Skrevet Søndag klokken 10:243 dg Ser leroys utfordrer admin-tråden. Kanskje vi skulle hatt flere moderatorer som kunne dele på oppgaven - fordele dagene mellom seg.
Skrevet Søndag klokken 11:413 dg Moderatorer 1 time siden, Kalen-71 skrev: Ser leroys utfordrer admin-tråden. Kanskje vi skulle hatt flere moderatorer som kunne dele på oppgaven - fordele dagene mellom seg. Leroys har fått et spark i ræva og ut forsvant han fort 😉
Skrevet Søndag klokken 21:592 dg Begynte nesten å tvile på fremtiden til Noresk med alle botsene og ingen admin. Nå har vi langbein som admin og et nytt design med oppdatering, det er en god dag i dag.
Skrevet Mandag klokken 06:392 dg Moderatorer 8 timer siden, dreadnaugth skrev:Begynte nesten å tvile på fremtiden til Noresk med alle botsene og ingen admin. Nå har vi langbein som admin og et nytt design med oppdatering, det er en god dag i dag.Og nå er også SolanGundersen blitt Moderator, gratulerer Solan! Solan og Langbein, the dream team! 😃
Skrevet Mandag klokken 06:432 dg Moderatorer 1 minutt siden, Langbein skrev:Og nå er også SolanGundersen blitt Moderator, gratulerer Solan! Solan og Langbein, the dream team! 😃Takker!Klar for å gjøre en jobb her
Skrevet Mandag klokken 06:522 dg 10 minutter siden, Langbein skrev:Og nå er også SolanGundersen blitt Moderator, gratulerer Solan! Solan og Langbein, the dream team! 😃Gratulerer til @Langbein og @SolanGundersen ! Hurra! 🍾🥂
Skrevet Mandag klokken 08:082 dg 1 time siden, SolanGundersen skrev:Takker!Klar for å gjøre en jobb herSå bra🎉🎉🎉. «Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne»
Skrevet Mandag klokken 10:382 dg 3 timer siden, SolanGundersen skrev:Takker!Klar for å gjøre en jobb herMirakel nummer to, eller tre hvis man inkluderer forumoppgraderingen.Det er velfortjent @SolanGundersen!
Skrevet Mandag klokken 13:512 dg Det nye designet ser jo ganske fint ut. Å ignorere brukere fungerer mye bedre. Dette er en oppgradering!
Skrevet Mandag klokken 15:382 dg 1 time siden, HerrSerr skrev:Det nye designet ser jo ganske fint ut. Å ignorere brukere fungerer mye bedre. Dette er en oppgradering!Enig. Betydelig bedre, særlig på mobil.
Skrevet I går, 16:001 dg Endelig dukka det opp en virkelig admin som hørte mine bønner om å slette kontoen min (Ox1). Var gjennomgående drittlei av spam og nett-troll. Når samme admin faktisk legger ned en liten innsats for å gi noen mulighet til å rydde unna dritten, så måtte jeg rett og slett komme tilbake i det gode selskap - dog med et nytt nick 🤭
Skrevet I går, 16:471 dg 47 minutter siden, Blindgjengeren skrev:Endelig dukka det opp en virkelig admin som hørte mine bønner om å slette kontoen min (Ox1). Var gjennomgående drittlei av spam og nett-troll. Når samme admin faktisk legger ned en liten innsats for å gi noen mulighet til å rydde unna dritten, så måtte jeg rett og slett komme tilbake i det gode selskap - dog med et nytt nick 🤭Så bra at du fortsatt er blant oss Ox1 aka Blindgjengeren!
Skrevet I går, 19:151 dg På 20.3.2026 den 20.57, Langbein skrev:Takk for det, @jegern. 🙂Jeg har bare blitt så dritt lei (som vi sier her i Nord-Norge) av alle søppel innleggene på forumet vi har hatt i lang tid. Så da sendte jeg ei melding til Administrator for et par dager siden og spurte pent om han kunne gi moderator-rettigheter, slik at jeg kunne hjelpe til med å fjerne søppelposten. Og jaggu fikk jeg det 🙂Og siden jeg er innom forumet nesten daglig som du sikkert vet, så håper jeg at jeg kan hjelpe Administrator med å holde forumet mest mulig rent for søppelpost og kaste ut spammerne, slik at det blir mest mulig trivelig å være her inne. Jeg er også en av de få som har vært på forumet siden det ble opprettet i 2013, da med et annet nick enn det jeg har idag (Langbein har eksistert på forumet siden 2017). @AmandaP har også vært her fra starten i 2013, hvis du kjenner henne.🙂Du nevner sjakk, er det ikke på tide snart at vi tar et nytt sjakk-parti? Lenge siden sist 🙂 Vært her siden dag 1, og fortsatt tilstede 💕
Skrevet I går, 19:231 dg Moderatorer 7 minutter siden, AmandaP skrev:Vært her siden dag 1, og fortsatt tilstede 💕Koselig 🥰