Gå til innhold

Etikette rundt eskortedate?

Teppemannen

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Teppemannen skrev:

Jeg vurderer å møte eskorte for første gang men er usikker på hva som er standard prosedyre ved møter. Hva er noen viktige ting å ha i bakhodet ved første møte?

Velkommen i klubben🎉

Fortell gjerne om hva du har lyst til å oppleve, hvilken type jente du ser for deg, og hva du fantaserer om så kan vi gi deg noen råd på veien. 

3 minutter siden, Teppemannen skrev:

Jeg vurderer å møte eskorte for første gang men er usikker på hva som er standard prosedyre ved møter. Hva er noen viktige ting å ha i bakhodet ved første møte?

Ta med blomster, en sjokolade, en flaske vin.
Bestill dobbel time, for tid får du aldri nok av.
Ta med egen dusj såpe, så slipper du billig manne såpe.

7 minutter siden, Jabra2 skrev:

Velkommen i klubben🎉

Fortell gjerne om hva du har lyst til å oppleve, hvilken type jente du ser for deg, og hva du fantaserer om så kan vi gi deg noen råd på veien. 

Har titta litt her på forumet og har lest mye bra om Rux så vurderer å ta turen til ho. Rota med meg hjem ei reell 10/10 på bursdagen min for et par år siden etter en tur på byen og Rux ser veldig ut som ho så ligger vell litt der å!

Er egentlig bare ute etter å ligge med ei smellheit dame, ikke noe spesielt i tankene annet enn owo og dt!

Er en stund siden jeg fikk meg noe sist så er vell det som ga meg ideen😆

Kan vel også legge til tips som gjelder ved påfølgende møter også, da angående visse spesielle ønsker som gjerne kommer senere.

Anal sex og Golden shower på deg.

Veldig greit å opplyse om dette ved bestilling dagen føre da du vil gi dama mulighet til å forberede seg.

Ikke så hyggelig med uønsket saus ved analsex. Også er det kjipt med lite fart i dusjen hennes når du betaler ekstra for Golden shower.

Og ikke bestill flere dager i forveien. Disse damene har kort hukommelse og kan være greit å sende melding en time føre bare for å være sikker på at hun husker deg.

Og til slutt er det greit med en plan B.

Ofte så ryker avtalen pga. diverse årsaker. Kan være at dama ikke er som på bildene og du vil trekke deg, eller at dama ikke svarer da du står på utsiden og er helt klar.

Veldig greit med plan B da. Du har satt av tiden, har cash i lomma og er klar for sex. Så da gjelder det å kontakte alternativene for kjapp avtale. Må sikkert droppe anal og Golden shower i så tilfelle.

Kos deg med den nye hobby'n

• Like 5
  • 2 weeks later...