Gå til innhold

Advarsel - Greta

Featured Replies

Skrevet

Hadde booket Greta https://eskortejenter.net/girl-profile/greta-32396.html ‪ på et hotellrom for noen timer og betalt godt. Bra start og hyggelig samtale. Gikk ut en kjapp tur av hotellrommet for å hente vin nede i resepsjonen. Da jeg kom tilbake hadde hun tatt pengene og stukket av. Vær obs på denne dama.

Skrevet

Stjerneportalen har slettet flere anmeldelser på at hun er scam.. så bare de gode står igjen

Skrevet
28 minutter siden, luksusmann skrev:

Stjerneportalen har slettet flere anmeldelser på at hun er scam

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige (jeg merket dette da Dina la ut noen skjermbilder i en av trådene her om henne).

Skrevet
  • Forfatter

Latterlig system

Skrevet
1 time siden, Tjoho2025 skrev:

Hadde booket Greta https://eskortejenter.net/girl-profile/greta-32396.html ‪ på et hotellrom for noen timer og betalt godt. Bra start og hyggelig samtale. Gikk ut en kjapp tur av hotellrommet for å hente vin nede i resepsjonen. Da jeg kom tilbake hadde hun tatt pengene og stukket av. Vær obs på denne dama.

Surt med slike opplevelser. Takk for at du varsler👌

Skrevet
Akkurat nå, Tukleren skrev:

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige (jeg merket dette da Dina la ut noen skjermbilder i en av trådene her om henne).

Fantastisk løsning for annonsører det!

Skrevet
18 minutter siden, Tukleren skrev:

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige

Jeg har ikke tenkt på det sånn, men sett at en heller negativ kommentar forsvant derfra. Det redigeres og jukses over alt.

Skrevet
7 timer siden, Tjoho2025 skrev:

Hvorfor forlot du hotellrommet?
Er du uerfaren?

Aldri betal på forskudd.
Aldri la damen forlate hotellrommet med pengene.
Betaling skjer når hun er naken. Hvis dette blir vanskelig for henne, kan hun forlate rommet.
Skal hun plutselig ut på noe, legges pengene igjen.

Skrevet

Takk for advarselen. Alltid lett å være etterpåklok,

Det er dette som i økonomien kalles 'sunken cost' da disse pengene uansett var å anse som forbrukt 🙃

Er jenta pen da i det minste? Jeg har jo vurdert henne, men lysten dalte litt kan du si.

Skrevet

Jeg vil ta Greta litt i forsvar her: https://www.noresk.com/forum/emne/11174-john-galt%E2%80%99s-feltrapporter/?page=3#findComment-122910

Hadde en flott tid med henne. Hun kommer fra et helt annet liv enn de fleste av oss. Hun fortalte noen historier som - IF TRUE - kunne vært en Netflix serie.

Dette er spillet vi spiller, og denne gangen tapte @Tjoho2025

Om ingenting annet, så hadde dette vært en veldig bra barhistorie. Kan dere se for dere hvor gøy en barkveld med oss som tørr å skrive her inne hadde vært?

Endret av John Galt

Skrevet
1 minutt siden, John Galt skrev:

Jeg vil ta Greta litt i forsvar her: https://www.noresk.com/forum/emne/11174-john-galt%E2%80%99s-feltrapporter/?page=3#findComment-122910

Hadde en flott tid med henne. Hun kommer fra et helt annet liv enn de fleste av oss. Hun fortalte noen historier som - IF TRUE - kunne vært en Netflix serie.

Dette er spillet vi spiller, og denne gangen tapte @Tjoho2025

Om ingenting annet, så hadde dette vært en veldig barhistorie. Kan dere se for dere hvor gøy en barkveld med oss som tørr å skrive her inne hadde vært?

Ja, mange eskorter har nok en meget fargerik bakgrunn. Og jeg er sikker på at mange av dere eminente "horekunder" på dette forumet vil være bra selskap en sen aften etter litt spiritus i glasset 😁

Skrevet

Er ikke dette ho som var med i frøken Norge for noen år siden?

Har møtt henne et par ganger...ingen ting å utsette på de treffene

Skrevet
4 minutter siden, Gard1 skrev:

Er ikke dette ho som var med i frøken Norge for noen år siden?

Har møtt henne et par ganger...ingen ting å utsette på de treffene

Hun var i finalen i miss Norway 2019

https://missnorway.org/konkurranse/finalister/finalister-2019.html

Skrevet
3 minutter siden, PorsGrunnsMann skrev:

Aha! Ja da har jeg møtt henne to ganger for ca 3 år siden. Kontakt over sugardaters den gangen. Bra treff på mitt hotellrom. Den ene gangen kom hun med koffert og en bærepose. Var kastet ut av en kjæreste. Hun ble natten over for samme pris som for et par timer.

Ganske "vill i trusa" hun der😉

Skrevet
1 time siden, Jabra2 skrev:

Aha! Ja da har jeg møtt henne to ganger for ca 3 år siden. Kontakt over sugardaters den gangen. Bra treff på mitt hotellrom. Den ene gangen kom hun med koffert og en bærepose. Var kastet ut av en kjæreste. Hun ble natten over for samme pris som for et par timer.

Ganske "vill i trusa" hun der😉

Tror du hun avtalte møte med deg før eller etter at hun ble kastet ut av kjæresten? Hvis det var etter, så kan jeg ikke si noe annet enn at det var imponerende at hun fant seg et overnattingsted som betalte henne istedenfor at hun betalte selv. 😁

Skrevet
2 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Hvem av de?

Er vel ikke noe poeng å konkretisere navn og identitet på eskorter her - evt. tas på PM.

Skrevet
20 timer siden, Chen skrev:

Tror du hun avtalte møte med deg før eller etter at hun ble kastet ut av kjæresten? Hvis det var etter, så kan jeg ikke si noe annet enn at det var imponerende at hun fant seg et overnattingsted som betalte henne istedenfor at hun betalte selv. 😁

Det var nok rett etter hun var kastet ut tenker jeg. Hun var plan B på lista, og det gikk ikke lang tid fra kontakt til hun lå naken i senga mi☺️

Jeg kaller det en typisk: A win-win situation😅

Skrevet
  • Moderatorer

Alltid greit å ha en backup-plan eller to.

Husker vår gamle venn Tototre hadde plan A, en backup plan B og også en back-up plan C.

Skrevet
5 minutter siden, Langbein skrev:

Husker vår gamle venn Tototre hadde plan A, en backup plan B og også en back-up plan C.

Det er jo en måte å gjøre det på, men jeg går alltid for plan A, mens det er damene som må ta plan B etterpå.

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

Plan C er greit å ha på plass, men heldigvis klaffer plan A eller B i 90% av tilfellene😉

Skrevet
5 timer siden, HerrSerr skrev:

mens det er damene som må ta plan B etterpå.

Ha ha, jeg tok den vitsen!

Skrevet

Kontaktet dama for en stund siden, først sa hun at hun kun tilbø outcall. Siden jeg ikke hadde sted så var Incall plutselig mulig. Da hadde hun et annet nr, søkte opp og fant ut hvem hun var...

Flere uker senere kontaktet jeg en annen dame fra EJ, viste seg at det var samme dame. Hun hadde to profiler tydeligvis. Den 'nye dama' skulle ha forskudd, da avsluttet jeg samtalen.

Flere uker senere kom jeg i kontakt med en dame på SD som ga meg sitt nr, da jeg slo opp på WhatsApp så var det denne dama gitt.