Skrevet Fredag klokken 12:313 dg Som en kommentar til en av mine reviews på RE, fikk jeg svar. Mulig hun forvekslet meg med en annen, men ut fra svaret hun gav er det mye som tyder på av jenter opererer med en black list over kunder. Er dette organisert via nettsider? Forum? Operatører? Personlig så har jeg ingen problemer med at jenter blokkerer meg. Det er sikkert en fordel for meg å slippe å kommunisere med jenter som jeg ikke har blitt enig om en avtale. Men å havn på ei black liste forhindrer meg å kontakte jenter jeg kanskje ønsker kontakt med. Hva er kriteriene for å havne på lista? Endret Fredag klokken 12:383 dg av B James
Skrevet Fredag klokken 12:433 dg 11 minutter siden, B James skrev: Hva er kriteriene for å havne på lista? Å støtte Rosenborg og å gå i hvitt etter Labor Day er garantert å få deg på listen.
Skrevet Fredag klokken 22:292 dg 9 timer siden, B James skrev: Som en kommentar til en av mine reviews på RE, fikk jeg svar. Mulig hun forvekslet meg med en annen, men ut fra svaret hun gav er det mye som tyder på av jenter opererer med en black list over kunder. Er dette organisert via nettsider? Forum? Operatører? Personlig så har jeg ingen problemer med at jenter blokkerer meg. Det er sikkert en fordel for meg å slippe å kommunisere med jenter som jeg ikke har blitt enig om en avtale. Men å havn på ei black liste forhindrer meg å kontakte jenter jeg kanskje ønsker kontakt med. Hva er kriteriene for å havne på lista? Hvordan skal vi vite det? Vi kan jo gjette, men hva er kriteriet for å sette damene på en "black. List" her? Ikke samme som på bildene? Lurer deg på tid? Lykter sur fitte? Er ei sur fitte? Yter ikke de tjenestene hun er oppført med? Stygg? ....? Så er det jo bare å snu den...? Tror du det er mer gjennomtenkt enn dette?
Skrevet Lørdag klokken 08:012 dg Forfatter 9 timer siden, karsten skrev: Så er det jo bare å snu den...? Tror du det er mer gjennomtenkt enn dette? Jo takk for det. Ut fra svar på RE finnes det en liste. Det jeg lurer på er omfanget av denne. Er den en del av et nettverk / traficing eller på et forum? Jeg spør fordi jeg ønsker informasjon 🙄
Skrevet Lørdag klokken 08:252 dg 16 minutter siden, B James skrev: Jo takk for det. Ut fra svar på RE finnes det en liste. Det jeg lurer på er omfanget av denne. Er den en del av et nettverk / traficing eller på et forum? Jeg spør fordi jeg ønsker informasjon 🙄 Om du ellers oppfører deg og er hyggelig.. så skulle jeg tru du ikke havner på den listen. Men begynner du å krangle på tjenester/pris. Så tipper jeg sjansen er stor, for at du havner på en liste. Min erfaring om tjenestene ikke leveres etter avtale, eller pris. Så krysses hun ut, og jeg setter ikke mine føtter i samme rom som henne. Treffer jeg henne senere under falsk annonse, snur jeg i døren. Finish end of story.
Skrevet Lørdag klokken 08:312 dg 28 minutter siden, B James skrev: Jeg spør fordi jeg ønsker informasjon 🙄 Du kan jo sende spørsmålet til jenteforumet hvis noen derfra har lyst å svare deg.
Skrevet Lørdag klokken 08:362 dg Å ikke møte til avtalt tid er jo for eksempel noe mange kunder tenker ikke er så farlig.
Skrevet Lørdag klokken 08:432 dg Forfatter Ser dere ikke problemet her? Finnes det en liste med kunder - gode eller dårlige er det egentlig krise. Da finnes det en database med kriminelle horekunder som garantert kommer loven til hende. Tror jeg må få meg en "burn" mobil.
Skrevet Lørdag klokken 08:512 dg 6 minutter siden, B James skrev: Ser dere ikke problemet her? Finnes det en liste med kunder - gode eller dårlige er det egentlig krise. Da finnes det en database med kriminelle horekunder som garantert kommer loven til hende. Tror jeg må få meg en "burn" mobil. Det er jeg enig i 😬 Og tror og det er en liste.
