Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Advarsel - Greta

Featured Replies

Skrevet

Hadde booket Greta https://eskortejenter.net/girl-profile/greta-32396.html ‪ på et hotellrom for noen timer og betalt godt. Bra start og hyggelig samtale. Gikk ut en kjapp tur av hotellrommet for å hente vin nede i resepsjonen. Da jeg kom tilbake hadde hun tatt pengene og stukket av. Vær obs på denne dama.

Skrevet

Stjerneportalen har slettet flere anmeldelser på at hun er scam.. så bare de gode står igjen

Skrevet
28 minutter siden, luksusmann skrev:

Stjerneportalen har slettet flere anmeldelser på at hun er scam

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige (jeg merket dette da Dina la ut noen skjermbilder i en av trådene her om henne).

Skrevet
  • Forfatter

Latterlig system

Skrevet
1 time siden, Tjoho2025 skrev:

Hadde booket Greta https://eskortejenter.net/girl-profile/greta-32396.html ‪ på et hotellrom for noen timer og betalt godt. Bra start og hyggelig samtale. Gikk ut en kjapp tur av hotellrommet for å hente vin nede i resepsjonen. Da jeg kom tilbake hadde hun tatt pengene og stukket av. Vær obs på denne dama.

Surt med slike opplevelser. Takk for at du varsler👌

Skrevet
Akkurat nå, Tukleren skrev:

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige (jeg merket dette da Dina la ut noen skjermbilder i en av trådene her om henne).

Fantastisk løsning for annonsører det!

Skrevet
18 minutter siden, Tukleren skrev:

De damene som har profiler på eskortejenter kan selv styre hvilke kommentarer på profil-siden sin som er synlige

Jeg har ikke tenkt på det sånn, men sett at en heller negativ kommentar forsvant derfra. Det redigeres og jukses over alt.

Skrevet
7 timer siden, Tjoho2025 skrev:

Hvorfor forlot du hotellrommet?
Er du uerfaren?

Aldri betal på forskudd.
Aldri la damen forlate hotellrommet med pengene.
Betaling skjer når hun er naken. Hvis dette blir vanskelig for henne, kan hun forlate rommet.
Skal hun plutselig ut på noe, legges pengene igjen.