Gå til innhold

nummeret til thongdee

Featured Replies

Skrevet

Er det noen som har privat nummeret til thongdee ettersom jeg har klart å sletta det med et uhell, gjerne send på pm om noen har😊

Skrevet

Jeg hvis noen vil dele tar jeg det også gjerne

Skrevet
10 timer siden, Smartguy skrev:

Er det noen som har privat nummeret til thongdee ettersom jeg har klart å sletta det med et uhell, gjerne send på pm om noen har😊

Er hun å anbefale?

Gir hun FP og BB og til hvilken pris?

Skrevet

Standard priser - 2 laken pluss 500 for BB...... bra jente 😊

Skrevet
  • Forfatter
1 minutt siden, Optimum2 skrev:

Standard priser - 2 laken pluss 500 for BB...... bra jente 😊

jeg husker jeg betalte 2 laken bare og knulla hun greit, så sa ga hun meg en bedre deal om jeg kommer neste gang

Vet noen forresten om noi tar bb og pris?

Skrevet

Jeg vil også sette pris på en DM med Thongdees nummer. 😊

Skrevet

Hva er det som gjør at hu er så populær, gjør hu noe spesielt eller er hu så sykt deilig irl?

Skrevet
  • Forfatter

Hun er greit digg for alderen sin

Skrevet

Det er alt? Suger hu bra og knuller som ei gudinne?

Skrevet
7 minutter siden, Kjørrrr skrev:

Det er alt? Suger hu bra og knuller som ei gudinne?

Hu leverer ganske greit når hun ikke er overbooked. Hva antageligvis skjer ofte. Optisk er hu lekkert, det må sies. Litt merkelig måte å kline

Skrevet

Ja, prøvde å kontakte henne i februar og fikk bare et kort svar tilbake at hu var opptatt uansett hvilke tider jeg spurte om😅

Skrevet
12 timer siden, Smartguy skrev:

Er det noen som har privat nummeret til thongdee

Selv eskortejenter har krav til å ha et privatliv.

Endret av Nelson

Skrevet
  • Forfatter

2 minutter siden, Nelson skrev:

Selv eskortejenter har krav til å ha et privatliv.

det er no så, men når jeg har fått nummeret av henne selv og klart å slette det. Eneste grunnen er at jeg fikk en bra rabatt pris

Skrevet
2 minutter siden, Smartguy skrev:

men når jeg har fått nummeret av henne selv og klart å slette det.

Det er vel ingen krise, bare å ta kontakt med henne på jobbnummeret og si hvem du er.

Skrevet
  • Forfatter

Det er ikke hun som svarer på jobb nummeret derfor det er litt vanskelig😂

Skrevet
21 timer siden, Smartguy skrev:

jeg husker jeg betalte 2 laken bare og knulla hun greit, så sa ga hun meg en bedre deal om jeg kommer neste gang

Vet noen forresten om noi tar bb og pris?

Besøkte Noi i går, i Thereses Gate i Oslo. Har besøkt henne flere ganger men i går virka hu gammel ass, alderen har tatt henne igjen delux.

Fikk forøvrig bb og owo for 1500 kr totalt, etter å ha prutet meg til uten kondom

Skrevet
20 timer siden, Kjørrrr skrev:

Hva er det som gjør at hu er så populær, gjør hu noe spesielt eller er hu så sykt deilig irl?

Er ikke mange thai i den alderen og med den kroppen som tilbyr de tjenestene (bb cp opp etc) til den prisen som Thongdee.

Hadde en liten quiz om jeg burde prøve thongdee eller vari men flere advarte mot begge...

Skrevet

Ser det også er kommentert i Stjerneportalen at nummeret i annonsen til Thongdee går til klinikken, og kanskje derav litt varierende tilbakemeldinger. Men i annonsen til Thongdee står det en viktig setning:

Send helst SMS😊 ( opplyser i sms at du booket Thongdee)

Skrevet

Jeg var å besøkte Thongdee nå nylig.

Hun var kjempe flink til å massere var kjempe fornøyd med det. Men syns ikke ekstra var ikke noe wow opplevelse for meg hvertfall. Hatt mye bedre.

Men hadde nok dratt tilbake for massasjen hvis jeg er i området.