Gå til innhold

Casablanca Marokko

Featured Replies

Skrevet

Hvordan er markedet her. Noe som skjer i badene , spa eller på massasje?  

Priser?

• 2 weeks later...
Skrevet

Glemte å nevne at admin visstnok også eier eroguide. Kjør derfor på med adblock.

Skrevet

Jeg har vært i Marrakech, men var på en tur jeg ikke kunne benytte meg av noen slike utflukter på. Jeg sonderte dog markedet litt og havnet på en side jeg ikke husker i øyeblikket, men det kryr av annonser hvertfall. Men det jeg la merke til var at om jeg byttet by til Casablanca så var det definitivt et mer fristende (og tilsynelatende større) marked enn i Marrakech mest grunnet min facinasjon av formfagre damer riktignok. Tror nok du finner det du leter etter.. husk rapport ;)

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Update. Virkelig verdt å dra på hammam med massasje. Ble behandlet som en konge. Først såpet inn og vasket. Deretter bj etterfulgt av ordentlig skrubb inne i en slags sauna. Pause med te og en del vann.før massasje ned en ny dame. Hun leverte og alle tjenester som ønsket. Perfekt og dere burde absolutt reise til Marokko

Skrevet
På 2.4.2026 den 0.29, Martell skrev:

Update. Virkelig verdt å dra på hammam med massasje. Ble behandlet som en konge. Først såpet inn og vasket. Deretter bj etterfulgt av ordentlig skrubb inne i en slags sauna. Pause med te og en del vann.før massasje ned en ny dame. Hun leverte og alle tjenester som ønsket. Perfekt og dere burde absolutt reise til Marokko

Link til sted? Var i Marroko, men fikk ikke noe slik der🫣

Skrevet
5 minutter siden, per4017 skrev:

Perfekt og dere burde absolutt reise til Marokko

Er damene hårete fra navle til korsrygg der?

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Nelson skrev:

Er damene hårete fra navle til korsrygg der?

Så så @Nelson . Nå beveger du deg i ukjent terreng. Har du forvillet deg ned til Afrika?

Skrevet
14 minutter siden, Langbein skrev:

Har du forvillet deg ned til Afrika?

Nei, men har vært med noen fra Afrika, da fra Tanzania, Kenya og sist Sør-Afrika. Men har hørt rykter om at de i nordvest er hårete, skikkelig bever, iflg de som har feriert der.

Skrevet
  • Forfatter

Damene var deilige. Hun som var inne i hammam kammeret var litt kraftig. Men søt og veldig ertende

Massasjen var en kjempesøt deilig jente som var glattbarbert og naturlig våt.

Jeg ønsker ikke legge ut sted enda men å forhøre seg med lokale. Og ved å lese anmeldelser er det noen fornærmede kvinnemennesker som klager på at mannen har blitt forsøkt seg på. Dra til en slik salong så finner du gull

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Lengter tilbake. Meget bra sted. Bedre enn bodymassage steder i pattaya.

Håper flere tar turen dit. Send meg melding når dere er i casablanca så skal jeg oppgi stedet jeg var.

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, Martell skrev:

Lengter tilbake. Meget bra sted. Bedre enn bodymassage steder i pattaya.

Håper flere tar turen dit. Send meg melding når dere er i casablanca så skal jeg oppgi stedet jeg var.

Jeg tok en siste tur 2 dager før hjemreise. Hun ene hoppet opp på steinbenken på slutten av badet. Etter å ha vasket både pung og rompe veldig. Titjob og blowjob av en annen verden. Slikket fra rompa og over ballen og tok til slutt hele satsen i munn.

Deretter massasje med dame 2. Mye kiling på pung mens man lå på mage. Deretter spm om oral (eneste fransk jeg forstår) hun måtte jobbe lenge og prøvde seg med dirty talk , var ikke helt min greie så hun måtte jobbe en stund til deilige damer og sinnsykt godt. Spesielt badingen. Med såpe fra topp til bunn. Skrubben er og deilig, men litt vond. Men de gjør opp for det med ekstratjenester 🔥🔥🔥

800 dirham til huset, 1000 til hver jente. 1 dirham er 1,02 kr