Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Thai take away (outcall) erfaringer og tips

Featured Replies

Skrevet

Jeg vurderer å teste en thai massasje :-) på outcall. Siden det er mest aktuelt at uteblir tid og anledning til det i Rogaland prøver jeg meg her.

Hvordan går man frem for å bestille en thai på take away, til hotell? Er det lurt å ha teste varene incall en gang eller to først, eller satser man på at det som står utenfor døren sørger for at det er noe som står innenfor også ? Dumt å bestille indrefilet, og bli servert karbonade med løk.

Hente damen eller få levert i taxi? Gi nøkkel til rom, eller møte ved heis? Noen som har erfaring eller tips, gjerne til thai som er gode på outcall. Ser etter massasje med ulikhet for utvidet meny.

• 2 weeks later...
Skrevet
På 4.3.2026 den 0.14, Feiten skrev:

Jeg vurderer å teste en thai massasje :-) på outcall. Siden det er mest aktuelt at uteblir tid og anledning til det i Rogaland prøver jeg meg her.

Hvordan går man frem for å bestille en thai på take away, til hotell? Er det lurt å ha teste varene incall en gang eller to først, eller satser man på at det som står utenfor døren sørger for at det er noe som står innenfor også ? Dumt å bestille indrefilet, og bli servert karbonade med løk.

Hente damen eller få levert i taxi? Gi nøkkel til rom, eller møte ved heis? Noen som har erfaring eller tips, gjerne til thai som er gode på outcall. Ser etter massasje med ulikhet for utvidet meny.

Outcall med Thai kan bli både dyrt og vanskelig. Som regel vil de som er gode i jobben ha nok arbeid i sin salong. Gjorde et forsøk på å få outcall til et hotell på Sola i fjor, det var 3 stk nei og ei som ville ha mer enn jeg var villig til å betale. 
Det er nok kanskje lettere om du har møtt damen tidligere.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Har luftet spørsmål om hotellbesøk til et par ok damer, uten å få hverken ja eller nei. Tolker det som om det er et spørsmål om penger :-) da besøker jeg de heller i salongen, og betaler den prisen jeg har prutet meg frem til. Tanken om besøk "å rommet" var mest for å kunne jobbe i fred uten den helvetes pling-plong musikken, og thaimasing/jamring fra naborommet. Da er det bare å lete videre for å fylle "bucket-list" en feit, en syltynn, en "stygg" ikke pent å si, en veldig pen, en ung og en gammel. Holder meg til de som er på reise, som jeg, da er det minte mulighet til å treffe på de på butikken. Det har hendt at jeg har møtt på dama fra kvelden før på butikken.....

Skrevet
16 minutter siden, Feiten skrev:

Har luftet spørsmål om hotellbesøk til et par ok damer, uten å få hverken ja eller nei. Tolker det som om det er et spørsmål om penger :-) da besøker jeg de heller i salongen, og betaler den prisen jeg har prutet meg frem til. Tanken om besøk "å rommet" var mest for å kunne jobbe i fred uten den helvetes pling-plong musikken, og thaimasing/jamring fra naborommet. Da er det bare å lete videre for å fylle "bucket-list" en feit, en syltynn, en "stygg" ikke pent å si, en veldig pen, en ung og en gammel. Holder meg til de som er på reise, som jeg, da er det minte mulighet til å treffe på de på butikken. Det har hendt at jeg har møtt på dama fra kvelden før på butikken.....

Kul tilnærming med bucket list! 😄

Skrevet
18 minutter siden, Feiten skrev:

Det har hendt at jeg har møtt på dama fra kvelden før på butikken.....

Sånne ting føler jeg meg ikke brydd av i det hele tatt, men det kan ha med familiesituasjon å gjøre.

Jeg har hatt eskorter på overnatting her hjemme, og faktisk noen som har spurt om mulighet for det i forbindelse med reiser som ikke har gått helt opp for dem.

Skrevet
20 minutter siden, Nelson skrev:

Sånne ting føler jeg meg ikke brydd av i det hele tatt, men det kan ha med familiesituasjon å gjøre.

Jeg har hatt eskorter på overnatting her hjemme, og faktisk noen som har spurt om mulighet for det i forbindelse med reiser som ikke har gått helt opp for dem.

Du er en snill mann 😊 fikk du noe ekstra på morgenkvisten da ?

Skrevet
24 minutter siden, Kalen-71 skrev:

fikk du noe ekstra på morgenkvisten da ?

Ja, som avtalt.

Skrevet
30 minutter siden, Nelson skrev:

Ja, som avtalt.

Eskortene har det enkelt. Har de glemt VISA kortet hjemme ordner det seg på et vis uansett 🙃

Skrevet
Akkurat nå, Kalen-71 skrev:

Eskortene har det enkelt

Det er fair, så lenge ingen av partene føler seg lurt.