Skrevet I går, 13:361 dg Dette vil aldri, noensinne, IKKE få meg til å le.«Det vi gjorde forblir mellom oss.» Og så fyller du gladelig ut «tjenester som er nytt av»-delen med hver handling hun utførte med pikken din og hver metode du brukte for å fylle hullene hennes.Hyggelig å se slike herrer i arbeid.* unnskyld hvis du er en av oss her, «Nikadams», men du vet...
Skrevet I går, 17:581 dg Ja den er morsom. Den er ikke like god når det faktisk ble mellom dem, da er anmeldelsen nesten ubrukelig. Noen slenger innpå kun og det er ikke veldig hjelpsomt heller. (Det betyr at tjenester beskrevet i annonseteksten er inkludert i prisen, ikke noe owo +500 bullshit. Men når den står alene blir det fortsatt litt mangelfullt).
Skrevet I går, 18:011 dg 4 timer siden, Natt skrev:Dette vil aldri, noensinne, IKKE få meg til å le.«Det vi gjorde forblir mellom oss.» Og så fyller du gladelig ut «tjenester som er nytt av»-delen med hver handling hun utførte med pikken din og hver metode du brukte for å fylle hullene hennes.Hyggelig å se slike herrer i arbeid.* unnskyld hvis du er en av oss her, «Nikadams», men du vet...Sånn ellers..... Kanskje de spilte sjakk♟️🤔
Skrevet 23 timer siden23 t 2 timer siden, Jabra2 skrev:Kanskje de spilte sjakk♟️🤔Det var noen her som spilte sjakk med Adaline, så det vil ikke være første gang! Mener hun er fra Ukraina eller Russland? Noe som i tilfelle gjør hun 98% bedre enn noen her inne ☺️
Skrevet 22 timer siden22 t 59 minutter siden, jegern skrev:Det var noen her som spilte sjakk med Adaline, så det vil ikke være første gang! Mener hun er fra Ukraina eller Russland? Noe som i tilfelle gjør hun 98% bedre enn noen her inne ☺️Jeg liker disse trådene som sporer av. De blir noen ganger til noe bedre. I dette tilfellet Adaline som jeg ikke har hatt til sengs, og heller ikke spilt sjakk med. Men det frister.
Skrevet 13 timer siden13 t Forfatter Jeg antar at ironi får meg til å le mer enn sjakk. 🤷 😂 Endret 13 timer siden13 t av Natt
Skrevet 11 timer siden11 t 1 time siden, Natt skrev:Jeg antar at ironi får meg til å le mer enn sjakk. 🤷 😂Ser at du nærmer deg Grand master. Fant dette i en skuff fra min fortid😉Du kan få det når du er klar, siden det går minst 2 år til jeg er i nærheten igjen🤣
Skrevet 7 timer siden7 t Forfatter 4 timer siden, Jabra2 skrev:Ser at du nærmer deg Grand master.Jeg håpet å få en kupong eller et gavekort å bruke på thailandske prostituerte da jeg traff Grand Master, men dette smykket vil være et passende alternativ. Takk, @Jabra2 🙏😂
Skrevet 6 timer siden6 t 43 minutter siden, Natt skrev:Jeg håpet å få en kupong eller et gavekort å bruke på thailandske prostituerte da jeg traff Grand Master.Ingen thai dessverre..Gavekort hos Marianne blir sendt i posten.Du kan ikke kalle deg Grand Master, vis du ikke har vært hos Marianne for å bli kronet.
Skrevet 6 timer siden6 t 1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:Gavekort hos Marianne blir sendt i posten.Ikke bekymre deg Joe, du kan få mitt gavekort. Send meg adressen din på PM...
Skrevet 6 timer siden6 t Moderatorer 16 timer siden, Jabra2 skrev:Jeg liker disse trådene som sporer av. De blir noen ganger til noe bedre. I dette tilfellet Adaline som jeg ikke har hatt til sengs, og heller ikke spilt sjakk med. Men det frister.Hva frister mest? Sengekos med Adaline eller æren å få spille et spennende parti sjakk med vinneren av pågående sjakkparti mellom @jegern og @Langbein ?
Skrevet 4 timer siden4 t Forfatter 2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:Gavekort hos Marianne blir sendt i posten.Du kan ikke kalle deg Grand Master, vis du ikke har vært hos Marianne for å bli kronet.Jeg snudde meg inn døren med henne én gang, og håpet virkelig at det var nok...