Gå til innhold

Noen gravide eskorter i norge

Featured Replies

Skrevet

Hadde vært fint med mer info hvis noen har besøkt henne. Ikke bare kryptiske meldinger med bildene fra annonsen hennes. Gir oss absolutt ingenting.

Mulig vi er litt trege her på forumet og ikke forstår hintet, så gi oss alle svarene så unngår vi misforståelser.

Skrevet

Har kontakt med ei via telegram, gravid med melk i oslo.

Skrevet
3 timer siden, Ladenstaa skrev:

Noe mer du kunne tenke deg å dele?

Skrevet
28 minutter siden, Ox1 skrev:

Noe mer du kunne tenke deg å dele?

Hun har vel to bryst så det bør være mulig å dele 😉

Skrevet
59 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Hun har vel to bryst så det bør være mulig å dele 😉

Njaa.....

Tørst nok til å beholde alt for meg selv 🤤

5 timer siden, Ladenstaa skrev:

Er du villig til å dele kontaktinfo, @Ladenstaa ?

Skrevet

Lada fikk barn for noen måneder siden. Muligens før jul. Melk i puppene men tilbyr ikke breastfeeding. Sparer maten til barnet og liker ikke at fremmede biter seg fast. Fikk ta på men ikke stimulere til melkesprut. Var tydelig melk i puppene.

Hun var identisk med bildene før hun fikk ungen. Vil si hun er så godt som etter også. Kanskje litt større. Fortsatt like sexy. Sykt deilig rumpe og bryster.

Tilbyr det meste med kondom. (Owo)

Skrevet
1 time siden, Yieldswitch skrev:

Kunne du værsåsnill delt? stor drøm å være en gravid dame

Håper dette var en skrivefeil. Men at du heller håper å være MED en gravid dame.

Ofte så er de gravide damene veldig kåte så det er noe ekstra med dem. Hatt en del knull med gravide damer, men ikke prostituerte.

En tidligere kjæreste (ikke min unge) og med kona (og da med min unge). Det blir krav om sex på de merkeligste tidspunkt og nøye timing mellom oppkast og kvalme.

Skrevet
  • Moderatorer
25 minutter siden, Yieldswitch skrev:

Hahaha det har du helt rett i gitt! Går litt fort i svingene når man er gira, kjekt at man slipper å hoppe av i svingen med en gravid dame🤤

He he. Du får unnskylde deg med at det er fredagskveld og kanskje med noe godt i glasset.

Skrevet
På 10.4.2026 den 17.52, Testdriver skrev:

Håper dette var en skrivefeil. Men at du heller håper å være MED en gravid dame.

Ofte så er de gravide damene veldig kåte så det er noe ekstra med dem. Hatt en del knull med gravide damer, men ikke prostituerte.

En tidligere kjæreste (ikke min unge) og med kona (og da med min unge). Det blir krav om sex på de merkeligste tidspunkt og nøye timing mellom oppkast og kvalme.

Med tre barn kan jeg bekrefte at under to av disse graviditeter hadde hun et ønske - pul meg -. Når magen ble stor, bakfra og hold rundt de stadig større puppene og magen. Skjønner godt et de som ikke har fått den æren av å lage barn med ei ønsker dette. Eller ønsker en reprise, men ikke en 18 års regning. Noen må varsku RE et de legger inn en rubrikk for eksempel etter silikonpupper eller ikke silikonpupper. Gravid - ikke gravid. Samtidig fjerne den rubrikken som står i dag for den gir ingen mening.

Skrevet

Det er så få gravide at det ikke gir mening med en egen 3-svar linje, at det står som tjeneste er greit nok.