Skrevet Mars 21Mar 21 19 minutter siden, SolanGundersen skrev: Det stemmer ikke. Når du blir GrandMaster så får du jevnt over 25 % avslag på alle besøk. Absolutt verdt å jobbe for 25% på ekstra som CIM, også?
Skrevet Mars 21Mar 21 Forfatter 2 timer siden, Mikhen skrev: Får man noen belønninger for oppsamlede poeng🤔? Hvis du er tvilende om det er verdt det, da er du ikke Grand Master emne i det hele tatt. Anbefaler at du ikke tenker mer på det. Vi som jobber aktivt for æren å smykke oss med Grand Master tittelen jobber dag og natt med dette, over lang tid. Jeg gleder meg sykt til jeg får Grand Master jakkepin. Den skal jeg sette på jakka mi med en gang! Og som andre har nevnt, det gir opptil 25% rabatt på besøk. Når damene ser jakkepinen, så får du 25 %, eller ekstra tjeneste gratis. True story! Trust me bro!
Skrevet Mars 22Mar 22 Forfatter Eh, hva skjedde nå med forumet!? Fikk den en etterlengtet oppgradering? 🤩 Endret Mars 22Mar 22 av Chen
Skrevet Mars 22Mar 22 Forfatter Kanskje dette vil forhindre boter å opprette brukere og spamme ned forumet. Man kan jo alltids håpe 😄
Skrevet Mars 22Mar 22 30 minutter siden, Chen skrev:Eh, hva skjedde nå med forumet!? Fikk den en etterlengtet oppgradering? 🤩Ja det kan se slik ut 🤩. Oppgradert plattform har mest sannsynlig bedre sikkerhet. Litt å venne seg til i starten, men går seg nok raskt til 😊
Skrevet Mars 22Mar 22 2 minutter siden, jegern skrev:Jeg tenker vi snart får se annonserMest sannsynlig ja. Business må til nå som Langbein står på lønningslista😉
Skrevet Mars 22Mar 22 Hva skjer? Sort bakgrunn, ny layout. Ny tilvenning 👀🫣😬Dette kan jo bare bli bedre🤩
Skrevet Mars 22Mar 22 Er ikke overbevist om at dette nye designet er noe særlig, typisk moderne med mye luftig plass og mindre tekst per side enn før. Men hvis det hjelper på problemene så er det vel verdt det.
Skrevet Mars 23Mar 23 1 time siden, per4017 skrev:Sort bakgrunnDu trenger ikke ha sort bakgrunn.Kontoen din, kontoinnstillinger. Nederst på siden er det en lyspære og to halvmåner. Velg lyspæra
Skrevet Mars 23Mar 23 Moderatorer 8 timer siden, Chen skrev:Eh, hva skjedde nå med forumet!? Fikk den en etterlengtet oppgradering? 🤩Eh.. ja si det du. Det ser ut som en oppgradering ja. Det kom svært overraskende på meg. Visste ikke at det var planlagt nytt design. Langbein liker ikke forandring, men det ser jo bra ut og det funker. Man venner seg nok fort til det nye designet. Nytt er at man må logge inn med epostadresse istedetfor brukernavn. Sikkert annet som er nytt også
Skrevet Mars 23Mar 23 Moderatorer 8 timer siden, Jabra2 skrev:Mest sannsynlig ja. Business må til nå som Langbein står på lønningslista😉Ubetalt arbeid, men steike artig 😀
Skrevet Mars 23Mar 23 52 minutter siden, Langbein skrev:Ubetalt arbeid...men tenk på 'street cred'! 😂
Skrevet Mars 23Mar 23 1 time siden, Langbein skrev:Ubetalt arbeid, men steike artig 😀Ja det er heldigvis fortsatt noen i denne verden som ikke bare tenker kroner og øre👌. Øre ble vel borte i 2012 som fysisk mynt, så da får det bli kroner. I denne bransjen er vel elektroniske transaksjoner "No go" 😉
Skrevet Mars 23Mar 23 7 timer siden, Langbein skrev:Nytt er at man må logge inn med epostadresse istedetfor brukernavnSatan, kom nesten ikke inn igjen nå jeg. Brukte alltid brukernavn til innlogging og hadde glemt hvilken epost jeg brukte her. Sykt at de gjør en slik endring ved oppdatering.
Skrevet Mars 23Mar 23 😂😂 samme har skjedd her også. Heldigvis bruker jeg ikke så veldig mange alias- adresser så tatt bare 5 eller 6 forsøk før jeg kunne logge meg på her
Skrevet Mars 23Mar 23 Samme skjedde med meg også - husket ikke med en gang mailadressen fra 2017, men fant den til slutt.Nye designet ser bra ut og med 2 moderatorer på plass lover dette bare godt!😊
Skrevet Mars 23Mar 23 Forfatter 9 timer siden, Natt skrev:...men tenk på 'street cred'! 😂"You know honey, I am quite famous and powerful on an obscure and illegal forum for hard core criminals. They cannot function without me. They call me...Long Leg. And they are not referring to the two you see!" Endret Mars 23Mar 23 av Chen
Skrevet Mars 25Mar 25 6 timer siden, Pwhite skrev:Veldig missfornøyde med det de har gjort med siden. Mye mindre oversiktligJa, de har søkefelt som ikke funker lenger også.
Skrevet Mars 25Mar 25 1 time siden, 223 skrev:Ja, de har søkefelt som ikke funker lenger også.Samme på varsler, profil og meldinger også for meg. Når jeg høyreklikker, får jeg opp at det ikke er lenke på ikonene. Gjelder dette flere?
Skrevet Mars 25Mar 25 45 minutter siden, 223 skrev:Samme på varsler, profil og meldinger også for meg. Når jeg høyreklikker, får jeg opp at det ikke er lenke på ikonene. Gjelder dette flere?Fungerer fint for meg på Android 👌
Skrevet Mars 25Mar 25 Er og enige med det var bedre tidligere. Enklere oversikt. Men tenkte at nye ting tar tid å vende seg til, men jeg heller imot at det var bedre før👀🫣😬