Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eksisterer Admin ?

Featured Replies

Skrevet
  • Moderatorer
16 minutter siden, Dag_driver skrev:

Ser ut som @Langbein har fått uriasposten 😁 Han følger nok situasjonen nøye😅

Ja, stemmer. Nå har jeg blitt Moderator, så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

• Svar 91
  • Visninger 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, stemmer. Nå har jeg blitt Moderator, så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

• Langbein
    Langbein

Jeg har idag sendt en pm til Administrator og spurt om han vil gi meg moderator-rettigheter. Jeg anser meg selv som en aktiv bruker, har vært her siden 2017 med dette nicket. Er på forumet nesten dagl

• Tukleren
    Tukleren

Reddit er ikke et godt alternativ for diskusjon om ulovlige aktiviteter.

Posted Images

Skrevet

Meget bra.

Skrevet
49 minutter siden, Langbein skrev:

Nå har jeg blitt Moderator

Du må selv huske på å holde tunga i rett munn.

Ønsker deg lykke til i gjerningen med å moderere på Noresk.

Endret av Nelson

Skrevet
47 minutter siden, Langbein skrev:

Ja, stemmer. Nå har jeg blitt Moderator, så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

Gratulerer til deg, og en enda større gratulasjon til hele gruppa🎉🎉

Håper du har fått tilgang til å rydde unna typ Villass også😊

Endret av Jabra2

Skrevet

Ser allerede at spammfettan forsvinner. Deilig å slippe å se dem. Håper de kan slettes permanent og blokkeres fra forumet for ever.  Gratulerer til Langbein, Har trua :)

Endret av Jossen

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

...så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

...så... du vil IKKE at vi skal skrive rapporter om våre skitne gjerninger med skitne jenter...!? 😉

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Nelson skrev:

Du må selv huske på å holde tunga i rett munn.

He he. Det skal nok gå bra 🙂

Skrevet
  • Moderatorer
Akkurat nå, Natt skrev:

...så... du vil IKKE at vi skal skrive rapporter om våre skitne gjerninger med skitne jenter...!? 😉

He he. Joda, kjør på 😃

Skrevet

Antar at du er her ofte nok til å ta spam rimelig fort men vet du om du ser når jeg trykker rapporter på et innlegg? Har gjort det en del i det siste på de nye spam brukerne nå som admin har vært litt mer aktiv her...

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Tukleren skrev:

Antar at du er her ofte nok til å ta spam rimelig fort men vet du om du ser når jeg trykker rapporter på et innlegg? Har gjort det en del i det siste på de nye spam brukerne nå som admin har vært litt mer aktiv her...

Hei,

Jeg er usikker på om jeg kan se når du har rapportert på et innlegg eller om det kun er Administrator som ser det.

Jeg har nettopp fått Moderator-rettighet og trenger litt tid på meg til å lære meg jobben 😀

Skrevet
16 timer siden, jegern skrev:

Jeg har tilbudt 100.000 NOK, ikke en fjert som svarer

Da har de neppe lest meldingen din. Jeg hadde i alle fall solgt nettstedet på dagen for den summen.

Skrevet
4 timer siden, Langbein skrev:

Jeg er usikker på om jeg kan se når du har rapportert på et innlegg eller om det kun er Administrator som ser det.

Jeg har nå rapportert Vegerad som spammer...

Skrevet

Hurra hurra for @Langbein 🎉

Skrevet
4 timer siden, Langbein skrev:

Hei,

Jeg har nettopp fått Moderator-rettighet og trenger litt tid på meg til å lære meg jobben 😀

Gratulerer med det. Det hadde vært flott å bli kvitt spammingen. Husk at å være moderator er en utakknemlig oppgave. Vær streng, men rettferdig.

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, HerrSerr skrev:

Gratulerer med det. Det hadde vært flott å bli kvitt spammingen. Husk at å være moderator er en utakknemlig oppgave. Vær streng, men rettferdig.

Takk for det. Jeg spurte selv om å få jobben og kan jo ikke klage når jeg fikk den 😀

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, Langbein skrev:

Takk for det. Jeg spurte selv om å få jobben og kan jo ikke klage når jeg fikk den 😀

Skal prøve å være så rettferdig som mulig. Vet at det kan være en utakknemlig jobb å være Moderator, men vil prøve å gjøre så godt jeg kan. Min hovedoppgave er å sparke ut alle spammerne. Gjorde nettopp det, og det føles utrolig godt! 

