Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Eksisterer Admin ?

Featured Replies

Skrevet

Eksisterer det Admin her med evne og vilje til å gjøre noe ? Som for eksempel svare på meldinger ? Eller er det bare en Ai generert møkka chat robot ?

• Svar 91
  • Visninger 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, stemmer. Nå har jeg blitt Moderator, så nå må dere være snille gutter og jenter her inne 🙂

• Langbein
    Langbein

Jeg har idag sendt en pm til Administrator og spurt om han vil gi meg moderator-rettigheter. Jeg anser meg selv som en aktiv bruker, har vært her siden 2017 med dette nicket. Er på forumet nesten dagl

• Tukleren
    Tukleren

Reddit er ikke et godt alternativ for diskusjon om ulovlige aktiviteter.

Posted Images

Skrevet

Det finnes to ekte administrator her på forumet; @Administrator og @Maya Kathrine. @Administratorr er her veldig sjelden, og gjør minimalt. @Maya Kathrine har ikke vært innlogga på flere år. 

@Admin er en morsom forumvenn, ikke ekte vare 😁.

Det finnes ellers ingen andre som passer på her, we are on our own!

Skrevet

@draugen, ser i en annen tråd at du har kontaktet @Admin for å gjort ting. Send melding til @Administrator, da er det i det minste håp om få ting gjort. Vår forumvenn @Admin har ikke noe mere rettigheter enn du og jeg.

Skrevet
10 timer siden, Chen skrev:

@Admin er en morsom forumvenn, ikke ekte vare 😁.

Ikke  så veldig morsom venn som drapstruer meg og skal finne ut hvor jeg bor, er det ingen andre som har mottatt det samme?

Skrevet
11 timer siden, Chen skrev:

@draugen, ser i en annen tråd at du har kontaktet @Admin for å gjort ting. Send melding til @Administrator, da er det i det minste håp om få ting gjort. Vår forumvenn @Admin har ikke noe mere rettigheter enn du og jeg.

Screenshot_20260228_223825_com.android.chrome.jpg

Skrevet
  • Moderatorer
3 timer siden, jegern skrev:

Ikke  så veldig morsom venn som drapstruer meg og skal finne ut hvor jeg bor, er det ingen andre som har mottatt det samme?

@jegern Hvis jeg hadde fått en drapstrussel her inne,hadde jeg ikke nølt ett sekund og anmeldt vedkommende til politiet.

Skrevet
2 timer siden, Langbein skrev:

@jegern Hvis jeg hadde fått en drapstrussel her inne,hadde jeg ikke nølt ett sekund og anmeldt vedkommende til politiet.

Det er mer skummelt å kontakte politiet enn å få trusler fra et evneveikt nek på et nettforum.

Skrevet
2 minutter siden, HerrSerr skrev:

Det er mer skummelt å kontakte politiet

Det tror jeg også, i alle fall med bakgrunn i denne hobbyen og forumet her.

Skrevet
Akkurat nå, Nelson skrev:

Det tror jeg også, i alle fall med bakgrunn i denne hobbyen og forumet her.

Ja, men hadde vedkommende truet meg utenfor forumet på mobil ville jeg garantert anmeldt han.

Skrevet

Åh, ironien i en bot som poster i en tråd som spør om det finnes administratorer her ...

Skrevet

Her må tvilen komme @Admin til gode.
Han fjompen som anklager har ikke kommet med bevis eller troverdighet.

Pluss han har en historie for å være uten moraler.

Skrevet
11 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Her må tvilen komme @Admin til gode.
Han fjompen som anklager har ikke kommet med bevis eller troverdighet.

Pluss han har en historie for å være uten moraler.

Jeg har ikke fulgt så nøye med, men hva er grunnlaget for beefen mellom deg og jegern egentlig?

Skrevet
2 timer siden, HerrSerr skrev:

Jeg har ikke fulgt så nøye med, men hva er grunnlaget for beefen mellom deg og jegern egentlig?

For å være ærlig så vet jeg ikke hvordan det startet.
Vi hadde en liten frem og tilbake der han sa veldig stygge ting.. Jeg burde politi anmeldt han... LOL.
Vi ble enige om å legge det dødt, men han klarer ikke slutte.
Jeg vil gjerne legge det dødt, være den voksne i denne saken.
Men når han nevner meg vær gang han får sjansen, så må han tåle å få litt tilbake.

