Gå til innhold

Hvor langt er du villig til å reise for å møte en eskorte?

Featured Replies

Skrevet

Bortskjemt på Oslo vest, om dama er på østkanten (alt over Akerselva), så tar jeg heller outcall.

Har stoppet noen ganger på Gardermoen og Hamar når jeg har kjørt til eller fra hytta, men det er ingen omvei.

2026 opplegget mitt er mer outcall hjem til meg. 

• Svar 51
  • Visninger 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Oslo_bukken
    Oslo_bukken

Fløy Oslo - Bergen - Oslo for å møte Taisha en gang rundt 2013-2014 tenker jeg. Helt fantastisk dame❤️

• karsten
    karsten

Jeg har flydd Oslo - Køben noen ganger for å møte førstegangsknull. Stort sett suksess. Altså inn på Nympho el.l. Gjort avtale. Flydd ned. Treff 1 dag. Overnatte. Treff dag 2. Fly hjem igjen.

• Hadde en avtale med ei 19-åring i Odesa. Vi hadde chattet på WhatsApp i 2 år. Kjøpte noen bilder og videoer av henne. Og hun løy på alderen. Sa hun var 18. Men var egentlig 17.  Så sommeren 2018

Posted Images

Skrevet

Er veldig skeptisk til outcall hjem til meg selv. Bor alene, så det er ikke noe problem. Men å få en eskorte hjem, som kanskje har bakmenn? Næh, skeptisk

Skrevet
6 minutter siden, Gaggball skrev:

Er veldig skeptisk til outcall hjem til meg selv. Bor alene, så det er ikke noe problem. Men å få en eskorte hjem, som kanskje har bakmenn? Næh, skeptisk

Hva er du redd for at kan skje? Jeg bor i leilighet, så skal litt mer til for å komme seg inn her uten at jeg åpner dører.

Skrevet
  • Forfatter
20 minutter siden, Gaggball skrev:

Enig, de vet jo adressen din, og du er ihvertfall ikke anonym lenger. 

Skrevet

Det kunne nok ikke falt meg inn å kjøre timesvis til en annen by og betale i dyre summer for overnatting også, om anledningen bare var en eskorte. Hadde evt. vært i kombinasjon med noe annet. Men nå skal det sies at jeg fortsatt er i et sted i livet mitt der lommeboka kjenner at ekstra tusenlapper forsvinner, så ganske opptatt av å få verdi for pengene, så kost og losji er en faktor. Forhåpentligvis kan jeg unne meg å tenke mindre på det en gang i fremtiden.

Med det sagt har jeg i blant sjekket markedet før jeg bestemmer meg om jeg skal dra et sted, selv om det i utgangspunktet først og fremst er for en annen anledning, hehe. Markedets tilstand har flere ganger vært tyngden på vektskålen både for og i mot.

Endret av Isbryter

Skrevet

Jeg har arrangert en reise med fly over halve landet for å treffe min favorittjente, kombinert med noe jobb, og det var det verdt :) 

Skrevet
  • Forfatter
5 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Jeg har arrangert en reise med fly over halve landet for å treffe min favorittjente, kombinert med noe jobb, og det var det verdt :) 

Deilig det, men du er "diskvalifisert" 😂

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Å få utgiftsført flyreiser, hotell/apartments og sjampis er perfekt for å møte jenter!Da snakker vi vinn vinn👌

Skrevet
17 timer siden, Chen skrev:

Bodde du i utlandet på den tida? Du kjørte vel ikke helt fra Norge!?

Bodde i Norge. 2500km en vei!

Skrevet

1,5 time er nesten standard siden jeg bor i grisgrendte strøk omtrent. Så kjøre langt for ei snelle er vel alt over 3 timer en vei….

Kanskje en godt plan for sommeren for å kombinere det med en mc-tur 😉

Skrevet
  • Forfatter
7 timer siden, Idaws skrev:

Bodde i Norge. 2500km en vei!

Vi kan med sikkerhet si at du tar denne kaka @Idaws !

Jeg tror aldri jeg har vært såååå nøgen 😅

Skrevet
2 timer siden, Chen skrev:

Vi kan med sikkerhet si at du tar denne kaka @Idaws !

Jeg tror aldri jeg har vært såååå nøgen 😅

Det var ikke helt planlagt. Jeg våknet første dag i ferien og hadde 4 uker uten planer. Så jeg sendte en melding å lurte på om jeg kunne komme.
Etter Odesa kjørte jeg rundt i Ukraina i nesten 3 uker. Det ble 8000km tilsammen.

Skrevet

Ren galskap å bruke mer enn en time på reisen. Fly til større byer er derimot ikke noe problem, men da burde målet være å besøke mer enn en.

