Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Moderator Langbein sin informasjons-tråd

Featured Replies

Skrevet
  • Moderatorer

Hei, godtfolk!

Nå har jeg vært Moderator i to døgn og her er en kort statusoppdatering:

Det er mye mer arbeid å være moderator enn jeg hadde forestilt meg. Men når man først har bedt Administrator om han kunne gi meg moderator-rettigheter og han så gir meg det, så kan man ikke klage etterpå 😀

Jeg har fått svært mange  henvendelser på pm om jeg kan fjerne tidligere innlegg fra flere år tilbake på grunn av brudd på retningslinjene.  Noen av innleggene har jeg rettighet til å fjerne de er fjernet. Andre innlegg er det kun Administrator som kan fjerne fordi moderatorer har begrensede rettigheter.

Det er flere av dere som bruker rapporter funksjonen for å varsle om innlegg som ønskes fjernet på grunn av brudd med forumets retningslinjer. Det er bra! Jeg har fjernet mange innlegg allerede som bryter forumets regler. Jeg har den korte tiden jeg har vært Moderator allerede fjernet mange innlegg som har vært rapportert inn som brudd på retningslinjene, enten med bruk av rapporterings funksjonen eller at folk har sendt pm til meg.

Jeg ber sterkt om at ønsker om sletting av innlegg blir rapport inn med rapporteringsfunksjonen og ikke sendes til meg på pm! Ved å bruke rapporteringsfunksjonen kan dette leses og håndteres av både Administratorer og Moderatorer!

Jeg har stor forståelse for at innlegg som bryter reglene ønskes fjernet, men jeg ber om at det vises tålmodighet siden det vil ta tid å håndtere den store mengden innrapporteringer som er mottatt.🙂

Tråden låses for svar. 

• Langbein locked, unlocked og locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.