Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny kræsj og velkommen tilbake - igjen

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Jeg er kanskje mest skuffet over at de ikke brukte anledningen til å oppdatere reklamene!

• Svar 114
  • Visninger 6,4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Langbein
    Langbein

Takk. Skal prøve så godt jeg kan å rydde unna alle spammerne, så får vi se hvordan det går. Jeg er jo innom forumet nesten daglig og har god tid til rydding av søppel 🙂

• Hvis du er tvilende om det er verdt det, da er du ikke Grand Master emne i det hele tatt. Anbefaler at du ikke tenker mer på det.  Vi som jobber aktivt for æren å smykke oss med Grand Master titt

• SolanGundersen
    SolanGundersen

Ground hog day    

Posted Images

Skrevet

Den reklamen har jeg blokkert for lenge siden:

||noresk.com/forum/uploads/monthly_2020_02/*_NO.gif.*.gif

Endret av Tukleren

Skrevet

Reklame? Hva snakker dere om... Skaff dere uBlock Origin, og alltid ha den på når dere er her: https://ublockorigin.com/

Admin fortjener ikke en krone i reklameinntekter, all den tid han ikke engang gjør minimum når det gjelder å fjerne spam og boter.

Skrevet

Siden er treg hos meg hvis jeg bruker søkefunksjonen f.eks., virker som det er noe bugs en plass.

Skrevet
  • Forfatter
7 timer siden, Nelson skrev:

Siden er treg hos meg hvis jeg bruker søkefunksjonen f.eks., virker som det er noe bugs en plass.

Søkefunksjonen er elendig hvis du søker på lange strenger eller med spesialtegn. Enkelord er best. 

Skrevet

Make Noresk great again ! 🥳

#MANGA 

Høye avgifter på dem som bare gir problemer.

• 1 month later...
Skrevet

Mange er borte!

Skrevet

Alt etter 6 Mars er borte, husker ikke helt når vi gikk ned men ikke mange dager er borte.

Skrevet
9 timer siden, Tukleren skrev:

Alt etter 6 Mars er borte, husker ikke helt når vi gikk ned men ikke mange dager er borte.

De gangene tidligere ble det tilbakestilt lengre tid og mere gikk tapt.

Men jeg får opp en merkelig melding her når jeg klikker på et varsel (fra @Langbein)

You do not have permission to view this topic.

•  

Endret av Nelson

Skrevet

Det er i et innlegg av 6. mars om "Søt og fengslende".

Det står da en boks under meldingen om "Kontakt oss", altså Noresk.

Tenker det er bedre om Admin ilegger spammerne krav om å levere urinprøve enn oss vanlige brukere😀

Skrevet

Det er sannsynlig bare en bug, eksisterer den tråden i det hele tatt?

Skrevet
  • Moderatorer

Jeg begynte å kjenne på en økende abstinens med forumet nede.

Godt å være tilbake!

Skrevet
  • Moderatorer
3 timer siden, Nelson skrev:

De gangene tidligere ble det tilbakestilt lengre tid og mere gikk tapt.

Men jeg får opp en merkelig melding her når jeg klikker på et varsel (fra @Langbein)

You do not have permission to view this topic.

•  

Det er fordi jeg ikke har gitt deg tillatelse til å lese mine høyst klassifiserte innlegg.

Skrevet
  • Forfatter
14 timer siden, Tukleren skrev:

Det gikk ned 6. mars. 

Skrevet

Så deilig nå ser man ikke noe hvis man ignorerer en bruker, den kommer ikke opp engang. Så dette var en bra oppdatering, før kunne disse bare spamme og selvom man ikke så hva de hadde skrevet kom de opp, nå kommer de ikke opp engang i trådene🥳🥳🥳

Super bra jobba av admin👏👏👏

nå blir det mye bedre her inne gutter og jenter

Skrevet
  • Moderatorer
23 minutter siden, Pwhite skrev:

Så deilig nå ser man ikke noe hvis man ignorerer en bruker, den kommer ikke opp engang. 

Jøss, er det mulig? Dette har vi savnet i lang tid! Nå blir det virkelig trivelig her inne, dere! Nå skal vi fortsette å kose oss med å dele tilbakemeldinger fra treff med damer.

Tusen tusen takk, Admin!

Skrevet
  • Forfatter

Så hva er nytt?

Jeg ser at det har blitt ryddet og slettet en del ting. Det er bra! 

Noen brukere har også blitt slettet, bl.a. @busch. Mine PM med han er også borte. 

Skrevet
  • Moderatorer
34 minutter siden, Chen skrev:

Så hva er nytt?

Jeg forstår det slik av det som @Pwhite skriver, at man får skjermet helt det som ignorerte brukere skriver. At det heller ikke blir fet skrift på trådene hvor innleggene er lagt inn.  Innholdet fra ignorerte brukere har jo alltid vært skjermet.

Men det vil nok vise seg temmelig fort om jeg har misforstått det som @Pwhite skrev. 

Endret av Langbein

Skrevet
7 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg forstår det slik av det som @Pwhite skriver, at man får skjermet helt det som ignorerte brukere skriver. At det heller ikke blir fet skrift på trådene hvor innleggene er lagt inn.  Innholdet fra ignorerte brukere har jo alltid vært skjermet.

Men det vil nok vise seg temmelig fort om jeg har misforstått det som @Pwhite skrev. 

Nei det er ganske riktig, ignorerte en ny spam bruker og alle tråder den hadde lagt noe i forsvant, bilde til brukeren på trådene forsvant, og de trådene gikk fra tykk sort skrift som viser at det er noe nytt til vanlig skrift igjen

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, Pwhite skrev:

Nei det er ganske riktig, ignorerte en ny spam bruker og alle tråder den hadde lagt noe i forsvant, bilde til brukeren på trådene forsvant, og de trådene gikk fra tykk sort skrift som viser at det er noe nytt til vanlig skrift igjen

Glimrende!

Da forsto jeg deg rett! :)

Endret av Langbein

Skrevet

Jeg ignorerte Varizer nå, men jeg ser fortsatt alle innleggene. Noe jeg gjør feil? Hvordan får dere det til?

Skrevet

Tror jeg misforstod hva dere mente var nytt. Ja, man får dem ikke opp. Syns det er et problem at jeg får opp at siste innlegg i tråden var fra Varizer og når det var. Dette gjør at spammere kan velge hvilke tråder som er øverst og man vet ikke hvor lenge siden nest siste innlegg er skrevet.

Skjermbilde 2026-03-16 kl. 21.27.54.png

Endret av 223
.

Skrevet
4 minutter siden, 223 skrev:

Tror jeg misforstod hva dere mente var nytt. Ja, man får dem ikke opp. Syns det er et problem at jeg får opp at siste innlegg i tråden var fra Varizer og når det var. Dette gjør at spammere kan velge hvilke tråder som er øverst og man vet ikke hvor lenge siden nest siste innlegg er skrevet.

Skjermbilde 2026-03-16 kl. 21.27.54.png

Det har irritert vettet av meg også. 

Skrevet

Og det funket tydeligvis i 10 minutter før de klarte å komme rundt det igjen😒

Skrevet
  • Moderatorer
10 timer siden, 223 skrev:

Jeg ignorerte Varizer nå, men jeg ser fortsatt alle innleggene. Noe jeg gjør feil? Hvordan får dere det til?

Jeg ser også fortsatt alle innleggene til Varizer, selv om han er ignorert.. Da er det ikke fikset likevel dessverre.

Endret av Langbein