Gå til innhold

Vi lanserer Annonselight.com i Norge


Administrator

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...
  • 9 months later...

hejsa til vores kære naboer.

Jeg er fast bruger på eroguide.dk og via annoncelight.dk, så er der sindsyg mange piger på den side, ja så mange at der kommer utrolig mange piger ude fra og overtager pladsen for danske piger. Ikke fordi jeg har noget imod det, der skal jo være plads til alle, men en stor del af disse piger benytter sig af falske billeder og sur service når kunden står i døren.

Jeg synes det er synd at det skal gå så meget ud over annoncelight og rigtig mange fyre tror snart ikke mere på de annoncer som popper op derinde, ja de skal alle sammen lige en tur forbi eroguide og spørge ind til om pigen er ægte.

Men jeg oplever en del nordmænd og svensker som valgfarter til dk for at møde en pige, kan det skyldes at det er ulovligt og købe sex i disse 2 lande.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Dette er vel ikke direkte tilsvar til det du påpeker, men loven for oss i Norge er sånn at det også er ulovlig for oss å kjøpe sex i utlandet, det være seg dk, Thailand eller hvor som helst.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...