Gå til innhold

Mistet meldinger på PM

Featured Replies

Skrevet

Hadde PM samtaler med OsloM50 i går, og plutselig forsvant alle meldinger.

Nå får jeg bare at medlemmet ikke kan motta meldinger.

Noen som har erfart tilsvarende?

Skrevet
1 time siden, Testdriver skrev:

Hadde PM samtaler med OsloM50 i går, og plutselig forsvant alle meldinger.

Nå får jeg bare at medlemmet ikke kan motta meldinger.

Noen som har erfart tilsvarende?

Jeg hadde akkurat det samme etter den siste krasjen, @Testdriver:

Jeg mistet meldinger, klarte ikke å sende DM til personene som opprinnelig hadde sendt meldingene, mistet også mange innlegg og over 250 poeng.

Alt veldig merkelig.

Skrevet
  • Forfatter

Jævlig synd. Hadde mange samtaler med OsloM50 i går og vi begynte å bli litt kjent. Litt Soulmate vibber.

Håper han leser dette og prøver å ta kontakt igjen.

Endret av Testdriver

Skrevet

Jeg har hatt meldinger med @OsloM50 så jeg tagger ham her for å gi ham beskjed.

Jeg har også sendt ham en DM for å gi ham beskjed. 👍

Endret av Natt

Skrevet

Mistet ikke men slettet alle sammen. Synes det ble noe fishy over det hele til slutt. Beklager for det OsloM50. Men du er en hyggelig kar.

Skrevet
  • Forfatter

Han var relativt ny her på forumet. Dvs. hadde ikke bidratt med mye, men vi hadde em koselig samtale. fant liksom tonen.

Var veldig rart at nå kan ikke medlemmet motta meldinger og da forsvant hele meldings historikken.

Jeg får prøve å bli venner med noen andre da :(

Hei på deg Josh, Åssen gåre a :) Hvordan henger'n for tida? Gjort noe kult i det siste?

Skrevet

Nå er sikkert denne OsloM50 en hyggelig kar og det er nok størst sannsynlighet for ingen fare, men vær forsiktig om han prøver å avtale at dere skal møtes IRL.

Finnes ranere der ute som spekulerer i at de ikke blir anmeldt, fordi horebukkene er redde for å ikke få søkelyset på seg selv.

Skrevet

Han ser ut til å ha sendt meldinger til mange av oss her på NE. Jeg kan ikke se noen aktivitet på forumet heller.

Som Mekkern og Isbryter sier, OsloM50 er kanskje en hyggelig fyr, men dette føles mistenkelig. Jeg har slettet meldingene mine med ham og anbefaler forsiktighet.

Endret av Natt

Skrevet
43 minutter siden, Natt skrev:

Han ser ut til å ha sendt meldinger til mange av oss her på NE. Jeg kan ikke se noen aktivitet på forumet heller.

Som Mekkern og Isbryter sier, OsloM50 er kanskje en hyggelig fyr, men dette føles mistenkelig. Jeg har slettet meldingene mine med ham og anbefaler forsiktighet.

Jeg sliter alltid litt med å forstå at det er så mange her som oppfører seg som at man er på et lukket forum for registrerte horebukker. 

Dette er ett åpent forum med masse ustabile mennesker, troll, folk som prøver å lukke forumet, doxe medlemmer osv. 

Folk bestemmer selv hva slags risiko de vil ta, men jeg hadde i hvert fall vært utrolig skeptisk til karismatiske «soulmates» i DM

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvorfor du siterer meg for å underbygge poenget ditt, @Jadapåsan, men jeg er enig i poenget ditt.

Skrevet

Det var egentlig bare for å si meg enig deg om forsiktighet med folk på DM. Ikke noe mer enn det, mente ikke du har gjort noe galt. 

Skrevet
  • Forfatter

Heretter så prater vi bare med genuine og verifiserte horebukker.

Trenger ikke venner som  ikke vil dele  alle de rare sexuelle erfaringene og lystene de har.

Skrevet
4 timer siden, Testdriver skrev:

Heretter så prater vi bare med genuine og verifiserte horebukker.

Trenger ikke venner som  ikke vil dele  alle de rare sexuelle erfaringene og lystene de har.

Mest sannsynlig ville han bare ha tilgang til dessert damene vi har klart å få til gjennom hardt arbeid.

Endret av Mekkern