Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eksisterer Admin ?

Featured Replies

Skrevet

Fant det: 

• Svar 91
  • Visninger 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, stemmer. Nå har jeg blitt Moderator, så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

• Langbein
    Langbein

Jeg har idag sendt en pm til Administrator og spurt om han vil gi meg moderator-rettigheter. Jeg anser meg selv som en aktiv bruker, har vært her siden 2017 med dette nicket. Er på forumet nesten dagl

• Tukleren
    Tukleren

Reddit er ikke et godt alternativ for diskusjon om ulovlige aktiviteter.

Posted Images

Skrevet

Ser leroys utfordrer admin-tråden. Kanskje vi skulle hatt flere moderatorer som kunne dele på oppgaven - fordele dagene mellom seg.

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Kalen-71 skrev:

Ser leroys utfordrer admin-tråden. Kanskje vi skulle hatt flere moderatorer som kunne dele på oppgaven - fordele dagene mellom seg.

Leroys har fått et spark i ræva og ut forsvant han fort 😉

Skrevet

Begynte nesten å tvile på fremtiden til Noresk med alle botsene og ingen admin.

Nå har vi langbein som admin og et nytt design med oppdatering, det er en god dag i dag.

Skrevet
  • Moderatorer
8 timer siden, dreadnaugth skrev:

Begynte nesten å tvile på fremtiden til Noresk med alle botsene og ingen admin.

Nå har vi langbein som admin og et nytt design med oppdatering, det er en god dag i dag.

Og nå er også SolanGundersen blitt Moderator, gratulerer Solan! Solan og Langbein, the dream team! 😃

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, Langbein skrev:

Og nå er også SolanGundersen blitt Moderator, gratulerer Solan! Solan og Langbein, the dream team! 😃

Takker!

Klar for å gjøre en jobb her

Skrevet
10 minutter siden, Langbein skrev:

Gratulerer til @Langbein og @SolanGundersen ! Hurra! 🍾🥂

Skrevet
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Takker!

Så bra🎉🎉🎉. «Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne»

Skrevet
3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Takker!

Mirakel nummer to, eller tre hvis man inkluderer forumoppgraderingen.

Det er velfortjent @SolanGundersen!

Skrevet

Gratulerer Solan 🎉😁

Skrevet

Det nye designet ser jo ganske fint ut. Å ignorere brukere fungerer mye bedre. Dette er en oppgradering!

Skrevet
1 time siden, HerrSerr skrev:

Det nye designet ser jo ganske fint ut. Å ignorere brukere fungerer mye bedre. Dette er en oppgradering!

Enig. Betydelig bedre, særlig på mobil.

Skrevet

Heia heia @SolanGundersen 🥳

Skrevet

Endelig dukka det opp en virkelig admin som hørte mine bønner om å slette kontoen min (Ox1). Var gjennomgående drittlei av spam og nett-troll. Når samme admin faktisk legger ned en liten innsats for å gi noen mulighet til å rydde unna dritten, så måtte jeg rett og slett komme tilbake i det gode selskap - dog med et nytt nick 🤭

Skrevet
47 minutter siden, Blindgjengeren skrev:

Endelig dukka det opp en virkelig admin som hørte mine bønner om å slette kontoen min (Ox1). Var gjennomgående drittlei av spam og nett-troll. Når samme admin faktisk legger ned en liten innsats for å gi noen mulighet til å rydde unna dritten, så måtte jeg rett og slett komme tilbake i det gode selskap - dog med et nytt nick 🤭

Så bra at du fortsatt er blant oss Ox1 aka Blindgjengeren!

Skrevet
På 20.3.2026 den 20.57, Langbein skrev:

Takk for det, @jegern. 🙂

Jeg har bare blitt så dritt lei (som vi sier her i  Nord-Norge) av alle søppel innleggene på forumet vi har hatt i lang tid. Så da sendte jeg ei melding til Administrator for et par dager siden og spurte pent om han kunne gi  moderator-rettigheter, slik at jeg kunne hjelpe til med å fjerne søppelposten. Og jaggu fikk jeg det 🙂

Og siden jeg er innom forumet nesten daglig som du sikkert vet, så håper jeg at jeg kan hjelpe Administrator med å holde forumet mest mulig rent for søppelpost og kaste ut spammerne, slik at det blir mest mulig trivelig å være her inne. Jeg er også en av de få som har vært på forumet siden det ble opprettet i 2013, da med et annet nick enn det jeg har idag (Langbein har eksistert på forumet siden 2017).  @AmandaP har også vært her fra starten i 2013, hvis du kjenner henne.🙂

Du nevner sjakk, er det ikke på tide snart at vi tar et nytt sjakk-parti? Lenge siden sist 🙂

Vært her siden dag 1, og fortsatt tilstede 💕

Skrevet
  • Moderatorer
7 minutter siden, AmandaP skrev:

Vært her siden dag 1, og fortsatt tilstede 💕

Koselig 🥰