Gå til innhold

2x lingam

Featured Replies

Skrevet

Når massasjestedene tilbyr 2x lingam, er alltid første i dusjen? Eller gir de begge i seng/madrass?

Skrevet
5 timer siden, mhm skrev:

Når massasjestedene tilbyr 2x lingam, er alltid første i dusjen? Eller gir de begge i seng/madrass?

Ofte spør de hva du foretrekker. Ofte på madrass også. Noen kan fortrekke å gjøre det i dusjen.

Skrevet
På 17.2.2026 den 14.51, mhm skrev:

Det kommer veldig an på hva du mener med 'massasjesteder'.

Hvis jeg ønsker 2 x lingam under en thai-massasje, så spør jeg jeg det ved ankomst, da mange ikke er vant til det og ikke har det på menyen.
Hvis ja, så begynner seansen oftest med at jeg snu meg til å ligge på rygg/eventuelt jeg begynner rygg-liggende. 

Ved tantra-steder hvor du har avtalt 2 x lingam så gjør du akkurat som vertinnen ber deg om, da det er en naturlig del av menyen for de velrennomerte. 
Selv med felles dusj har jeg ikke opplevd første lingam i dusjen. 
Og det er jeg glad for, utløsning under varmtvann er høyst overvurdert.

Skrevet
14 timer siden, Tempelbardsson skrev:

Det kommer veldig an på hva du mener med 'massasjesteder'.

Hvis jeg ønsker 2 x lingam under en thai-massasje, så spør jeg jeg det ved ankomst, da mange ikke er vant til det og ikke har det på menyen.
Hvis ja, så begynner seansen oftest med at jeg snu meg til å ligge på rygg/eventuelt jeg begynner rygg-liggende. 

Ved tantra-steder hvor du har avtalt 2 x lingam så gjør du akkurat som vertinnen ber deg om, da det er en naturlig del av menyen for de velrennomerte. 
Selv med felles dusj har jeg ikke opplevd første lingam i dusjen. 
Og det er jeg glad for, utløsning under varmtvann er høyst overvurdert.

Jeg kommer på tre ganger sånn i farta jeg har hatt førstegangslingam i dusjen. Lucy fra Angels var god på det. Hun gikk gjerne ned i knestående og tok loaden på brystkassa. Ikke gærent under hele tatt.

Skrevet

Jeg orker ikke 2XLingam.

Knappt jeg orker 1 😊 

Men best er at avtale ved ankomst.

Jeg er en sånn der som bare masserer dem og glemmer den jævla klokken så jeg mister altid min egen nytelse.

Men jeg får litt attåt iblant. 
Bare for at de liker meg 😂

Skrevet
2 timer siden, busch skrev:

Jeg orker ikke 2XLingam.

Knappt jeg orker 1 😊 

Men best er at avtale ved ankomst.

Jeg er en sånn der som bare masserer dem og glemmer den jævla klokken så jeg mister altid min egen nytelse.

Men jeg får litt attåt iblant. 
Bare for at de liker meg 😂

Gaaaaaay

Skrevet
1 time siden, deanlorre1991 skrev:

Gaaaaaay

Det diggeste med massasje er at man kan bare ligge der og slappe av og lade batteriene uten å prestere noe. I tillegg får man en digg orgasme av en jævli digg dame…hallo er det så gærent eller? Da er man virkelig klar for å møte verden der ute etterpå. Ikke fokuser så jævli på å møte verden inne på massasjen. Det er ikke derfor den er der. Kom i kontakt med deg selv og pust ut litt. Hvis massøsen er elendig, så begynner du å forfatte et innlegg inne i hodet ditt som du kan skrive når du kommer hjem, så lærer vi alle hvem vi ikke skal besøke. Det blir bra det her…😆

Skrevet
2 timer siden, PepperOni skrev:

Det diggeste med massasje er at man kan bare ligge der og slappe av og lade batteriene uten å prestere noe. I tillegg får man en digg orgasme av en jævli digg dame…hallo er det så gærent eller? Da er man virkelig klar for å møte verden der ute etterpå. Ikke fokuser så jævli på å møte verden inne på massasjen. Det er ikke derfor den er der. Kom i kontakt med deg selv og pust ut litt. Hvis massøsen er elendig, så begynner du å forfatte et innlegg inne i hodet ditt som du kan skrive når du kommer hjem, så lærer vi alle hvem vi ikke skal besøke. Det blir bra det her…😆

Så sant. Helt enig.

