Skrevet Mars 16Mar 16 For øyeblikket driver folk på Reddit og vurderer en ny forum. De er også helt enig at det er uoversiktlig der. Hadde nok vært den beste løsningen å få en fungerende Forum i stedet for Noresk som mangler en hver form av kontroll.
Skrevet Mars 16Mar 16 Administrator er tilbake. Det var på tide! https://www.noresk.com/forum/bruker/1-administrator/
Skrevet Mars 16Mar 16 Moderatorer 57 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Administrator er tilbake. Det var på tide! Jeg begynte å kjenne på økende abstinens med forumet nede. Godt å være tilbake! Endret Mars 16Mar 16 av Langbein
Skrevet Mars 16Mar 16 Moderatorer Nå ser det jaggu meg ut som at Admin har vært inne og slettet alle søppelinnleggene fra Maxvert. Glimrende, Admin! Endret Mars 16Mar 16 av Langbein
Skrevet Mars 16Mar 16 36 minutter siden, Langbein skrev: Nå ser det jaggu meg ut som at Admin har vært inne og slettet alle søppelinnleggene fra Maxvert. Glimrende, Admin! Wow. Dette kan se ut til å bli lovende📈 🎉🎉🎉
Skrevet Mars 17Mar 17 På 16.3.2026 den 13.34, Noogii skrev: For øyeblikket driver folk på Reddit og vurderer en ny forum. De er også helt enig at det er uoversiktlig der. Hadde nok vært den beste løsningen å få en fungerende Forum i stedet for Noresk som mangler en hver form av kontroll. hvor på reddit snakkes man?`:)
Skrevet Mars 17Mar 17 Akkurat nå, just4play skrev: hvor på reddit snakkes man?`:) Det forumet på reddit er dårlige greier. Lite trafikk der også
Skrevet Mars 17Mar 17 Ser at @Administrator var nettopp her og ryddet opp etter en annen spammer 👏 Veldig bra og godt jobba @Administrator!
Skrevet Mars 17Mar 17 Moderatorer 50 minutter siden, Chen skrev: Ser at @Administrator var nettopp her og ryddet opp etter en annen spammer 👏 Veldig bra og godt jobba @Administrator! Veldig bra! La oss håpe at Administrator fortsetter den gode jobben med sletting av søppelpost fra spammerne.
Skrevet Mars 18Mar 18 3 timer siden, Langbein skrev: Veldig bra! La oss håpe at Administrator fortsetter den gode jobben med sletting av søppelpost fra spammerne. Alltid hyggelig å hjelpe det gode folk. Jeg skal fortsette mitt arbeid med å fjerne bots, sånn at vi kan gi dere en bedre opplevelse. Må bare beklage den lange ventetiden. Den kritikken som har fremkommet her på forumet har vært vel fortjent. Dere kommer til å se forbedringer i fremtiden. Kanskje du har lyst til å bli Administrator i fremtiden @Langbein? Mvh Admin.
Skrevet Mars 18Mar 18 3 timer siden, Admin skrev: Kanskje du har lyst til å bli Administrator i fremtiden @Langbein? Det er veldig langsiktig planlegging, det blir kanskje når ikke kuken hannes virker lengre.
