Gå til innhold

Istanbul

Featured Replies

Skrevet

Hvis ikke penger er et problem så kan du alltid fly ned en russisk dame til Istanbul. Monika Foxxx f eks. Jeg har numret hvis du vil ha? Hun tar 10.000 euro for et døgn inklusive alle kinks du kan tenke deg.

Skrevet
1 minutt siden, Oslo_bukken skrev:

så kan du alltid fly ned en russisk dame til Istanbul

Det er masse russike damer i Tyrkia, om du har overflod av penger eller ei, så gir dette forslaget mening til uttrykket om "å ta med seg torsk til Lofoten".

Skrevet

Hehe ja jeg ser den. Men hvis man har veldig lyst på Monika Foxxx så er Istanbul en av de stedene i verden det faktisk er mulig på. Hun kan ikke reise til Oslo. 😉

Alexander har penger👍

Skrevet
10 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Noen som har noe info, nettsider, bordeller, steder etc !

Alt motas med takk 🙏 

https://www.facebook.com/privatetuba
Dette er profilen til Ela Simsek. Send en melding på messenger med hvilket hotel du bor på og når du vil ha besøk.  Svarer raskt med hvilke damer som er tilgjengelig, meny og pris. Greit og sikkert opplegg , fine damer.

Bordell styrer jeg alltid unna i muslimske land. Muslimer er som regel ikke begeistret når vi vantro vil stikke hånden i godteposen deres. Jeg betaler heller mer for å unngå ubehagelige situasjoner.

Skrevet
  • Forfatter
På 16.2.2026 den 8.12, Dag_driver skrev:

https://www.facebook.com/privatetuba
Dette er profilen til Ela Simsek. Send en melding på messenger med hvilket hotel du bor på og når du vil ha besøk.  Svarer raskt med hvilke damer som er tilgjengelig, meny og pris. Greit og sikkert opplegg , fine damer.

Bordell styrer jeg alltid unna i muslimske land. Muslimer er som regel ikke begeistret når vi vantro vil stikke hånden i godteposen deres. Jeg betaler heller mer for å unngå ubehagelige situasjoner.

Takk for link. Kjenner du til noen bordeller der?

Skrevet
32 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Takk for link. Kjenner du til noen bordeller der?

Det mest kjente området er i Beyoglu. Oppsøker som sagt ikke bordeller her da jeg anser risikoen for høy. 

Skrevet
  • Forfatter

Istanbul er etter min mening ikke optimalt for høne jaging! Middelmådig damer ønsker EUR 300 for 1 time -og EUR 600 for uten kondom! 
Fant ett hotehus i dag med hjelp av taxi 🚕 og dette var begredelige greier!! Damer på web er knyttet til disse handlers som svarer for dem. 
Uansett en ok by!

Skrevet
6 minutter siden, AlexanderLarsen skrev:

Mer digg når eskortene jobber fra hotell baren ❤️ 120 EUR uten kondom ❤️

IMG_4086.jpeg

Gratulerer🎉🎉🎉

Skrevet
2 timer siden, AlexanderLarsen skrev:

Jeg hadde lett betalt 300 euro for denne opplevelsen! Helt konge 😅

Fantastisk - og hvordan identifiserte du at denne damen var eskorte?

Skrevet
  • Forfatter
9 timer siden, Kalen-71 skrev:

Fantastisk - og hvordan identifiserte du at denne damen var eskorte?

Hun var kledd tilbydene og etter 2 min samtale var hun til salgs! Hele seansen fra å spotte henne til jeg var inni henne tok 17-18 min 😎👌

Skrevet
  • Forfatter

Super kort rundown av Istanbul 

- web eskorte damer var en miss. Sykt mas om penger og dårlig service!

-Bordell var begredelig saker. Der var JEG intitiativ taker til gummi 🤷‍♂️

- Hotell Bar Pick Up redda turen. Der hadde jeg en all nighter + frokost + ny runde for EUR 120 ❤️