Gå til innhold

Noen tips til norske jenter i Åsane/Nordhordland

Steinbukken

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til norske jenter i Åsane eller Nordhordland? Ser at noen Thaidamer reklamerer i Knarvik, noen som har besøkt? Dere som er aktive på sosiale medier, hvordan får man kontakt med potensielle damer? Jeg vet om RE og Eskortejenter, men finnes det andre måter der damer kan kontaktes? Har hørt om KIK, hvordan fungerer det? Om noen har tips til studiner som kan være interessert, så send gjerne PM.

• 3 weeks later...

Kik er bare enda en meldingstjeneste...

Jeg har noen tips i ditt område på 'amatørdamer' på snap

Treffbergen - mistenker dette for å være (Re)gina på Knarvik, 31. I mine øyne ei utrolig deilig bergensjente, milf, fra Ghana elns. Men hun skifter snap litt ofte. 2700-3000 incall/outcall

Purplepandagirl - lita og noe chubby jente på 26 i Åsane, ikke møtt. 2500 hos henne

Poderosacarioca - brassedame milf, 30/40, osterøy, sexy som f. Ikke møtt. Rundt 3000, outcall

På KIK

Sunbeambeauty - kåt og våååååt dame fra Knarvik, 40+, sexy og myk mammakropp. 3000, outcall

• Thanks 1