Skrevet 4 timer siden4 t Etter en laaaang periode med et forum fullstappet med spam og nett-troll gikk jeg for snart et år siden til det skritt å anmode om sletting av brukerkontoen min. Når ingenting skjedde så glemte jeg hele anmodningen.Men administrator var ikke død 😮 Og når hen først dukket opp, så ble det fart i sakene skjønner jeg. Ikke bare ble min brukerkonto Ox1 slettet, men ivrige forumbrukere ble utnevnt til moderatorer. Stor applaus👏👏.Egentlig var jeg bare glad til når jeg oppdaget at jeg ikke lenger var registrert bruker av forumet, men gleden varte ikke lenge før abstinensene tok meg. Så dermed er jeg tilbake i ny drakt på lik linje med forumet. Nå er det bare å håpe at listen av ignorerte brukere kan bli overkommelig å holde styr på. Jeg ser dessverre at det fortsatt eksisterer noen av mine tidligere ignorerte brukere som la sin elsk på å veksle mellom å være nett-troll og idiot i det ene øyeblikket for deretter å være bidragsyter i det neste øyeblikket.Uansett så ser det foreløpig ut til at tingenes tilstand er forbedret med et par hundre prosent.