Skrevet 11 timer siden11 t Er det noen av dere horebukker her som har gått over til appen...?Meninger? Erfaringer? Jeg er mildt sagt skeptisk til å gå fra en anonym nettside som jeg kjører via vpn til en kontrollert app.Andre?
Skrevet 9 timer siden9 t Nå vet jeg ikke hvilken app du snakker om men for meg så ber den jeg bruker menyen i nettleseren og du vil da ende opp med en PWA https://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_web_app Endret 9 timer siden9 t av Tukleren
Skrevet 5 timer siden5 t 6 timer siden, karsten skrev:Er det noen av dere horebukker her som har gått over til appen...?Meninger? Erfaringer? Jeg er mildt sagt skeptisk til å gå fra en anonym nettside som jeg kjører via vpn til en kontrollert app.Andre?App? Har du mer info?
Skrevet 1 time siden1 t Det er ikke en egen app, PWA er bare din vanlige nettleser men med sitt eget ikon og innstillinger. Det er forsatt den samme nettsiden, det bare ser ut som en app. Og hvor mange vil ha ett eget NorEsk ikon på hjem-skjermen?
Skrevet 1 time siden1 t 31 minutter siden, Tukleren skrev:Det er ikke en egen app, PWA er bare din vanlige nettleser men med sitt eget ikon og innstillinger. Det er forsatt den samme nettsiden, det bare ser ut som en app. Og hvor mange vil ha ett eget NorEsk ikon på hjem-skjermen?OK, da er det lite interessant 😬