Gå til innhold

Har den Estiske mafiaen inntatt Oslo?

Avenger

Anbefalte innlegg

Noen som har noe innside info om de nye estiske fruene som har inntatt hovedstaden?

Fellestrekk: Alle er 22 år. Like annonseopppsett. Danske telefonnummer. Bor i Sars gate.

Er det legit, og vi har skikkelig flaks, eller organisert faenskap av verste skuffe?  

(Sistedame, Kristina med virkelige i skrittet, dro vel hjem i dag, og virket legit.)

IMG_2793.jpeg

IMG_2792.jpeg

IMG_2794.jpeg

• Like 4

Fleste av disse er Ukrainere.. Ikke estiske.

Besøkte Kristina denne uken (RE er borte) hun dro i dag. Ligger en anmeldelse på RE fra meg og en annen fra forumet her. Men hun var fra Ukraina. Er Sexy Karinaa som har tatt over.Hvis hun er like bra som Kristina. Så ville jeg ikke betenkt meg. Jeg ville ha gått til henne. Snakket litt på WA med henne i dag(da hun tok over nr til Kristina). Og virket utrolig oppegående, Fra Kiev....... Er samlebånd. Så Karinaa drar til helgen...

• Like 2
  • Thanks 1

Jeg har vært hos flere og de er alle fra Ukraina. Vet ikke helt hva greia er men de har vært en tur i Danmark, Sverige og nå Norge. Er her i noen få dager og så er det videre.
Kristina var bra men hun har reist. Veronika er ikke petite, men jeg synes det er deilig med litt fyldige unge damer jeg da. Servicen var ikke helt der at jeg vil skrive rapport. 6/10 verdt et halvtimes besøk kanskje hvis du liker den typen damer. 

Endret av ElonKusk
  • Like 2
  • Thanks 4

Er alle de ekte? Jeg prøvde å sette opp et møte med hun Lina, med hun endte opp med å teleportere til Trondheim den dagen vi hadde avtalt. Minnet meg veldig om de der fake Brasilianske fakeprofiler med måten hun opererte på. Tar meg gjerne en tur, men har vært så mye fake og columbiansk i det siste, at intuisjonen er helt ut av spill. En del andre jeg prata med er i samme situasjon. Synes at han RE-negeren som spammer fake profiler med tilsynelatende "ekte" bilder og anmeldelser bør ta og slappe av snart. En vakker dag kommer en ordentlig pen Babe på besøk, og vi kommer alle til å skippe henne fordi hun ser prikk lik ut alle de klassiske fake-profilene som dukker opp igjen og igjen.

Hvis du leser dette (og jeg vet at du gjør), mr RE-HOMO, ta og drit langt faen i. En god scammer er som en bonde, han roterer metodene, og lar de gamle triksene hvile; og hvis ikke du har noe annet på lager, så ta deg en pause for faen. Du trenger ikke å opprettholde 700 profil-illusjonen, dust.

• Like 1