Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Adaline Real

Featured Replies

Skrevet

Intro: Dama alle snakker om. Høyt priset alt inkludert. Forsøk mer enn en gang å avtale tid, men ikke fått audiens før nå.

Link: ikke aktiv akkurat nå.

Bilder og kropp: Riktig dame i forhold til bildene. Bildene er nok ikke tatt verken i år eller i fjor. Men har en deilig kropp og pupper uten silikon. Stram og myk på en gang.

Kommunikasjon: Enkel og presis, ryddig. Slik jeg liker det. Ikke så mye snakk når jeg kom, her var det rett på sak.

Lokasjon: Leilighets kompleks. Ryddig, rent og skikkelig. Akkurat som ting skal være.

Tjenester: Alt inkludert. Her var det bare å slå til hun er med på alt. OWO suger godt, legger seg på rygg med hodet over kanten på senga og blir knullet dypt i halsen så lenge hun får luft går ting bra.

Får orgasmer av anal og vaginal flere ganger i løpet av den timen. (Med regnfrakk, men for de som ønsker uten så går det også) Avslutter timen med å suge og svelge.

Så her fikk jeg utløp for alle fantasier som krever 1 dame i løpet av en time.

Vil besøke igjen: Selv om hun tikker mange bokser, kanskje alle. Så viser det seg at seksuelle fantasier er ikke det som får meg til å komme tilbake. Det er samtalen, før under og etter. Og en litt annen type kropp enn dette.

Men kan trygt anbefales.