Gå til innhold

Er disse Botter, feks Villiss?

LonasGahr6tøre

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hvem som er hva. Er det botter så har de utviklet seg og blitt mer avansert og smartere. Ai kanskje? Må jo være mange amatører her inne som trykker på scam lenkene siden det bare fortsetter. Se bare på r.e. Er så mye svindel der for tiden, fordi amatører ikke har kritisk sans. Ser jo lett svindels annonser på mils avstand.

• Like 4
8 minutter siden, Natt skrev:

Jeg antar at de er boter.

Finnes det noen måte å blokkere en bruker, for eksempel, Villiss, på NE så du ser ikke engang at de har laget et innlegg? Jeg har klikket på alternativet «ignorer bruker» hos flere, men innleggene deres vises fortsatt i hovedmenyen.

Det er veldig kjedelig...

Ja, jeg har lurt på det samme. Veldig dumt at innlegget vises i menyene med uthevet skrift selv om man har ignorert brukeren

• Like 3
6 timer siden, Mekkern skrev:

Er litt usikker på hvem som er hva. Er det botter så har de utviklet seg og blitt mer avansert og smartere. Ai kanskje? Må jo være mange amatører her inne som trykker på scam lenkene siden det bare fortsetter. Se bare på r.e. Er så mye svindel der for tiden, fordi amatører ikke har kritisk sans. Ser jo lett svindels annonser på mils avstand.

Skal ikke se bort fra at en av tusen er hjernedøde nok til å klikke på linken. Om formålet er svindel eller bare være til irritasjon aner jeg ikke.

7 timer siden, Natt skrev:

Jeg antar at de er boter.

Finnes det noen måte å blokkere en bruker, for eksempel, Villiss, på NE så du ser ikke engang at de har laget et innlegg? Jeg har klikket på alternativet «ignorer bruker» hos flere, men innleggene deres vises fortsatt i hovedmenyen.

Det er veldig kjedelig...

Alt hadde vært mye bedre om forumet hadde vært oppgradert til en versjon der en blokkering betyr full blokkering. At den blokkerte brukeren ikke lenger eksisterer for deg på forumet.

Endret av HerrSerr
  • Like 3