Gå til innhold

Luna på eskortejenter

Assbandit

Anbefalte innlegg

https://eskortejenter.net/girl-profile/kate-luna-32774.html

Gjorde avtale om at hun skulle komme til et hotellrom jeg leide. Avtalen var gjort, sendte henne melding om at jeg var sjekket inn en time før møtetidspunkt. Så at denne meldingen var lest. Så dukket hun ikke opp,ei heller så har hun lest de 2 meldingene jeg sendte hvor jeg lurte på hvor hun ble av. Kosta meg et hotellrom og noen timer, bruk heller tid og penger på noen seriøse

• Thanks 1
  • Sad 2
5 minutter siden, Assbandit skrev:

Gjorde avtale om at hun skulle komme til et hotellrom jeg leide. Avtalen var gjort, sendte henne melding om at jeg var sjekket inn en time før møtetidspunkt. Så at denne meldingen var lest. Så dukket hun ikke opp,ei heller så har hun lest de 2 meldingene jeg sendte hvor jeg lurte på hvor hun ble av. Kosta meg et hotellrom og noen timer, bruk heller tid og penger på noen seriøse

Ikke noe hyggelig å bli ditcha. Har selv opplevd det med useriøse på sd. 

Har lært meg til å ha en plan B. Da har det noen ganger ført til at jeg må vrenge lakenet før nr. 2 kommer😎😅

• Haha 2
På 20.2.2026 den 23.09, Assbandit skrev:

Hei Luna her, vil bare beklage for din opplevelse her. Det har overhode ikke meningen å framstå som useriøs. Har mange andre referanser som vil si at jeg er seriøs og leverer god kvalitet på treff på alle måter. De fleste kommer tilbake. I blandt skjer det uforutsigbare ting som gjør at man ikke kan møte opp. Håper man kan ha forståelse for det. Du hadde god tid på å finne en annen jente men jeg skjønner det er kjipt at avtalen måtte flyttes på. Beklager på det sterkeste også er du hjertelig velkommen igjen. [email protected]

God tid til å finne en annen jente? Avtalen måtte flyttes på? Det fordrer at du faktisk kommuniserer. Vi hadde en avtale som du ikke overholdt. Klokka var i tillegg 21 på kvelden. Å ikke gi beskjed en gang vitner om manglende respekt for avtaler og andre mennesker. Har vært i kommunikasjon med deg i etterkant og det vitnet ikke akkurat om selvkritikk. Og hvor er alle disse andre referansene dine? Ser ikke ett eneste tilsvar her. Du er useriøs. Kritikken er på sin plass. Prøv å bli bedre, slutt med grunnløse beskyldninger som om at jeg er ustabil for å rettferdiggjøre din egen oppførsel.

Endret av Assbandit
  • Like 3