Skrevet Mars 18Mar 18 Moderatorer 4 timer siden, Admin skrev: Kanskje du har lyst til å bli Administrator i fremtiden @Langbein? Mvh Admin. I fremtiden? Hvorfor ikke nå, Admin? Du trenger vel litt avlastning, du som har det så travelt og ikke er her inne altfor ofte? Med min lange fartstid fra 2017 med dette nicket, og min daglige tilstedeværelse her inne, min ryddighet og rolige gemytt, burde jeg være godt kvalifisert til å være administrator Kan du gi meg tilgang, Admin? Endret Mars 18Mar 18 av Langbein
Skrevet Mars 18Mar 18 Jeg har kommet til å akseptere at administratoren her ikke er noe mer enn en eksistensiell konstruksjon, som Gud. Og før du begynner med det, sier jeg egentlig ikke at @Admin han er Gud. Kanskje Ganesh. Endret Mars 18Mar 18 av Natt
Skrevet Mars 18Mar 18 "Admin" er bare et nett-troll. Etter litt dyp-googling: "Administrator" tilgangen er etter alt å dømme delt på tre personer, Kenni, Rasmus og Tom. https://www.muggy.media/om-os/ https://about.me/kenni Fullt navn på de tre her: https://lasso.dk/firmaer/36062479/muggy-media-aps Kilde: https://www.eroguide.dk/forum/topic/189650-fjollet-blokering-af-nymphodk/?tab=comments#comment-1647421 Hva det tjener til å holde dette i live er et mysterium, for annonselenkene er jo døde. Kanskje de bruker informasjonen på sine egne turer til Norge? Eller håper at noen kjøper domenet.
Skrevet Mars 19Mar 19 Moderatorer @Admin, nå må du gi meg administrator tilgang så fort som mulig. Denne Rumas må sparkes ut.
Skrevet Mars 19Mar 19 Moderatorer 8 timer siden, Langbein skrev: @Admin, nå må du gi meg administrator tilgang så fort som mulig. Denne Rumas må sparkes ut. Siden @Admin ikke allerede har gitt meg administrator-rettighet for å hjelpe til med å få sparket ut spammerne fra forumet, tenker jeg at han ikke er Administrator her inne. Men det visste vi jo. Nå ser jeg forresten at den ekte Administrator er innlogget med rød skrift. Håper han vil besøke oss oftere nå fremover. Endret Mars 19Mar 19 av Langbein
Skrevet Mars 19Mar 19 3 timer siden, Langbein skrev: Siden @Admin ikke allerede har gitt meg administrator-rettighet for å hjelpe til med å få sparket ut spammerne fra forumet, tenker jeg at han ikke er Administrator her inne. Men det visste vi jo. Nå ser jeg forresten at den ekte Administrator er innlogget med rød skrift. Håper han vil besøke oss oftere nå fremover. Det ser jo ut som @Administrator har tatt opp kampen mot spambots, veldig bra. Det beste for forumet hadde nok vært at minst 2 aktive brukere hadde fått moderator-rettigheter, slik at spam og innlegg som bryter forumreglene fjernes raskt.
Skrevet Mars 19Mar 19 Moderatorer 1 time siden, Dag_driver skrev: Det ser jo ut som @Administrator har tatt opp kampen mot spambots, veldig bra. Det beste for forumet hadde nok vært at minst 2 aktive brukere hadde fått moderator-rettigheter, slik at spam og innlegg som bryter forumreglene fjernes raskt. Jeg har idag sendt en pm til Administrator og spurt om han vil gi meg moderator-rettigheter. Jeg anser meg selv som en aktiv bruker, har vært her siden 2017 med dette nicket. Er på forumet nesten daglig og ville kunne hjelpe til med å kaste ut spammerne og rydde opp. Så får vi se om Administrator svarer meg. Endret Mars 19Mar 19 av Langbein
Skrevet Torsdag klokken 22:595 dg På 18.3.2026 den 23.12, amorous30 skrev: Eller håper at noen kjøper domenet. Jeg har tilbudt 100.000 NOK, ikke en fjert som svarer
Skrevet Torsdag klokken 23:275 dg Frykter at Langbein er rask på avtrekkern. Vi må ha en maktbalanse her inne 😅
Skrevet Fredag klokken 05:475 dg 8 timer siden, Langbein skrev: Jeg har idag sendt en pm til Administrator og spurt om han vil gi meg moderator-rettigheter. Jeg anser meg selv som en aktiv bruker, har vært her siden 2017 med dette nicket. Er på forumet nesten daglig og ville kunne hjelpe til med å kaste ut spammerne og rydde opp. Så får vi se om Administrator svarer meg. Ser ut som @Langbein har fått uriasposten 😁 Han følger nok situasjonen nøye😅