Han er som en stein i skoen, en gris i halal schappa, eller en gris som utnytter jenter som åpenbart er trafikkert.

• 2 weeks later...
Skrevet

Administrator faktisk pålogget. Meep. Velkommen tilbake folkens, hvor mange dager oppetid denne runden? 

Skrevet
57 minutter siden, Trøndern skrev:

Administrator faktisk pålogget. Meep. Velkommen tilbake folkens, hvor mange dager oppetid denne runden? 

Ja bra forumet er oppe igjen👌. Satser på at det går bra en stund nå🤩

Skrevet

Jeg tror man kan legge konspirasjonsteorien om at admin betaler botene helt død. Han gjør bare minimum med å fornye domenet og det tok vel en god uke for han å oppdage at forumet er nede. Så lenge han går i pluss på prosjektet via annonser, er det vel bare å anta at han ikke bryr seg. Er jo bare en liten nisje av mange andre sider han eier.

Skru på adblock om dere ikke alt har gjort det. Admin fortjener en krone slik han (ikke) holder på. Jeg for min del venter på et alternativ. Forhåpentligvis blir dette noe av.

Screenshot_20260315-235439.png

Skrevet
På 6.3.2026 den 7.13, JoeRoganJosh skrev:

Jeg vil gjerne legge det dødt, være den voksne i denne saken.

Du er ikke mye voksen, jeg burde politianmeldt deg for å komme med drapstrusler. Jeg tror hvis vi legger sammen alle ordene som er blitt utvekslet mellom oss, så leder du med 20-gangern. Du kan godt glemme meg nå, men jeg kan ikke glemme en drapstrussel.

Skrevet
1 time siden, jegern skrev:

Du er ikke mye voksen, jeg burde politianmeldt deg for å komme med drapstrusler. Jeg tror hvis vi legger sammen alle ordene som er blitt utvekslet mellom oss, så leder du med 20-gangern. Du kan godt glemme meg nå, men jeg kan ikke glemme en drapstrussel.

Du oppfører deg som en stor baby, begynn å grin!
Kanskje jeg også skal anmelde deg for trussler.
Jeg kan også ta en screenshot.

Du er glad i å oppføre deg som et offer, det passer deg vell.

Skrevet
2 timer siden, Isbryter skrev:

Så lenge han går i pluss på prosjektet via annonser

Annonsene virker ikke når du trykker på dem?

Skrevet

Det kan godt være de ikke virker. Jeg gjør min del med å aldri gå innom denne siden uten adblock. Håper admin går konk.

Skrevet

Domenet de linker til er borte IIRC. Selve annonse bildene ligger her på denne server.

Har lagt ut denne før (Adblock, uBlock, Brave etc.):

||noresk.com/forum/uploads/monthly_2020_02/*_NO.gif.*.gif

Skrevet
  • Moderatorer
8 timer siden, Jabra2 skrev:

Satser på at det går bra en stund nå🤩

Ja, la oss håpe det. Begynte å kjenne på en kraftig abstinens. 

Skrevet
  • Moderatorer
5 timer siden, Isbryter skrev:

Håper admin går konk.

Hvorfor håper du på det?

Nå har dette forumet eksistert i mange år, og jeg og mange med meg har vært svært fornøyd, til tross for noen feilskjær og irriterende brukere som denne Maxvert og andre som prøver å ødelegge forumet ved å legge ut dritt.

Det er ikke mange forum som overlever så lenge som dette forumet har gjort. La oss håpe at vi får ha forumet i mange år til 🙂

Endret av Langbein

Skrevet
17 minutter siden, Langbein skrev:

Hvorfor håper du på det?

Fordi admin åpenbart ikke har interesse av å gjøre det absolutt minimum. Tok jo rundt en uke om ikke lenger før han oppdaget at det hadde vært nok et krasj, og botene får herje fritt. Nå antar jeg at det også er flere enn meg som driver med noe selvsensur her da, da alt kan leses av alle og enhver, uten at man trenger å logge inn en gang. Om dette stedet forsvinner vil det dukke opp et alternativ. Worst case migreres det fullt over til Reddit.

Skrevet
18 minutter siden, Isbryter skrev:

Worst case migreres det fullt over til Reddit.

Det er jo massevis av folk som aldri har hatt et innlegg her som spør om Reddit, jeg  regner med de fortsetter sin passivitet der.