Skrevet

Kjører lett til Oslo fra Østfold, uansett om det er første treff meg en jente eller om jeg har besøkt henne før.

Blir fort 10 mil hver veg. Null stress.. 😛

Endret av Leo
Skrivefeil

Skrevet
  • Forfatter

Supert med alle som bidrar med historier, selv etter at @Idaws knuste all motstand. 😄

På den andre skalaen finner dere @John Galt og meg selv som lathanser. 😂

Skrevet
På 22.3.2026 den 19.15, John Galt skrev:

Hva er du redd for at kan skje? Jeg bor i leilighet, så skal litt mer til for å komme seg inn her uten at jeg åpner dører.

Hvis jeg hadde hatt 3 apekatter fra Moldova stående ute i gangen har jeg et megaproblem uavhengig av om de kommer seg inn til meg eller ikke... 😱

Endret av karsten

Skrevet
På 22.3.2026 den 23.04, Jabra2 skrev:

Å få utgiftsført flyreiser, hotell/apartments og sjampis er perfekt for å møte jenter!Da snakker vi vinn vinn👌

Jeg bare gå til jobbreise hvis det er mulighet å møte jenter. Kanskje hver annen måned. Har aldri reist til Sverige...

Veldig bra til å sjekke ut sted uten kostnader og kommer tilbake hvis det var bra: https://www.noresk.com/forum/emne/16170-favoritt-sexdestinasjon-i-europa/#findComment-106952

Skrevet

Alt innen en 1 time i fra her jeg bor er ok. Over 1 time da må det være noe meget spesielt for at jeg slipper noen kilowatt løs på hjula. Jeg må nå tur retur uten å lade, må det lades så nei takk og da snakker vi om 30 mil på vinter og 40 på sommer. Med offentlig så kommer jeg ikke langt. For lang tid og alt for dyrt å bruke. Da er det 5 km som gjelder. Taxi frem og taxi hjem.

Skrevet

For å treffe noen jeg aldri har truffet før snakker vi om minutter, ikke timer. For å treffe noen jeg har truffet før har jeg gjentatte ganger kjørt milevis på kryss og tvers av landet. Forskjellen mellom gode og dårlige eskorter er gigantisk. Har ingen problemer med å kjøre i timevis, trass pumpeprisen, for å møte noen jeg vet er verdt et besøk.

Skrevet

Finnes ingen close by, det nærmeste de oppholder seg er 2 timer unna. Men stort sett alt innenfor Europa er helt ok.

Skrevet
1 time siden, ladiciuS skrev:

Finnes ingen close by, det nærmeste de oppholder seg er 2 timer unna. Men stort sett alt innenfor Europa er helt ok.

Ja er hele Europa greit innenfor godtatt reiselengde da har du bra utvalg å velge i😅.

Vi gleder oss her på forumet til å lese alle "reiseskildringer" 🎉☺️

Skrevet

Glad jeg bor i Oslo når jeg leser om reiseveiene til mange av dere her 😅 Det sier jo litt om verdien av kvalitetsprofiler som du vet er ekte, og at du blir møtt av riktig person når du først kommer frem.

Skrevet
1 time siden, Jabra2 skrev:

Ja er hele Europa greit innenfor godtatt reiselengde.

Ja, jeg har et par plasser innenfor akseptabel avstand til shopping fra RE, men ikke dermed sagt at man møter drømmedama.

Tenker med gru på de som reiser til Thailand for å få seg litt, så blir de litt for fulle og ender opp med en ladyboy i senga.

Skrevet

3 timer siden, Nelson skrev:

Tenker med gru på de som reiser til Thailand for å få seg litt, så blir de litt for fulle og ender opp med en ladyboy i senga.

Trenger ikke helt til Thailand for å få til en slik bom. For noen år siden var vi en passe grei gjeng på tur i Italia. Vi satt på bar og det ble kanskje en drink for mye. En av oss skulle finne den fineste dama i Milano. Vi andre skjønte at vi hadde fått ett glass for mye til å følge hans eksempel.

Etter et par timer kom han tilbake. Litt frustrert, og veldig skuffet. Han hadde fått med seg det han i den tilstanden han var trodde var kveldens kupp. Skulle kjenne litt på "godsakene" og hånda fant fram 😖🤣

I don't need to say more.
Ragazzo con un pene grande
  • 2 weeks later...
Skrevet

I've had clients visit me from far and wide... Because I tour regularly, I meet people all over Europe. But when my tour dates don't match with theirs, they'll travel. I have one testimonial on my website describing one of these visits (Paris to Amsterdam).

I also have been flown to other cities to meet clients. My longest client trip was London to New York, for a 3 day session. It was definitely worth it! We had a brilliant time! 😈💜

Screenshot_20260408_190845_Chrome.jpg