Gå til innhold

Noen som har vært innom

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Bumper tråden, lurer også på om noen har testa Ashlyushkaa og/eller Alexa og kan bekrefte om det er ekte saker eller ei.

Skrevet
På 23.5.2026 den 15.19, Nissen skrev:

Bumper tråden, lurer også på om noen har testa Ashlyushkaa og/eller Alexa og kan bekrefte om det er ekte saker eller ei.

Hun var veldig aktiv på TikTok forrige gang hun var i Oslo. Slettet nå kan det se ut som. Men den bekreftet at what you see is what you get. Oppførsel og tjenesteutøvelse har jeg dog ingen innsikt i.

Skrevet
1 time siden, Avenger skrev:

Hun var veldig aktiv på TikTok forrige gang hun var i Oslo. Slettet nå kan det se ut som. Men den bekreftet at what you see is what you get. Oppførsel og tjenesteutøvelse har jeg dog ingen innsikt i.

Hvem snakker vi om da av de?

Skrevet

Noen som har testet Ashlyushkaa ennå ?

Skrevet

18 år, ingen kondom, det gir lav sannsynlighet. Men det er jo bare å snu hvis du ikke liker det som åpner døren...

Skrevet
4 timer siden, John_doo skrev:

Noen som har testet Ashlyushkaa ennå ?

Sendte en kjapp melding, skulle ha 12k for å sex uten så da falt interessen.

Skrevet
24 minutter siden, Nissen skrev:

Sendte en kjapp melding, skulle ha 12k for å sex uten så da falt interessen.

På et vis bra at hun tar godt betalt for en slik tjeneste - smittereduserende praksis.

Skrevet

Prøvde meg i oktober i fjor da hun kom. Parkerte bilen ved adressen på grønland og da jeg skulle gå inn fikk jeg beskjed om at hun hadde blitt kastet ut av hotellet. I det jeg titter opp så kommer hun gående i rosa miniskjørt hånd i hånd med en pakistaner. Så fikk jeg kontrabeskjed om at hun var ledig igjen men skulle ha 8k. Merkeligste jeg har vært borte i. Skrev en forbanna review på RE før jeg reiste hjem.
image.png

Skrevet
8 minutter siden, ElonKusk skrev:

Prøvde meg i oktober i fjor da hun kom. Parkerte bilen ved adressen på grønland og da jeg skulle gå inn fikk jeg beskjed om at hun hadde blitt kastet ut av hotellet. I det jeg titter opp så kommer hun gående i rosa miniskjørt hånd i hånd med en pakistaner. Så fikk jeg kontrabeskjed om at hun var ledig igjen men skulle ha 8k. Merkeligste jeg har vært borte i. Skrev en forbanna review på RE før jeg reiste hjem.
image.png

For å sette det litt på spissen - vekker vel litt oppmerksomhet hvis det kommer mange pakistanere inn i et fint hotell?

Skrevet

Var akkurat hos hun, hun er kjempehyggelig, veldig frisinnet og veldig service innstilt . Hun er med på alt !

Skrevet

Kosta meg 2500 btw

Akkurat nå, GOpro skrev:

Var akkurat hos hun, hun er kjempehyggelig, veldig frisinnet og veldig service innstilt . Hun er med på alt !

Skrevet

Hun er vel neppe 18 år som det står i annonsen 😊

Skrevet
12 minutter siden, Ville Erik skrev:

Hun er vel neppe 18 år som det står i annonsen 😊

Kan ikke være mer en 20

Skrevet

Kan godt være 18, mer sannsynlig 20-22? Kul dame. God i senga. Faktisk en av de møtene jeg har hatt som har vært nærmeste «lurt med meg en dame hjem fra byen.» Spriker på kommando. Ler og tar staken helt i bånn. Var litt klønete å komme i kontakt med. Svarte treigt, og rett og slett litt frekk og ubehagelig på melding. Men føltes nesten som det var en litt misforstått del av en screening prosess. 8/10.

Skrevet
På 5.6.2026 den 22.33, GOpro skrev:

Kosta meg 2500 btw

Hvorfor ble det 2500? Ser prisen for en time nå er 2200.

Skrevet
10 timer siden, Ville Erik skrev:

Hvorfor ble det 2500? Ser prisen for en time nå er 2200.

Hun har nettopp endret prisene da. Forsøkte å booke igjen, men ble bare kål. Virker å være noen tegn på relativt ustabilt humør på denne frøkenen. High risk, high reward..

IMG_6062.jpeg

IMG_6063.jpeg

Skrevet
38 minutter siden, Avenger skrev:

Hun har nettopp endret prisene da. Forsøkte å booke igjen, men ble bare kål. Virker å være noen tegn på relativt ustabilt humør på denne frøkenen. High risk, high reward..

IMG_6062.jpeg

IMG_6063.jpeg

Hun ringte med på video for noen dager siden. Virker veldig oppegående og hyggelig da.

Skrevet
40 minutter siden, Avenger skrev:

IMG_6062.jpeg

IMG_6063.jpeg

Går hun på noe stoff kanskje?

Skrevet
17 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Nesten helt sikkert fra oppførselen hennes.

Skrevet
7 timer siden, Kalen-71 skrev:

Akkurat det fikk jeg faktisk ikke inntrykk av. Altså, 50/50, men ingen røde flagg som gjorde at jeg har noen grunn til å mistenke det. Fikk mer adhd/bipolar/borderline-vibben.

Skrevet

hun tar ikke drugs ))