Administrator Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Våre regler sier tydelig at en person ikke skal ha mer enn ett brukernavn i forumet. En sjekk viser at det er flere som har skrevet innlegg fra samme IP-adresse. Dette kan være fordi en har vært på besøk hos en annen, ev. deler leilighet, men i de fleste tilfellene er det nok samme person. Hvis du har registrert to nick, send en melding til Admin om hvilket du vil stryke - eller hvorfor det er registrert mer enn ett nick på din IP-adresse. Etter noen dager vil jeg gå gjennom listen på ny. Jeg vil da stryke brukere som har skrevet innlegg med forskjellige brukernavn fra samme IP. Jeg har ikke kapasitet til å melde fra om dette. Årsaken er at vi ikke vil at personer bruker forskjellige nick til å holde kunstig liv i en diskusjon. Hvis du mister adgang og mener at det er uberettiget, registrer nicket på ny og send en PM med orientering til Admin. Merk: Innlegg fra personer som blir strøket, vil også forsvinne. Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/182-dobbeltregistrering/
Anbefalte innlegg