotte rapport, må jeg si at det absolutt frister med å besøke kinadamer. 😀

Skrevet

Hvordan var barberingsstatusen? Den ene kinadama jeg har truffet hadde ganske så naturlig fittehårvekst. Kan være flott det, men det kan jo også sette stopper for slikkervirksomhet, i hvert fall for enkelte av oss.

Skrevet
  • Forfatter
21 minutter siden, Langbein skrev:

Jøss @Ox1 . Dette var knallbra! Nesten så jeg fikk ståpikk av å lese din rapport!

Jeg har aldri besøkt kinadamer, men etter å ha lest din fantastisk flotte rapport, må jeg si at det absolutt frister med å besøke kinadamer. 😀

Som jeg skrev, så var lysten på kinadame egentlig fraværende pga tidligere skuffende erfaringer. Men denne dama leverte 100%. Da timen var forbi så fortalte jeg henne at jeg hadde helt mistet troa på kinadamer, men at hun nå hadde gjort meg til troende igjen 🤤

Skrevet
  • Forfatter
10 minutter siden, Trønder69 skrev:

Hvordan var barberingsstatusen? Den ene kinadama jeg har truffet hadde ganske så naturlig fittehårvekst. Kan være flott det, men det kan jo også sette stopper for slikkervirksomhet, i hvert fall for enkelte av oss.

Vet du hva, jeg kom aldri så langt at jeg fikk tatt en nærmere titt. Det foregikk så mye annet artig at jeg helt glemte å slikke og smake fitte 😮 Ved nærmere ettertanke, så mener jeg å huske fra dusjen at helt glatt barbert var det ikke. Men skikkelig busk kan det umulig har vært, for det hadde jeg definitivt fått med meg....

Må nok tilbake igjen, om ikke for annet så for å slikke og smake 😁

Endret av Ox1

Skrevet
49 minutter siden, Ox1 skrev:

Vet du hva, jeg kom aldri så langt at jeg fikk tatt en nærmere titt. Det foregikk så mye annet artig at jeg helt glemte å slikke og smake fitte 😮 Ved nærmere ettertanke, så mener jeg å huske fra dusjen at helt glatt barbert var det ikke. Men skikkelig busk kan det umulig har vært, for det hadde jeg definitivt fått med meg....

Må nok tilbake igjen, om ikke for annet så for å slikke og smake 😁

Selv er jeg opptatt av å inspisere varene godt og grundig, både på forhånd og underveis. Visuell stimuli er god stimuli!

Skrevet
  • Forfatter

Nytt besøk hos Ki-Mi.

Måtte jo sjekke om min forrige opplevelse var et tilfeldig engangstilfelle.

Denne gangen startet vi igjen i dusjen sammen. Jeg sørget for at både fitte og anal ble grundig vasket på henne og hun sørget for at jeg også ble skikkelig ren og pen. Allerede i dusjen gikk hun ned på huk foran meg og ga meg en deilig BJ. Jeg måtte til slutt stoppe henne slik at vi kunne få tørket av oss og komme i gang med businessen.

I løpet av de neste 45 minuttene fikk jeg bekreftet førsteinntrykket jeg hadde fra forrige dagen. Hun er villig med på det meste. En deilig OWO, våte og dype tungekyss samt intens og lidenskapelig sex med kondom. Jeg fikk også slikket og smakt på en deilig våt og barbert fitte. I det hele tatt noe av det bedre jeg kan huske å ha møtt av eskorter.

Fikk også konstatert at anal og sex uten kondom definitivt er of limit.

Skrevet
  • Moderatorer

Takk igjen, @Ox1 . Hun frister absolutt! Håper hun tar turen nordover en gang. Da skal jeg jaggu kjenne min besøkelsestid. 🙂

Skrevet
16 timer siden, Ox1 skrev:

Nytt besøk hos Ki-Mi.

Måtte jo sjekke om min forrige opplevelse var et tilfeldig engangstilfelle.

Denne gangen startet vi igjen i dusjen sammen. Jeg sørget for at både fitte og anal ble grundig vasket på henne og hun sørget for at jeg også ble skikkelig ren og pen. Allerede i dusjen gikk hun ned på huk foran meg og ga meg en deilig BJ. Jeg måtte til slutt stoppe henne slik at vi kunne få tørket av oss og komme i gang med businessen.

I løpet av de neste 45 minuttene fikk jeg bekreftet førsteinntrykket jeg hadde fra forrige dagen. Hun er villig med på det meste. En deilig OWO, våte og dype tungekyss samt intens og lidenskapelig sex med kondom. Jeg fikk også slikket og smakt på en deilig våt og barbert fitte. I det hele tatt noe av det bedre jeg kan huske å ha møtt av eskorter.

Fikk også konstatert at anal og sex uten kondom definitivt er of limit.

Dvs at anal med regnfrakk var fortsatt utenfor mulighet 🫣

Skrevet

Man sitter ihvertfall igjen med mistanken etter møte at neste gang går hun med på det. Fikk holde på litt før det ble stopp og på med gummi.

Skrevet
  • Forfatter
23 timer siden, per4017 skrev:

Dvs at anal med regnfrakk var fortsatt utenfor mulighet 🫣

Anal var absolutt uaktuelt. En finger ble til dels godtatt, men pikken fikk kun tilgang til fitte og munn.

18 timer siden, taf skrev:

Man sitter ihvertfall igjen med mistanken etter møte at neste gang går hun med på det. Fikk holde på litt før det ble stopp og på med gummi.

Jeg hadde samme følelsen etter første møtet, men hun insisterte bestemt på kondom også under vårt siste møte.