Gå til innhold

Falsk anmeldelse fra annen eskorte

Otono

Anbefalte innlegg

Eieren av Eskortejenter gjorde meg oppmerksomhet på disse anmeldelsene - så trist. Alle mine kunder er storfornøyde, og jeg forstår nå godt hvorfor flere eskorter deaktiverer anmeldelser. Den med dialekt ble skrevet av Zezee/Serena som også er eskorte, spesielt skuffende. At du mener jeg har en falsk profil og for høye priser har ingenting med tjenestene mine å gjøre. Jeg velger å fortsatt holde anmeldelser aktivert og håper disse blir gjennomskuet som trakassering.20260126_140517.thumb.jpg.421c44a0d87e1bd88d09af5cb204cd37.jpg

• Like 3
  • Sad 2

Denne tjenesten er for voksne (+18) som vil rett på sak.

Ingen dill, ingen venting — bare folk som er gira og mener alvor.

Ikke smalltalk.
Ikke dating.
Ikke tull.

Bare ekte interesse og ren kjemi, her og nå.

✔️ Verifiserte profiler
✔️ Helt anonymt og trygt
✔️ Aktive brukere over hele Norge

https://afterdark.no/join

Vi holder det lukket for å slippe kødd, tidskastere og nysgjerrige folk.
Tilgangen er begrenset — og den står ikke åpen lenge.

Vil du inn, så er det nå.
Ellers er det ikke for deg.

• Like 1
På 26.1.2026 den 14.11, Otono skrev:

Eieren av Eskortejenter gjorde meg oppmerksomhet på disse anmeldelsene - så trist. Alle mine kunder er storfornøyde, og jeg forstår nå godt hvorfor flere eskorter deaktiverer anmeldelser. Den med dialekt ble skrevet av Zezee/Serena som også er eskorte, spesielt skuffende. At du mener jeg har en falsk profil og for høye priser har ingenting med tjenestene mine å gjøre. Jeg velger å fortsatt holde anmeldelser aktivert og håper disse blir gjennomskuet som trakassering.20260126_140517.thumb.jpg.421c44a0d87e1bd88d09af5cb204cd37.jpg

Vis noen gjørd det,det var ikke meg.Jeg er ut av bransje leng siden.

La meg ut av din fantasie eskort verden.

• Like 1

jeg har aldri ikke brukt Serena som i annonse navn,btw

A0FBA8F4-0CBA-467A-A14F-001E84AB26B2.png

• Like 2

Den på dialekt er skrevet så godt på dialekt at jeg nekter tro Zeze står bak. Zeze greier ikke en gang skrive standard norsk. Virker som om du har hisset på deg en rogalending.

• Haha 1
31 minutter siden, Otono skrev:

Screenshot_20260128-205223_Chrome.thumb.jpg.cc4eb4fc8ef5e3b9bdf55ddbdfaaa8c3.jpgHun har tidligere brukt TitsMann til å skrive på (KI-generert) dialekt.

Problemer er ,som alle andre her,jeg har null interesse i Norsk Dina.Og jeg er opptatt med andre ting.Jeg er helt ut av bransje,jeg er opptatt med min andre semester.

Forsøket på å provosere meg kommer til å mislykkes fatalt.
Happy people don’t disturb others.

God bless Dina

19 minutter siden, Tukleren skrev:

Tidsspill er ikke er ord, mulig forsøk på å oversette "time waster".

Enig i at det ikke brukes spesielt mye i dag, men det er et ord: https://ordbokene.no/nob/bm/tidsspille

Var mye mer brukt før i tiden. Anmeldelsen er litt for dårlig skrevet til å være klipp og lim fra AI. Det ser ut som om en ekte person har skrevet det, er omtrentlig som å lese noe sludder på SMS fra en litt mindre begavet venn.

Kompanjong virker derimot litt mer usikkert, siden det er direkte oversettelse av companion. Likevel skjer det ofte at folk bruker anglifiseringer, spesielt hvis de er vante med å lese engelsk om temaet.

En annen ting som får meg til å tro det er en rogalending er en av de negative anmeldelsene ovenfor: "dårlige opplevelse", mens resten er skrevet på standard bokmål. Å legge til "e" på adjektiver er en vanlig(e) feil i den regionen, siden det muntlig ofte er dette de sier.

Her tror jeg nok Zeze må frikjennes, hun står antakeligvis ikke bak dette. Selv om hun tydeligvis har skrevet på AI trøndersk tidligere.

Endret av HerrSerr
  • Like 1
1 time siden, HerrSerr skrev:

Enig i at det ikke brukes spesielt mye i dag, men det er et ord: https://ordbokene.no/nob/bm/tidsspille

Var mye mer brukt før i tiden. Anmeldelsen er litt for dårlig skrevet til å være klipp og lim fra AI. Det ser ut som om en ekte person har skrevet det, er omtrentlig som å lese noe sludder på SMS fra en litt mindre begavet venn.

Kompanjong virker derimot litt mer usikkert, siden det er direkte oversettelse av companion. Likevel skjer det ofte at folk bruker anglifiseringer, spesielt hvis de er vante med å lese engelsk om temaet.

En annen ting som får meg til å tro det er en rogalending er en av de negative anmeldelsene ovenfor: "dårlige opplevelse", mens resten er skrevet på standard bokmål. Å legge til "e" på adjektiver er en vanlig(e) feil i den regionen, siden det muntlig ofte er dette de sier.

Her tror jeg nok Zeze må frikjennes, hun står antakeligvis ikke bak dette. Selv om hun tydeligvis har skrevet på AI trøndersk tidligere.

Det er henne. Samme oppheng over at jeg har en falsk/useriøs annonse som hun alltid har. "Tidsspill" bruker hun fordi "timewaster" ofte brukes av eskorter for å beskrive kunder som later som de er interesserte for å få oppmerksomhet. En blanding av KI og Google Translate med et hint av psykoser.