Skrevet 22 timer siden22 t Hei dere. Ofte hyggelig å lese ting her. Utfordringen er at dere promoterer annonser som er utløpt. Ok - nå er jeg en «normal» fyr som liker ++normale jenter, gjerne massage/that (om noen andre masserer?) Skal til Gardermoen og visere til Helsfyr medio april. Noen som vet om noen plasser jeg kan besøke? Ønsker stramme jenter (ikke store brystvorter (sorry, det sliter jeg med)) Men gjerne noen som har et lite glimt i øyet, ser mannen og kan bjuda på😊. Selv er jeg en representativ god fyr, godt utseende, trener en del og har god kropp. Betaler greit (men ikke astronomiske summer). Noen med erfaringer og tips?
Skrevet 22 timer siden22 t Forfatter Akkurat nå, Ebentsen skrev: Hei dere. Ofte hyggelig å lese ting her. Utfordringen er at dere promoterer annonser som er utløpt. Ok - nå er jeg en «normal» fyr som liker ++normale jenter, gjerne massage/that (om noen andre masserer?) Skal til Gardermoen og visere til Helsfyr medio april. Noen som vet om noen plasser jeg kan besøke? Ønsker stramme jenter (ikke store brystvorter (sorry, det sliter jeg med)) Men gjerne noen som har et lite glimt i øyet, ser mannen og kan bjuda på😊. Selv er jeg en representativ god fyr, godt utseende, trener en del og har god kropp. Betaler greit (men ikke astronomiske summer). Noen med erfaringer og tips? Glemte å si at jeg er trønder 😆 Trøndere er kjent for hyggelige folk 😇
Skrevet 22 timer siden22 t Jeg synes det er vanskelig å planlegge flere uker frem i tid. Noen thai er relativt stabile på ett sted men mange andre må du ha i bakhodet at kan forsvinne innen du kommer frem. Jeg ville sjekket RE et par dager før avreise, tar ikke lang tid å se på alle i en by, selv for Oslo. Bare luk bort ved å se på bildene i første omgang.
Skrevet 21 timer siden21 t Hvis det er T(hai) så er vel Vari stort sett samme plass i lengre perioder?