Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny kræsj og velkommen tilbake - igjen

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Bortsett fra at funksjonen for å markere innhold som lest er flyttet på (som jeg ikke liker), så synes jeg resten fungerer ganske bra. Det var uvant i starten, men jeg har allerede gjort meg kjent og fått nesten inn nye rutiner. Jeg er dog kun på pc, vet ikke hvordan dette funker på mobil.

• Svar 114
  • Visninger 6,4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Langbein
    Langbein

Takk. Skal prøve så godt jeg kan å rydde unna alle spammerne, så får vi se hvordan det går. Jeg er jo innom forumet nesten daglig og har god tid til rydding av søppel 🙂

• Hvis du er tvilende om det er verdt det, da er du ikke Grand Master emne i det hele tatt. Anbefaler at du ikke tenker mer på det.  Vi som jobber aktivt for æren å smykke oss med Grand Master titt

• SolanGundersen
    SolanGundersen

Ground hog day    

Posted Images

Skrevet

For meg fungerer dette veldig godt, var lett å sette seg inn i denne oppdateringen, har MAC og bruker leser Safari

Skrevet
2 timer siden, Chen skrev:

Jeg er dog kun på pc,

Jeg bruker også pc her, helst med Chrome. Litt uvant til å begynne med, men det går seg til.

En befrielse å slippe å se spammen i alle innlegg når man logger på, så all honnør til de 2 som påtok seg å rydde her.

Skrevet

19 minutter siden, Nelson skrev:

En befrielse å slippe å se spammen i alle innlegg når man logger på, så all honnør til de 2 som påtok seg å rydde her.

Kan si meg minst 100% enig!

Skrevet

det nye grensesnittet suger ladyboy-pikk, i likhet med alle andre software-"oppdateringer". får plass til ca 3 linjer med tekst på skjermen av gangen, pluss mye tyngre javascript som får pcen min fra 1997 til å kræsje hvert tiende sekund. ikke at det gamle var så veldig mye bedre.

søk funker heldigvis hvis man går inn her https://www.noresk.com/forum/soek/

bra vi har fått et par moderatorer til å renske ut spammerne, men forumet trenger ingen andre regler enn 0 spam, får håpe det ikke blir reddit-tilstander her.

Skrevet
8 minutter siden, slimyboy73 skrev:

det nye grensesnittet suger ladyboy-pikk, i likhet med alle andre software-"oppdateringer". får plass til ca 3 linjer med tekst på skjermen av gangen, pluss mye tyngre javascript som får pcen min fra 1997 til å kræsje hvert tiende sekund. ikke at det gamle var så veldig mye bedre.

bra vi har fått et par moderatorer til å renske ut spammerne, men forumet trenger ingen andre regler enn 0 spam, får håpe det ikke blir reddit-tilstander her.

Ja, ser det funker med lenker, så soek, meldinger, varsler osv funker da, men jeg får ikke trykket på dem. Bare aktivitet/ulest innhold som har link på ikonet for min del. Bruker chrome på pc.

Skrevet
1 time siden, slimyboy73 skrev:

Pc fra 1997 kan være litt utfordrende på nyere javascript ja🤔😅

Skrevet

Har ikke problemer med JavaScript men designet har dessverre "mer design"; alt for mye luftig plass mellom elementer. Dark mode og runde hjørner er greit nok men mindre enn 50% av siden brukes til teksten jeg er her for å lese! Designere er som fornyingsministre, endring må til selv om det kun er for endringens skyld, for å forsvare sin egen eksistens.

Skrevet
1 time siden, Tukleren skrev:

Designere er som fornyingsministre, endring må til selv om det kun er for endringens skyld, for å forsvare sin egen eksistens.

100% korrekt, samme årsaken til at man nå må SKRU det forpulte drittlokket av de nye yogurtboksene fra helvete, mens man holder boksen med den andre hånda, istedet for å bare rive det av og klaske det på med 1 hånd som man har hatt privilegiet av å kunne gjøre i alle år.

dette er en av de tingene som er skikkelig nice med RE, de kjører fortsatt den samme funksjonelle siden konstruert på 1700-tallet med 0 moderne hipsteridioti. sikkert skrevet i php også

• 2 weeks later...
Skrevet

Jaha

Den originale busch er tilbake.

Alle meldinger, all min brukerstatus, alt er borte.

Restart fra noob til tross for all credit jeg fikk for deling av erfaringer jeg har hadd.

Går det at få statusen tilbake ?

Jeg har trua at @Chen kann verifisere meg.

Endret av busch1
Lagt til info

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, busch1 skrev:

Jaha

Den originale busch er tilbake.

Alle meldinger, all min brukerstatus, alt er borte.

Restart fra noob til tross for all credit jeg fikk for deling av erfaringer jeg har hadd.

Jeg har trua at @Chen kann verifisere meg.

Jeg har vært i kontakt med @busch1 på PM. Dette er gode gamle busch ☺️

Skrevet

Takk @Chen

Skrevet
  • Moderatorer

8 timer siden, busch1 skrev:

Det tviler jeg på. Send ei melding til Administrator.

Skrevet
23 minutter siden, Langbein skrev:

Det tviler jeg på. Send ei melding til Administrator.

Oki

Spiller vel egentlig ingen rolle

Jeg er den jeg er uansett 😊

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, busch1 skrev:

Jeg er den jeg er uansett 😊

Bra! 😀