GĂ„ til innhold

Er disse Botter, feks Villiss?

LonasGahr6tĂžre

Anbefalte innlegg

Jeg antar at de er boter.

Finnes det noen mÄte Ä blokkere en bruker, for eksempel, Villiss, pÄ NE sÄ du ser ikke engang at de har laget et innlegg? Jeg har klikket pÄ alternativet «ignorer bruker» hos flere, men innleggene deres vises fortsatt i hovedmenyen.

Det er veldig kjedelig...

• Like 3

Er litt usikker pÄ hvem som er hva. Er det botter sÄ har de utviklet seg og blitt mer avansert og smartere. Ai kanskje? MÄ jo vÊre mange amatÞrer her inne som trykker pÄ scam lenkene siden det bare fortsetter. Se bare pÄ r.e. Er sÄ mye svindel der for tiden, fordi amatÞrer ikke har kritisk sans. Ser jo lett svindels annonser pÄ mils avstand.

• Like 4
8 minutter siden, Natt skrev:

Finnes det noen mÄte Ä blokkere en bruker, for eksempel, Villiss, pÄ NE sÄ du ser ikke engang at de har laget et innlegg? Jeg har klikket pÄ alternativet «ignorer bruker» hos flere, men innleggene deres vises fortsatt i hovedmenyen.

Ja, jeg har lurt pÄ det samme. Veldig dumt at innlegget vises i menyene med uthevet skrift selv om man har ignorert brukeren

• Like 3
6 timer siden, Mekkern skrev:

Er litt usikker pÄ hvem som er hva. Er det botter sÄ har de utviklet seg og blitt mer avansert og smartere. Ai kanskje? MÄ jo vÊre mange amatÞrer her inne som trykker pÄ scam lenkene siden det bare fortsetter. Se bare pÄ r.e. Er sÄ mye svindel der for tiden, fordi amatÞrer ikke har kritisk sans. Ser jo lett svindels annonser pÄ mils avstand.

Skal ikke se bort fra at en av tusen er hjernedÞde nok til Ä klikke pÄ linken. Om formÄlet er svindel eller bare vÊre til irritasjon aner jeg ikke.

7 timer siden, Natt skrev:

Alt hadde vÊrt mye bedre om forumet hadde vÊrt oppgradert til en versjon der en blokkering betyr full blokkering. At den blokkerte brukeren ikke lenger eksisterer for deg pÄ forumet.

Endret av HerrSerr
  • Like 3