Gå til innhold

Hellas


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Har sittet og forsøkt lese meg opp på Aten og Hellas. Over 500 bordeller der 12 - 16 var offisielle regulerte bordeller der jentene hadde id og sertifikat. Det burde vi ha i Norge også. Så var der 12000 prostituerte og mange menn som solgte ræva si. Heter ikke gresk for ingenting. Et sted i mellom 18 og 20000 som solgte sex i Hellas. Da snakker vi da! Prisen i bordell begynte på 20 Euro men for en times kosestund på et bra luxus bordell så strøyk det med en 500 lapp. Langt over norske damers pris med andre ord og ikke beregnet på den vanlige greker heller. Jentene som solgte på gata ble yngre og yngre. Fattigdommen og Hellas sin skakkjørte økonomi men hundretusenvis av flyktninger hadde sent tusenvis av kvinner ut på gata for å pule penger til mat. Flyktningejenter kunne en få for 1.5 euro. Normalprisen for full sex lå på 30 euro, men dette var prutbart. 10 - 20 euro for en kvikkas og 50 Euro måtte en regne med for en time med sex uten kondom. Ikke rart at Daria på Re selger og smiler i fra øre til øre med norske priser. Vi må en tur å se på Akropolis gutter! 

Lenke til kommentar
7 timer siden, kanon skrev:

Har sittet og forsøkt lese meg opp på Aten og Hellas. Over 500 bordeller der 12 - 16 var offisielle regulerte bordeller der jentene hadde id og sertifikat. Det burde vi ha i Norge også. Så var der 12000 prostituerte og mange menn som solgte ræva si. Heter ikke gresk for ingenting. Et sted i mellom 18 og 20000 som solgte sex i Hellas. Da snakker vi da! Prisen i bordell begynte på 20 Euro men for en times kosestund på et bra luxus bordell så strøyk det med en 500 lapp. Langt over norske damers pris med andre ord og ikke beregnet på den vanlige greker heller. Jentene som solgte på gata ble yngre og yngre. Fattigdommen og Hellas sin skakkjørte økonomi men hundretusenvis av flyktninger hadde sent tusenvis av kvinner ut på gata for å pule penger til mat. Flyktningejenter kunne en få for 1.5 euro. Normalprisen for full sex lå på 30 euro, men dette var prutbart. 10 - 20 euro for en kvikkas og 50 Euro måtte en regne med for en time med sex uten kondom. Ikke rart at Daria på Re selger og smiler i fra øre til øre med norske priser. Vi må en tur å se på Akropolis gutter! 

Jeg var kontakt med en jente via AdultWork i Athen ifjor, prisene her er høyere enn ellers, men hun kom hvorsomhelst; Athen er tross alt en stor og uryddig by så transportkostnader måtte det bli en del av.

Det ble aldri noe treff.

Lenke til kommentar

Å gå på gata i en eller annen by og gi jenter 1,5-2 euro for å knulle (bare fordi man kan det) er umoralsk. Gi dem penger til mat og gå videre.....

Endret av Jossen
Feil skrevet
  • Like 1
Lenke til kommentar

Det sørgelige faktum er av vi gjør det og har gjort det så lenge jeg har vært voksen nok til å vite hva det å knulle for penger var for noe. Det var de samme forholdene indianerjentene i Brasil opplevde i så nære tid som da jeg seilte til sjøs. Eller i Afrika. 1 amerikans dollar da vi lå på reia utenfor Nigeria i 1974 og ventet på at prisen på olje skulle rase i været. Kokken gjorde som deg, laget mat til dem og pulte de i dusjen. Jenten ble rodd ut til oss i båter for å tjene penger eller få barn med hvite for de ungene fikk høyere status jo hvitere dem var. Sånn var det, sånn er det og sånn forblir det. Men bevares. Spander et måltid mat, det koster deg ingenting. Så en ting til med barn og sex. Selvklart hadde noen mistanker men ingenting ble gjort og sakt. 4 av de jenten jeg vokste opp sammen med ble misbrukt av sin far eller bror eller begge deler. Det var godt jeg ikke skjønte noe for jeg så veldig opp til et par av de fedrene. 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 6 years later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...