Gå til innhold

BB/SWO

Nittedal1991

Anbefalte innlegg

@TheVenetian, har du erfaring med noen av disse?

De 4 du linker til averterer jo alle med enten creampie eller sex uten kondom. Søker du, så er det sikkert 15 som tilbyr dette i Oslo. (Noen har huket av  for tjenesten uten virkelig å tilby det).

Men det var ikke det @Nittedal1991 spurte om.  Han spurte etter tips til de som gjør det UTEN å avertere tjenesten.

Når det gjelder klinikker, så er det INGEN som averterer tjenesten, men mange i thaimiljøet gjør dette.  Det finnes en del omtaler om det i tråden om thaimassasje.

Endret av Nelson
  • Like 6

Hei Nelson,

Jeg har erfaringer med Natasha, Adeline og Beticy, alle er topp og kan anbefales. Julissa har jeg vudert lenge, vuderer henne nå siden hun er i Oslo.

Jeg fulgte ikke helt med når jeg leste, så klart kan man bare søke. I min erfaring tar det noen treff før de er trygge på deg og er med på BB/SWO. Kun to stk (som ikke er aktive nå som jeg har gjort det med).

• Like 2
  • Thanks 2

Min erfaring er at alle damer gjør det, om du besøker dem et par ganger og dem er trygge på deg. De som vanligvis tilbyr det direkte i annonsen frister ikke, og er ofte gamle travere eller damer med høy km. Har gjort det med en del eskorter, men som regel på 2-3 besøket. Sjeldent jeg har betalt ekstra. Møter ikke April lenger men hun er åpen for mye om du er ofte innom og er høflig.