Miksen av en deilig fysisk, nær kontakt og indre reise er magisk når det klaffer.

Skrevet

Flaut å spør, og har søkt uten svar👀 😬 🫣 

Men hva er Lingam? 

Skrevet
1 time siden, per4017 skrev:

og har søkt uten svar👀

Det høres rart ut. Her er RE`s tolkning av uttrykket; 

Lingam massasje

En lingam-massasje er en form for tantrisk massasje som fokuserer på de mannlige kjønnsorganene, spesielt penis, som på sanskrit kalles "lingam", som betyr "lysstav". Denne typen massasje er forankret i gamle tantriske praksiser og er designet for å være en helhetlig opplevelse som går utover ren fysisk nytelse.

Mål med Lingam-massasje

1. Avslapning og stressavlastning: Massasjen har som mål å slappe av mottakeren, redusere stress og spenning i kroppen.

2. Energiflyt: Det antas å lette flyten av seksuell energi gjennom kroppen, noe som kan føre til en mer balansert og harmonisk tilstand.

3. Økt følsomhet: Ved å fokusere på langsomme, bevisste strøk og teknikker, kan massasjen øke følsomheten og bevisstheten om kroppen.

4. Følelsesmessig frigjøring: Det kan hjelpe med å frigjøre lagrede følelser og traumer, og fremme følelsesmessig helbredelse.

5. Forlenget nytelse: I motsetning til tradisjonelle seksuelle aktiviteter som fokuserer på å nå orgasme raskt, oppmuntrer en lingam-massasje til forlenget nytelse og utforskning av sanseopplevelser.

Brukte teknikker

- Pusteøvelser: Ofte innlemmet for å hjelpe mottakeren med å slappe av og fokusere på opplevelsen.

- Varierte strøk: Ulike typer strøk og trykk påføres forskjellige deler av kjønnsorganene, inkludert skaftet, testiklene og perineum.

- Oppmerksomhet og tilstedeværelse: Utøveren oppmuntrer mottakeren til å være til stede i øyeblikket, med fokus på de sansene og følelsene som oppstår.

- Kommunikasjon: Åpen kommunikasjon mellom utøveren og mottakeren oppmuntres for å sikre komfort og samtykke.

Fordeler

- Forbedret seksuell helse: Kan føre til bedre seksuell helse og ytelse ved å øke blodstrømmen og redusere angst relatert til seksuell ytelse.

- Følelsesmessig velvære: Hjelper med å frigjøre følelsesmessige blokkeringer og forbedre generell følelsesmessig helse.

- Forbedret intimitet: Kan forbedre intimitet og forbindelse med en partner ved å fremme en dypere forståelse av ens egen kropp og ønsker.

Lingam-massasje er en dypt personlig og intim praksis som kan tilby mange fordeler utover fysisk nytelse, og bidra til generell velvære og personlig vekst.

Endret av Nelson

Skrevet
6 timer siden, PepperOni skrev:

Bro han sier han liker best å massere dem, på bekostning av egen massasje. Tenk å betale for å få lov til å jobbe.....gaaaaaay

Skrevet
1 time siden, deanlorre1991 skrev:

Bro han sier han liker best å massere dem, på bekostning av egen massasje. Tenk å betale for å få lov til å jobbe.....gaaaaaay

Hehe, jeg forteller ikke hvad som skjer når jeg får bonusen min.
Ikke noe særlig gay med det 😂 så hold igjen på tastaturen din når du ikke vet noe 😊👍

Skrevet
9 timer siden, Nelson skrev:

Det høres rart ut. Her er RE`s tolkning av uttrykket; 

Lingam massasje

En lingam-massasje er en form for tantrisk massasje som fokuserer på de mannlige kjønnsorganene, spesielt penis, som på sanskrit kalles "lingam", som betyr "lysstav". Denne typen massasje er forankret i gamle tantriske praksiser og er designet for å være en helhetlig opplevelse som går utover ren fysisk nytelse.