Skrevet Lørdag klokken 08:542 dg 3 minutter siden, B James skrev: Ser dere ikke problemet her? Finnes det en liste med kunder - gode eller dårlige er det egentlig krise. Da finnes det en database med kriminelle horekunder som garantert kommer loven til hende. Tror jeg må få meg en "burn" mobil. Det er ingenting ved denne listen som beviser hva den faktisk brukes til. Bare oppfør deg ordentlig så slipper du å bli avvist av damene.
Skrevet Lørdag klokken 08:552 dg 11 minutter siden, B James skrev: Tror jeg må få meg en "burn" mobil. Dette er uansett lurt.
Skrevet Lørdag klokken 10:002 dg 21 timer siden, B James skrev: Som en kommentar til en av mine reviews på RE, fikk jeg svar. Mulig hun forvekslet meg med en annen, men ut fra svaret hun gav er det mye som tyder på av jenter opererer med en black list over kunder. Er dette organisert via nettsider? Forum? Operatører? Personlig så har jeg ingen problemer med at jenter blokkerer meg. Det er sikkert en fordel for meg å slippe å kommunisere med jenter som jeg ikke har blitt enig om en avtale. Men å havn på ei black liste forhindrer meg å kontakte jenter jeg kanskje ønsker kontakt med. Hva er kriteriene for å havne på lista? Det er mulig hun sikter til Numbuster, en app hvor det kan legges inn kommentar på telefonnr. Du kan laste den ned og sjekke om der ligger noe på ditt nr.
Skrevet Lørdag klokken 14:472 dg 5 timer siden, Dina skrev: Det er ingenting ved denne listen som beviser hva den faktisk brukes til. Bare oppfør deg ordentlig så slipper du å bli avvist av damene. Jeg er helt enig med deg.
Skrevet I går, 13:411 dg Noen som faktisk vet med sikkerhet at eskorter og operatører har noen svartliste som de deler? Jeg leser på RE at han Stig6 til stadig avslører svindlere. Han hevder at annonsørene krever forhåndsbetaling. Hvordan kan han vite dette hvis han ikke har vært i kontakt med dem? Jeg ville jo tro nummeret eller nummerene hans hadde blitt svartlistet for lengs?
Skrevet I går, 13:571 dg Jeg tror diverse thai snakker med hverandre. Østeuropeiske bruker Numbuster.
Skrevet I går, 13:581 dg Du kan sjekke ditt eget nummer på numbuster. Noen av damene eller operatørene legger igjen negative kommentarer, selv når du bare sjekker tjenester og ikke booker møte. Virker ikke som at alle bruker numbuster, mulig de har et annet system som vi ikke vet om. Jeg bytter telefonnummer regelmessig, kanskje en gang i året. Har sett nok av folk her inne som har blitt identifisert etter dårlige anmeldelser. Orker ikke det styret. Pleier også å time og skrive anmeldelser både her inne og på RE på en måte som ikke identifiserer meg.
Skrevet 10 timer siden10 t Tror hver jente har i hvert fall sin personlige blacklist på telefonen. I hvor vidt man havner på den er nok veldig subjektivt fra jente til jente.
Skrevet 9 timer siden9 t Jeg tror numbuster brukes av flere.Har på et av mine nummer fått inn flere ratings uten rot i virkelighet, alle rundt samme periode. Hadde ingen aktivitet rundt den perioden.Men forstår samtidig ikke hvorfor noen skulle ville legge det inn om det ikke er sant.har bare fått et avslag som et resultat av det så langt.. merkelig nok fra ei jeg hadde besøkt tidligere som ikke selv kjente igjen nummer.
Skrevet 4 timer siden4 t 7 minutter siden, LoveOWO skrev:Jeg får ikke kontakt med Rux. Svarer ikke på whatsapp.Du er jo en dreven mann... Hvae te du med dette?
Skrevet 3 timer siden3 t 37 minutter siden, LoveOWO skrev:Jeg får ikke kontakt med Rux. Svarer ikke på whatsapp.Du er nok blokkert da 😸
Skrevet 2 timer siden2 t 6 timer siden, John Galt skrev:Jeg tror numbuster brukes av flere.Har på et av mine nummer fått inn flere ratings uten rot i virkelighet, alle rundt samme periode. Hadde ingen aktivitet rundt den perioden.Men forstår samtidig ikke hvorfor noen skulle ville legge det inn om det ikke er sant.har bare fått et avslag som et resultat av det så langt.. merkelig nok fra ei jeg hadde besøkt tidligere som ikke selv kjente igjen nummer.Egentlig bra strategi å få kundene sine blacklistet så de ikke får tak i andre eskorter 😄