Det er vel lov å si skål på en fredags ettermiddag 😀

Skrevet
  • Moderatorer
10 timer siden, Jabra2 skrev:

Håper du har fått tilgang til å rydde unna typ Villass også😊

Jeg tro det 😉

Skrevet
6 minutter siden, Langbein skrev:

Skal prøve å være så rettferdig som mulig. Vet at det kan være en utakknemlig jobb å være Moderator, men vil prøve å gjøre så godt jeg kan. Min hovedoppgave er å sparke ut alle spammerne. Gjorde nettopp det, og det føles utrolig godt! 

Det er vel lov å si skål på en fredags ettermiddag 😀

Så bra😉. Da dristet jeg meg til en stor skål til deg Langbein, og alle andre her på forumet 🍻🥂🍻🥂🍾🍾

Rettelse : Skåler ikke til eventuelle spam bidragsytere🤣

Skrevet
11 timer siden, Langbein skrev:

Dette er veldig bra! Stor skål til deg @Langbein🍸🍸😎☀️

Skrevet
32 minutter siden, Jabra2 skrev:

og alle andre her på forumet

Da er det på sin plass å skåle herfra også. Både til moderatorer og andre vanlig dødelige 😄

Skrevet
  • Moderatorer
39 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Dette er veldig bra! Stor skål til deg @Langbein🍸🍸😎☀️

Takk for det, @Oslo_bukken.

Stor skål til deg også. Jeg tror dette blir bra! 😀

Skrevet

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne @Langbein.
Men det er ingen som fortjener det mer enn deg her, og du er ikke bare en dyktig sjakkspiller, men en ordentlig kar på alle fronter.

Lykke til som moderator!

Skrevet
  • Moderatorer
26 minutter siden, jegern skrev:

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne @Langbein.
Men det er ingen som fortjener det mer enn deg her, og du er ikke bare en dyktig sjakkspiller, men en ordentlig kar på alle fronter.

Lykke til som moderator!

Takk for det, @jegern. 🙂

Jeg har bare blitt så dritt lei (som vi sier her i  Nord-Norge) av alle søppel innleggene på forumet vi har hatt i lang tid. Så da sendte jeg ei melding til Administrator for et par dager siden og spurte pent om han kunne gi  moderator-rettigheter, slik at jeg kunne hjelpe til med å fjerne søppelposten. Og jaggu fikk jeg det 🙂

Og siden jeg er innom forumet nesten daglig som du sikkert vet, så håper jeg at jeg kan hjelpe Administrator med å holde forumet mest mulig rent for søppelpost og kaste ut spammerne, slik at det blir mest mulig trivelig å være her inne. Jeg er også en av de få som har vært på forumet siden det ble opprettet i 2013, da med et annet nick enn det jeg har idag (Langbein har eksistert på forumet siden 2017).  @AmandaP har også vært her fra starten i 2013, hvis du kjenner henne.🙂

Du nevner sjakk, er det ikke på tide snart at vi tar et nytt sjakk-parti? Lenge siden sist 🙂

Skrevet
3 minutter siden, Langbein skrev:

Du nevner sjakk, er det ikke på tide snart at vi tar et nytt sjakk-parti? Lenge siden sist 🙂

Definitivt! Men jeg vil ha hvit denne gangen siden du gruste meg med svart forrige gang 🙂

Vi burde hatt en egen sjakk-kanal her inne. Jeg ser potensialet, med egne Noresk turneringer og greier, det kan jo være med å trekke folk hit? Live kommentering på turneringer Magnus er på osv.

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, jegern skrev:

Definitivt! Men jeg vil ha hvit denne gangen siden du gruste meg med svart forrige gang 🙂

Vi burde hatt en egen sjakk-kanal her inne. Jeg ser potensialet, med egne Noresk turneringer og greier, det kan jo være med å trekke folk hit? Live kommentering på turneringer Magnus er på osv.

Har vi ikke en sjakk kanal her inne da? Det trodde jeg. Hvor pleide vi å spille da? Husker at tototre og revenger også spilte sjakk. Det var vel vi fire som spilte sjakk med hverandre så vidt jeg husker.  Er noen år siden.