Mål med Lingam-massasje

1. Avslapning og stressavlastning: Massasjen har som mål å slappe av mottakeren, redusere stress og spenning i kroppen.

2. Energiflyt: Det antas å lette flyten av seksuell energi gjennom kroppen, noe som kan føre til en mer balansert og harmonisk tilstand.

3. Økt følsomhet: Ved å fokusere på langsomme, bevisste strøk og teknikker, kan massasjen øke følsomheten og bevisstheten om kroppen.

4. Følelsesmessig frigjøring: Det kan hjelpe med å frigjøre lagrede følelser og traumer, og fremme følelsesmessig helbredelse.

5. Forlenget nytelse: I motsetning til tradisjonelle seksuelle aktiviteter som fokuserer på å nå orgasme raskt, oppmuntrer en lingam-massasje til forlenget nytelse og utforskning av sanseopplevelser.

Brukte teknikker

- Pusteøvelser: Ofte innlemmet for å hjelpe mottakeren med å slappe av og fokusere på opplevelsen.

- Varierte strøk: Ulike typer strøk og trykk påføres forskjellige deler av kjønnsorganene, inkludert skaftet, testiklene og perineum.

- Oppmerksomhet og tilstedeværelse: Utøveren oppmuntrer mottakeren til å være til stede i øyeblikket, med fokus på de sansene og følelsene som oppstår.

- Kommunikasjon: Åpen kommunikasjon mellom utøveren og mottakeren oppmuntres for å sikre komfort og samtykke.

Fordeler

- Forbedret seksuell helse: Kan føre til bedre seksuell helse og ytelse ved å øke blodstrømmen og redusere angst relatert til seksuell ytelse.

- Følelsesmessig velvære: Hjelper med å frigjøre følelsesmessige blokkeringer og forbedre generell følelsesmessig helse.

- Forbedret intimitet: Kan forbedre intimitet og forbindelse med en partner ved å fremme en dypere forståelse av ens egen kropp og ønsker.

Lingam-massasje er en dypt personlig og intim praksis som kan tilby mange fordeler utover fysisk nytelse, og bidra til generell velvære og personlig vekst.

Haha, jeg tok en enkel google søk, men skulle nok ha søkt på RE😂 🤣 

Takker😄 

Skrevet

Det er klart det er veldig gaaaay å like å tafse på damer 🤔

Elsker svaret ditt @busch, biter ikke på rage baitet 😁

Skrevet
39 minutter siden, Chen skrev:

Det er klart det er veldig gaaaay å like å tafse på damer 🤔

Elsker svaret ditt @busch, biter ikke på rage baitet 😁

Takk Chen. 
You are the best 👍

• 2 months later...
Skrevet
På 20.2.2026 den 7.57, deanlorre1991 skrev:

Det diggeste med massasje er at man kan bare ligge der og slappe av og lade batteriene uten å prestere noe. I tillegg får man en digg orgasme av en jævli digg dame…hallo er det så gærent eller? Da er man virkelig klar for å møte verden der ute etterpå. Ikke fokuser så jævli på å møte verden inne på massasjen. Det er ikke derfor den er der. Kom i kontakt med deg selv og pust ut litt. Hvis massøsen er elendig, så begynner du å forfatte et innlegg inne i hodet ditt som du kan skrive når du kommer hjem, så lærer vi alle hvem vi ikke skal besøke. Det blir bra det her

Den delen om den forferdelige massøren er kjempemorsom :)))

Jeg var på Massageart, og massøren der er veldig dyktig, intuitiv og vennlig. Jeg koste meg virkelig der, og følte meg faktisk kjempebra i noen dager etterpå... så ja, jeg trengte definitivt en pause!